Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

четвер, 25 лютого 2021 р.

План роботи МККК 2020 - 2021

 

«Зібратися разом – початок.
Залишитись разом  –  прогрес.
Працювати разом – успіх!»

 

План засідань МККК 2020 - 2021 н.р.


      


Засідання 1

Серпень 2020 року

Інструктивно - методична нарада.

 Тема: «Особливості організації виховної роботи в умовах пандемії на 2020-2021 н. р. Підвищення фахової компетентності    класного керівника.»

 Мета. Ознайомити  класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік, формування у педагогів установки на застосування сучасних виховних технологій в роботі з класним колективом, надати методичні рекомендації.

                                  Питання для обговорення:

1.     Аналіз виховної роботи за 2019-2020 навчальний рік. Здобутки та недоліки.

                                                                                      Голова МК

2.     Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2020-2021 навчальний рік.

                                                                                         ЗДВР

3.     Корегування та затвердження плану роботи ШК класних керівників на  2020/2021  н. р.

                                                                                       Голова МК

4.      Про стан організації роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей в умовах пандемії.  Про організацію та проведення інструктажів з БЖ учнів.

                                                                                          ЗДНВР

5.     Опрацювання нормативних документів, Листів та наказів з виховної роботи, які вийшли за літній період. Опрацювання методичних рекомендацій з питань виховної роботи  у навчальному закладі у 2020-2021 н.р

6. Методичні рекомендації щодо проведення першого уроку.

                                                                                                                             ЗДВР

 

 ​                                        Робота між засіданнями:

1. Скласти та затвердити соціальні паспорти класів, плани виховної роботи.

2. Поновити списки дітей пільгових категорій.

3. Провести моніторинг рівня вихованості учнів.

4. Підготувати експрес-огляд «Радимо прочитати» на тему «Ігрові технології в умовах дистанційного навчання»

Засідання 2

21 листопада 2020 року

Теоретично – практичний семінар

Тема: « Застосування інноваційних технологій і методів в умовах дистанційного навчання»

Мета. Підвищення психологічної компетентності педагогів у використанні методу “флеш - тренінг”;  профілактика емоційного вигорання через релаксацію. Визначити ознаки життєвого успіху; акцентувати увагу на особистісних якостях педагога, які допомагають досягти успіху; розширити діапазон можливих способів поведінки.

                                               Питання для обговорення:

 1.     Використання  технології тайм менеджменту для активізації пізнавальної діяльності учнів. 

2.     Ігрові технології як засіб активізації навчальної діяльності учнів в умовах дистанційного навчання. Вільний мікрофон «Пошуки, знахідки щодо використання ігрових технологій»  

3.     Поняття флеш – тренінгу.     Вправи  «Моя улюблена якість», «Асоціації з іграшкою», «Пінг-понг оздоровчих технологій»

                                                                                               Голова МК

Робота між засіданнями:

1.      продумати  шляхи  подолання  булінгу в дитячому колективі

2.     Підготувати вправи з власного досвіду, як уникнути прояви булінгу

 

                                          Засідання 3

                                                       11 січня 2021 року

Круглий стіл

Тема: «Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання»

Мета.  Підвищення фахової кваліфікації вчителів з удосконалення нормативно-правової бази у сфері булінгу у дитячому колективі. Формування у класних керівників  установки на застосування технологій та основ впровадження демократичних цінностей: захищати права дитини, навчати учнів життєвим навичкам (психосоціальним компетентностям), що сприяють соціальній злагодженості, розбудові здорових стосунків. 

 

Питання для обговорення

1.     Доповідь. Причини виникнення булінгу та його наслідки.

                                                                                         Соціальний педагог

2.     Виступ. Профілактика насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської молоді.

                                                                   ЗДВР

 3.  Палітра досвіду роботи класних керівників з теми засідання

Члени МК

 

3.     Тренінг «СТОП – БУЛІНГ: попередження жорстокості та насильства серед підлітків».

 психолог

 5. Методичні перегуки. Обговорення методичної літератури з теми засідання.

Робота між засіданнями:

1.  Підготувати інформацію з власного досвіду про роботу з батьками, про ефективні методи роботи.

2.  Продумати: від чого залежить успіх в організації роботи з батьками;

систему спільних творчих справ батьків і дітей.

  

 Засідання 4

26 лютого 2021 року

Тема: «Основи педагогічної співпраці: педагоги – діти – батьки»

Мета.  Озброєння педагогів закладу  сучасними методами роботи з батьками. Формування у педагогів установки, що успіх в організації роботи з батьками значною мірою залежить від особистості та авторитету педагога, його професійності, високих моральних, людських якостей, вміння спілкуватися з батьками, колегами, дітьми. Інтеграція зусиль і гармонізація взаємин педагогічного колективу, громадськості та батьків щодо створення сприятливих умов для ефективної роботи освітнього закладу.

 Питання для обговорення:

 1.     Виступ. Психолого-педагогічні знання, професійні вміння і навички – важлива складова в педагогічному трикутнику «дитина-батьки-вчитель».

                             Голова МК

2.Палітра досвіду роботи класних керівників:

«Позиція батьків – важливий фактор педагогічної співпраці  «Педагоги – діти - батьки». Обмін досвідом.

Члени МК

2.     Партнерство заради майбутнього. Співпраця класного керівника з батьками в системі НУШ.

Голова МК вчителів поч.класів

3.     Аукціон психолого-педагогічних ідей. «Система спільних творчих справ батьків і дітей» з елементами тренінгу.

Мета – встановити реальні можливості виховного потенціалу кожної сім’ї у вихованні учнів класу.

                                  ЗВР, Голова МК

Методичні перегуки. Огляд та обговорення методичної літератури з теми засідання.

 

Робота між засіданнями:

1.     Підготувати інформацію з власного досвіду з наступних тем:

2.     «Гендерні ролі і стереотипи».

3.     «Диференційований педагогічний вплив на формування ґендерної поведінки здобувачів освіти».

  

Засідання 5

Травень 2021 року

Педагогічний діалог

Тема: «Гендерне виховання – нагальна потреба сучасної освітньої системи»

Мета.  Підвищення рівня педагогічної майстерності педагогів з питань гендерного виховання учнів. Озброїти педагогів знаннями важливих компонентів гендерної соціалізації особистості – гендерної освіти та гендерного виховання. Формування  у педагогів установки виховувати в учнів усвідомлення себе представником своєї статі, що підтримує самооцінку і почуття самоповаги, впевненість і потенціал самореалізації.

Питання для обговорення

1.     Роль гендерної освіти у вихованні здорової свідомої особистості

ЗВР

2.     Особистість педагога, його роль у відтворенні гендерних стереотипів учнів (обмін досвідом між класними керівниками)

Члени МК

3.     Огляд літератури та матеріалів періодичної преси про гендерне виховання.

бібліотекар

4.     Проведення підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників . Проблеми, їх вирішення, пропозиції.

Робота між засіданнями:

-         зібрати пропозиції вчителів, батьків, учнів щодо планування на новий навчальний рік;-         скласти попередній план роботи

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.