25.08 та 31.08 були проведені педагогічні практикуми для вчителів гімназії з метою узагальнення та ознайомлення з новими освітніми платформами та засобами дистанційного навчання, які стануть у пригоді при проведенні онлайн - занять у 2022 - 2023 н.р. Також надала консультації по роботі з Портал E-schools в якому будуть створюватися електронні журнали.
Сучасний стан розвитку цифрових технологій забезпечує можливість активного впровадження їх в освітній процес. Наразі можна виділити чітку тенденцію щодо зміни ролі цифрових технологій – від простої підтримки освітнього процесу технічними засобами до створення електронних освітніх ресурсів, комп’ютерно орієнтованого навчального середовища та здійснення дистанційного навчання.
Вчителі "подорожували" картою засобів дистанційного навчання, застосовували набуті навички практично та вирішували для себе, яким засобом варто користуватися при проведі власних уроків!
Огляд засобів дистанцій ного навчання
Карта по сервісам дистанційного навчання
Коротко проаналізуємо можливості цифрових технологій для організації дистанційного навчання учнів.
Експлуатація сервіса проста для всіх: треба пройти етап реєстрації і можна почати користуватися.Найбільше Classdojo підходить для організації віддаленого навчання школярів молодшої та середньої школи, адже все оформлено яскраво, креативно, є анімації. Це привертає увагу.
Можливості:
− зручно зв'язуватися з батьками;
− легко відправляти повідомлення групі учнів або кожному учню окремо;
− у потрібний момент дивитися, як працює учень, як його оцінюють інші вчителі, який прогрес;
− контролювати успішність учня, завдяки дублюванню оцінок в акаунті його батьків;
− виставляти оцінки в журнал.
Ознайомитися з роботою в сервісі можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=5hOLerjJSJQ https://newtonew.com/tech/classdojo-samyj-druzheljubnyj-v-mire-klassnyj-zhurnal
Переваги:
− проста і зрозуміла реєстрація;
− легко запрошувати учнів і їх батьків, а також взаємодіяти з ними;
− яскрава анімація для дітей, яка привертає увагу (якщо отримав погану оцінку, то аватар сумує, а якщо гарну - веселиться);
− учитель може створити необмежену кількість класів;
− батьки можуть відправляти приватні повідомлення вчителю, що значно скорочує час, проведений в популярних месенджерах (Viber, Telegram);
− безкоштовна експлуатація.
Недоліки:
До недоліків варто віднести лише відносно простий набір функцій, якими володіє будь-яка платформа для дистанційного навчання. Наприклад, сервіс Moodle буде багатшим на функціонал.
Edmodo
Edmodo - соціальна мережа, один з популярних сервісів, який використовується вчителями, для того щоб організувати дистанційний урок. Він досить простий в експлуатації, безкоштовний, має всі необхідні функції,
завдяки яким учитель зможе працювати з класом дистанційно. Ознайомитися з роботою в Edmodo можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=o-pMoppO7gw http://trainingedmodo.blogspot.com/2014/05/blog-post_30.html
Можливості: − створювати групи класів, в яких вчитель буде ділитися всією необхідною інформацією: надавати план уроку, використовувати календар для кращої візуалізації, зможе прикріплювати файли із завданнями і різні навчальні матеріали;
− створювати різні форми контролю учнів: тести, опитування, завдання;
− виставляти оцінки учням в журнал.
Переваги: − досить проста реєстрація, яка не вимагає ніяких завантажень, місця на диску або хостингу;
− у сервісі немає ніякої нав'язливої реклами, яка заважає процесу навчання;
− використання сервісу є безкоштовним.
Недоліки:− на жаль, інтерфейс повністю англійською мовою;
− немає такого широкого функціоналу, як, наприклад, в Moodle. Тільки базові функції;
− немає можливості об'єднати групи, створені в сервісі, що може дещо ускладнити роботу.
Facebook - соціальна мережа. Для багатьох вона стала найзручнішим способом спілкування з близькими, замінила електронну пошту та стала головним джерелом інформації та новин.
Можливості:
− зареєструватися досить просто;
− створювати свої групи та події;
− проводити відеоуроки за допомогою Facebook Messenger;
− зручно ділитися навчальними матеріалами, схемами, відео, вигадувати завдання і навіть влаштовувати флешмоби та конкурси.
