Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

неділя, 17 січня 2021 р.

Завдання на 14.01 четвер

 

                                                  Четвер 14.01


Назва уроку

                    Завдання

1

Географія

Онлайн консультація

Параграф " Добовий хід температури" опрацювати

Практична робота - побудова графіка виконати у зошиті 

Переглянути відео 

https://youtu.be/_vafD3oom1k

 

2

математика

  Тема «Координатна пряма»

Опрац. П.30

Вик. № 845, 851, 856

Онлайн консультація у Скайпі

 

3

біологія

Онлайн консультація

Параграф 27 " Різновидності і видозміни пагона" опрацювати.

Переглянути відео 

https://youtu.be/1fvtHQIAlmk 

Зробити короткий запис .

 

4

укр. мова

Бути онлайн у Скайпі

Тема: "Незмінюванні іменники. Рід незмінюваних іменників"

Уважно переглянути відеопосилання https://vitakrinicka.blogspot.com/2021/01/blog-post_43.html

Повторити таблицю ст. 102 (н.п.), опрацювати п.34 (с.п.). Обрати одне завдання та виконати письмово  в зошит: 1.Із відеопосилання виписати по два незмінюванних іменника на кожен із родів і скласти з ними речення (6-8б).

2. Пофантазувати та скласти розповідь про незвичайні пригоди до незвичайної країни, використавши незмінюванні іменники ( 9-11б)

 

5

етика

Бути онлайн об 11.55. Урок 17-18. Що означає бути моральною людиною

6

укр. літ.

Бути онлайн у Скайпі

Тема: "Станіслав Чернілевський. Життєвий та творчий шлях. Поезія "Теплота родинного інтиму""

Знайомимося з письменником, переглядаємо матеріал за  відеопосиланням https://vitakrinicka.blogspot.com/2021/01/blog-post_42.html, опрацювати ст. 78, письмово скласти план до біографії. Прочитати поезію "Теплота родинного інтиму" ст.79. Усно дати відповіда на 4,5,6 та 7 запитання ст. 81.

 

 

7

образотворче мистецтво

Опрацювати стор.108 - 113,та виконати практичне завдання на стор.113.

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.