Недарма кажуть, що треба готувати санки влітку, а лідерів самоврядування, що зможуть в наступному навчальному році очолити центри розвитку учнів, треба готувати вже зараз. Тому була проведена ділова гра з елементми тренінгу: «Лідер - це я, лідер - це ми, лідер - це дія»
Мета: навчальна: -в ігровій формі
навчити колективно приймати рішення;
- виявити психологічну
сумісність в групі, стимулювати самопізнання;
- вміння бачити свої гідності та недоліки;
- здатність характеризувати
себе, як члена команди;
розвиваюча: розвиток творчих здібностей, уваги, пам’яті;
розвивати навички
критичного мислення;
виховна: формування творчого підходу до справи;
відповідальності,
вміння спілкуватися в групі.
Методи: словесні, практичні.
Почалося заняття з тесту "Дерево", де кожен учень показав своє місце в колективі зараз, а потім, яке місце він хотів би зайняти. Після аналізу тесту, були виявлені лідери, які й очолили три групи команд дітей.
У ході першого
блоку команда повинна визначити свого лідера, вміти приймати колективні рішення
(нестандартні рішення).
Завдання 1.
«Презентація» ( За
певний час члени команди повинні не тільки згадати, як кого звати, а й згадати
цікаві факти з життя
кожного члена групи
Завдання 2.
«Чарівний магазин». У «чарівному магазині» є всі
людські властивості , почуття , вчинки. Їх можна «купити» в обмін на те, що у
кожної команди в надлишку. Команди повинні вирішити, що в їх
команді багато, але це повинні бути позитивні якості, тому що
в магазині погане не приймають.
Капітан
називає «надлишкові» позитивні якості команди і називає ті якості, які б хотіли придбати в свою чергу вони.
Завдання 3. «Хто є
Лідером?»
Багато людей думають, що бути лідером – це вроджена природна якість і лише деякі люди знають, як працювати з іншими. Правда в тому, що ці
якості можна розвивати. Тільки після того, як ми усвідомимо труднощі, пов’язані
з роботою з різними людьми, почнемо
розвивати необхідні
навички, щоб долати ці труднощі і самим
ставати справжніми лідерами. . Кожна команда повинна назвати дві якості, притаманні лідеру.
Завдання 4.
«Портрет Лідера»
Команда малює словесний портрет лідера, за якимможна
визначити його характерні властивості.
Завдання 5. «Лідери в історії»
Кожна команда називає одну історичну особистість і її «плюси» і «мінуси»
для історії людства. Назвіть вчинок, який підкреслить історичну важливість
кожного лідера.
Завдання 6. «Ваш
найкращий вчинок».
Обговорення в міні-групах .Діти розповідають про
свої вчинки (мабуть незвичайні, але корисні та якими можна
пишатися).
Підведення
підсумків
Для чого була проведена ця гра? Щоб переконатися, що всі ви дуже різні, але інколи наші мрії
та
бажання збігаються.
Тоді ми створюємо групи,
колективи, знаходимо друзів. Ваш колектив - організація майбутніх
лідерів. І хоча всі ви різні, у вас є одна спільна мета – пізнавати світ, рости й
товаришувати, а також спільна мрія –
мрія про щасливе майбутнє
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.