Переваги: − для зв’язку достатньо мати смартфон;
− можна планувати наперед свої дописи з новими матеріалами у групах;
− до відеодзвінків можна залучити до 50 осіб.
Недоліки:
− учні можуть відволікатися на інші повідомлення у Facebook, окрім того, далеко не всі з них зареєстровані в цій соцмережі.
Google Classroom
Google Classroom - безкоштовна платформа для організації роботи з групами. Для того щоб організувати онлайн навчання за допомогою Google Classroom досить мати поштову скриньку на Google. Інтерфейс платформи дуже зручний і простий.Ознайомитися з роботою в Google Classroom можна за посиланням: https://support.google.com/edu/classroom/answer/6020279?hl=ru https://naurok.com.ua/post/google-classroom-idealniy-resurs-dlya-distanciyno-roboti- z-klasom
Можливості:
− легко завантажувати матеріали для своїх учнів (дидактичні, практичні, підручники, завдання, фото і відео-матеріали);
− надавати завдання;
− групувати свої нотатки/документи і підручники за темами, а також розташовувати їх у зручному порядку у вкладці «Завдання»;
− контролювати виконання завдання і оцінювати їх;
− залишати коментарі стосовно виконаного домашнього завдання учнів;
− спілкуватися всім класом.
Переваги:
− є необхідні інструменти для створення, зберігання та обміну інформацією;
− зберігання всієї необхідної інфоромації відбувається в Google Drive, створення документів - в Google Docs, створення презентацій можливо за допомогою Sheets and Slides, планування розкладу за допомогою Google Calendar;
− є оффлайн доступ до інформації, навіть якщо у вашого учня тимчасово відсутній доступ до інтернету, то він зможе все одно ознайомитися з матеріалом;
− сервіс є безкоштовним;
− інтерфейс російською мовою.
Недоліки:
− насправді, арсенал функцій не такий великий, як у інших систем дистанційного навчання.
− незручні посилання на Classroom.
Google Meet
Google Meet –це сервіс відеотелефонного зв'язку, розроблений компанією Google для того, щоб люди з різних місць могли приєднатися до однієї і тієї ж віртуальної зустрічі. А також спілкуватись або обмінюватися відео.
Можливості:
− учень одночасно бачить вчителя, однокласників, завдання та спостерігає за виконанням прикладу в програмі, яку вивчають;
− демонстрація екрану: будь-який учасник може поділитися трансляцією свого екрану;
− вчитель має змогу вибрати декілька учасників для одночасного показу екранів;
− доступна можливість чату, а отже, коментування;
− дозволяє не тільки слухати, а й брати активну участь в відео-зустрічі онлайн.
Переваги:
− Meet доступний в додатках, таких як Gmail, Google Chat і Google Classroom;
− планування зустрічей дозволяє користувачам планувати дзвінки та відеозустрічі;
− синхронізація з контактами в гугл-акаунті;
− прив’язка до гугл-календаря (ви побачили важливу подію і тут же можете створити конференцію з цього приводу, запросивши людей зі списку контактів);
− дзвонити можна в один клік;
− приєднуватися можна як через браузер, так і через додаток для Android або iOS;
− спільне використання екрану для надання документів, електронних таблиць або презентацій;
Недоліки:
− всі учасники повинні мати обліковий запис Google – головна умова використання сервісу;
Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://content.hneu.edu.ua/s/Elxzv-E6g
Microsoft Teams
Є можливість технічної підтримки щодо організації дистанційного навчання засобами служби Microsoft Teams шляхом отримання безкоштовної ліцензії «Office 365 для навчального закладу» плану A1. Технічна підтримка у розгортанні, налаштуванні Office 365 та навчання
відповідального у закладі освіти здійснюється корпорацією Microsoft та партнерами.Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://www.ifnmu.edu.ua/images/studentam/distankiine_navchannia/instrukci
ya_dlia_vikladaciv.pdf https://www.youtube.com/watch?v=lxcG9h3x4Hk
Можливості:
− публікувати оголошення;
− надавати спільний доступ до файлів і інших матеріалів;
− працювати разом за допомогою функції спільного редагування в реальному часі;
− проводити заняття за допомогою «Блокнотів OneNote для класу»;
− контролювати власний час за допомогою цифрового блокнота OneNote.
