Інструктаж з правил безпеки на дорозі при керуванні
будь - яким транспортним засобом!!!
29 березня для учнів 7 класу відбулася виховна година - інструктаж щодо правил безпечного
водіння мопедом, велосипедом, скутером!Учні ще раз повторили правила, яких треба дотримуватися, якщо ти стаєш учасником дорожнього руху: і як водій, і як піхошід.
Діти обговорили ситуації, які можуть стати причинами ДТП, а також закріпили знання щодо відповідальності, які несуть учасники дорожнього руху та винуватці ДТП.
Матеріал, який розлядався:
Правила безпечного водіння мопедом, велосипедом, скутером
Правила дорожнього руху для скутерів та мопедів
нові правила для скутерів та мопедів з 17.03 2021 року
Додаткова інформація
Мінімальний вік для управління скутером
Управляти велосипедом, грузовим возом (саньми), бути погоничем в'ючних, верхових тварин або стада при русі по дорогах дозволяється особам не молодше 14 років, а мопедом - не молодше 16 років. Все просто і зрозуміло. На скутер можна сідати тільки з 16 років і жодного днем раніше. Крім того, починаючи з 5 листопада 2013 року водій скутера повинен мати права категорії М, або будь-який інший категорії.
Розташування скутера на проїжджій частині:
Велосипеди, мопеди, грузові вози (сани), верхові і в'ючні тварини повинні рухатися тільки в один ряд можливо правіше. Допускається рух по узбіччю, якщо це не створює перешкод пішоходам;
Рух скутерів дозволено тільки в один ряд можливо правіше.
Зверніть увагу, що скутер не обов'язково має їхати в межах крайньої правої смуги. Наприклад, ПДР для скутера дозволяють об'їхати який зупинився на зупинці тролейбус або автобус.
Крім того скутерист може перебудуватися в другий ряд перед перехрестям, якщо розмітка забороняє йому проїхати прямо із крайнього правого ряду і т.п.
Водіям велосипеда і мопеда забороняється:
- їздити, не тримаючись за кермо хоча б однією рукою;
- перевозити пасажирів, окрім дитини віком до 7 років на додатковому сидінні, обладнаному надійними підніжками;
- перевозити вантаж, який виступає більш ніж на 0,5 м по довжині або ширині за габарити, або вантаж, який заважає управлінню;
- рухатися по дорозі при наявності поруч велосипедної доріжки;
- повертати ліворуч або розвертатися на дорогах з трамвайним рухом і на дорогах, які мають більше однієї смуги для руху в даному напрямку;
- рухатися по дорозі без застебнутого мотошлема (для водіїв мопедів);
- Забороняється буксирування велосипедів та мопедів, а також велосипедами та мопедами, крім буксирування причепа, призначеного для експлуатації з велосипедом або мопедом.
Розглянемо все по порядку:
1. Необхідно триматися хоча б однією рукою за кермо при русі на скутері. Дехто чомусь нехтують цим, а потім скаржаться на те, що сильно вдарилися при падінні на швидкості всього лише 40 км / ч. Упевнений, що Ви щось вимогами безпеки вже точно не нехтуєте.
2. Будь-який скутер - одномісний транспортний засіб. І навіть якщо на ньому є 2 місця для сидіння (у чому я сильно сумніваюся), то перевозити на другому місці можна тільки маленьку дитину.
П'яного сусіда в кожному разі перевозити забороняється (навіть від лавочки до його під'їзду). Якщо такий пасажир впаде при русі і ушибется, то це буде ДТП, винен в якому водій.
3. Скутер - НЕ грузотаксі, перевозити на ньому рулони лінолеуму не вийде. Це ж стосується й інших довгих предметів, наприклад, не складаються вудок.
4. Є таке поняття в правилах дорожнього руху, як велосипедна доріжка. Зустрічаються такі доріжки нечасто (в основному в південних містах країни), але вже якщо така доріжка Вам попалася, то доведеться їхати виключно по ній, а не по проїжджій частині. На такій доріжці немає автомобілів, тому їздити по ній безпечніше.
5. Скутери забороняється повертати ліворуч і розгортатися, якщо на дорозі в даному напрямку є 2 або більше смуг, або на дорозі є трамвайні колії. Причому абсолютно неважливо, де розташовані трамвайні колії (в середині проїзної частини або збоку за тротуаром). Повертати і розвертатися забороняється в будь-якому випадку. Проте у водія скутера завжди є можливість зупинитися, злізти з транспортного засобу і перетворитися на час в пішохода. Після цього перейти широку проїзну частину в потрібному напрямку і знову перетворитися на водія.
6. Водію скутера в обов'язковому порядку потрібний спеціальний шолом.
7. Скутер - НЕ тягач, буксирувати поламане таксі не повинен. Та й взагалі, скутер не повинен брати участь у процесі буксирування.
Пріоритет скутерів на дорозі:
1) На нерегульованому перетині велосипедної доріжки з дорогою, розташованому поза перехрестям, водії велосипедів та мопедів повинні дати дорогу транспортним засобам, що рухаються по цій дорозі.;
2) Останній пункт правил для скутерів розглядає ситуацію перетинання поза перехрестям велосипедної доріжки і автомобільної дороги. В даному випадку водій скутера повинен чекати, поки по дорозі не проїдуть всі автомобілі.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.