Преваги:
− досить легко створювати, розсилати, збирати й оцінювати тестові завдання;
− зручно створювати, розсилати, збирати й оцінювати письмові роботи;
− можна писати диктанти з використанням аудіо або відеозаписів;
− знімати на відео або записувати аудіо усних відповідей та надсилати файли вчителю;
− проводити відеоконференції, онлайн уроки з участю до 250 осіб за один сеанс, який необмежений у часі;
− об'єднувати класи у групи для проектів і стежити за перебігом роботи;
− Необмежена кількість місця в хмарному сховищі.Для технічного супроводу та організаційної допомоги в отриманні безкоштовної ліцензії «Office 365 для навчального закладу» плану A1 необхідно заповнити онлайн анкету (https://bit.ly/3eAnPKh).
Недоліки:
− складний процес верифікації;
− не має можливості централізовано вести облік відвідування, успішність учнів;
− електронний класний журнал можна створити тільки на додатковій платформі.
Moodle
Moodle - це одна з платформ, які дозволяють організувати злагоджене навчання онлайн.Ознайомитися з роботою в Moodle можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=d6dPQRAPnfA
https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=3
Можливості:
− створювати контент, який дозволяє дистанційно навчати ваш клас;
− зручно управляти створеним контентом;
− публікувати матеріали в різних форматах: аудіо, відео, текст, презентації;
− надавати доступ до розміщених матеріалів не всім, що дуже зручно в організації диференційованого навчання.
Переваги:
− більше функцій, ніж в Google Classroom;
− можна завантажити безкоштовні плагіни, які дозволяють зв'язуватися з учнями в форматі відеоконференцій, а також бути учасником аудіочатів;
− є можливість за допомогою такого плагіна скласти своє електронне портфоліо.
Недоліки:
− для того щоб встановити систему і користуватися нею, необхідно мати хостинг і домен (хоча сама програма безкоштовна, але обслуговування хостингу буде платне);
− інструментів так багато, що деякі з них зовсім не потрібні під час використання;
− програму потрібно вивчати (тут все складніше, ніж з Google Classroom).
Skype
Skype – програма для спілкування через інтернет. Працює і на ПК, і на гаджетах, реєстрація швидка та безпроблемна. Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ZDfA1aP18Iw&t=207s
http://ito.vspu.net/duplomni_rob/duplomni_2010_2011/spec_ochna/Byneckiy/s kype/l2.html
Можливості:
− здійснювати конференц-зв’язок у голосовому і відео форматі;
− ставити питання віч-на-віч;
− надсилати файли;
− переписуватися у чаті;
− показувати презентації;
− відтворювати аудіо і відео у режимі демонстрації екрану;
− проводити опитування.
Переваги:
− безкоштовні дзвінки і обмін даними;
− демонстрація презентацій;
− можливість користуватися на смартфонах, планшетах, ноутбуках та стаціонарних комп’ютерах;
− відтворювати аудіо і відео у режимі демонстрації екрану;
− проведення опитувань.
Недоліки:
− відсутня вбудована віртуальна дошка;
− технічні параметри, на жаль, обмежують кількість користувачів. Якщо ще 5-ть учнів можуть активно взаємодіяти в підключенні, то робота вже 10-ти буде ускладнена, програма висне, голос відстає від зображення, а саме зображення часто втрачає чіткість.
Viber це мобільний додаток.
Можливості:− відправляти повідомлення, фото, короткі відеоролики і здійснювати дзвінки на будь-які пристрої, на яких встановлено цей месенджер;
− спілкуватися індивідуально;
− спілкуватися через чати групою;
− користуватися програмою не тільки на смартфонах і планшетах, але і на ПК і ноутбуках;
Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: http://zosh3.at.ua/0911/pokrokova_instrukcija_dlja_vikladachiv554928543879.
Переваги:
− немає обмежень на кількість відправлених або отриманих повідомлень, а також на тривалість розмов.
− безкоштовні дзвінки і повідомлення;
− обмін даними між телефоном і комп’ютером;
− можна прикріплювати дані про своє місцезнаходження;
− можливість створити групу для листування з кількістю до 100 учасників;
− отримання Push-повідомлень, коли додаток вимкнено.
− є у переважної кількості учнів та батьків, адже більшість шкільних груп існують саме у Viber;
− педагоги можуть ділитися матеріалами, завантажувати домашні завдання одразу в групу для всіх учнів та за допомогою відеодзвінків спілкуватися з ними онлайн;
Недоліки:
− забирає багато часу, аби зібрати всі домашні завдання і провести відеодзвінки з учнями.
− невеликий набір функцій в порівнянні, наприклад, із zoom.
Zoom
Zoom (zoom.us/download) — сервіс для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей.
Можливості: показувати он-лайн або завантажені відео-файли;
− використовувати файли різних форматів;
− відображати інші програмні засоби;
− на дошці писати, виправляти, дозволяти учням виконувати певні дії (інтерактивні вправи);
− прикріпляти в чаті файли(всі або окремим учасникам).
Переваги:
− сервіс безкоштовний, легко встановити, має зрозумілий інтерфейс;
− можна запросити 100 учасників, активна форма спілкування;
− демонстрація екрана (при бажанні з сумісним доступом);
− можна запланувати дату проведення конференції;
− відбувається запис конференції і зберігається в окремій папці;
− можна встановити на мобільні телефони, планшети;
− заходити можна за посиланням без установки програми;
- контроль за чатом (можна видаляти або додавати учасників, надавати право голосу, право їх відео і доступ до екрану, окремий зв’язок).
Недоліки:
− тривалість 40 хвилин;
− при збільшенні тривалості конференції або кількості її учасників необхідно заплатити.
Ознайомитися з роботою в сервісі можна за посиланням: https://idss.org.ua/arhiv/%D0%86%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83% D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1
%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=EA8j8nFBF7k
Мій клас
Українська платформа для онлайн-навчання. Сервіс має зрозумілий, простий і дуже зручний інтерфейс українською мовою, достатню кількість різноманітних функцій.
Можливості:обирати завдання, тест або «перевірювальний комплект» з банку завдань Мій Клас;− автоматизована перевірка завдань;− автоматизована класифікація результатів учнів;
− автоматичний моніторинг результатів навчання в розрізі предмету, класу, завдання, теми, витраченого часу учня.
Ознайомитися з роботою в Мій клас можна за посиланням: https://buki.com.ua/news/platforma-dlya-dystantsiynoho-navchannya-miyklas- detalna-instruktsiya-z-reyestratsiyi-ta-korystuvannya/. https://miyklas.com.ua/info/uciteliam/vikoristovujte-mjklas
Переваги:
− інтерфейс українською мовою;
− велика кількість завдань і тестів, які мають різну складність для учнів різних рівнів підготовки;
− після кожного перезапуску завдання Miй Клас автоматично створює нові умови вправи, змушуючи учня вирішувати однотипні завдання в режимі
«нескінченного тренування»;
− кожне завдання має кроки розв'язання, таким чином учень може самостійно вивчати предмет і вчитися на своїх помилках;
− є відповіді на завдання для вчителів, щоб зменшити час на перевірку завдань;
Недоліки:
− не всі функції безкоштовні.
− профіль вчителя проходить перевірку адміністрацією. Адміністрація сайту зв'язується із зазначеним в анкеті навчальним закладом, щоб підтвердити вашу особу. Процес реєстрації займає не стандартних 20-30 хвилин, а цілих 3-5 годин.
Ресурси для створення тестів, опитувань, обговорень
Сьогодні тестові завдання є надзвичайно поширеними і популярними, оскільки дозволяють швидко визначити рівень знань учнів, прискорити обробку отриманої інформації, охопити великі за обсягом масиви вивченого матеріалу.
Для забезпечення комунікації можна використовувати обговорення. Обговорення – це форма партнерських відносин. Під час обговорення здійснюється обмін ідеями, висловлюються думки й обговорюються спірні питання. Також досить зручно використовувати різноманітні анкети. Анкета – достатньо гнучкий інструмент, оскільки питання можна ставити безліччю різних способів. У дистанційній освіті після освоєння кожної теми можна використовувати анкети, в яких учень сам оцінює свої результати навчання за такими показниками:
− зрозумів/зрозуміла, можу вирішити самостійно;
− зрозумів/зрозуміла можу вирішити з підказкою;
− не зрозумів/не зрозуміла, не можу вирішити.
Classtime https://www.classtime.com/uk/
Онлайн-сервіс для проведення опитувань. Передбачає також створення командних ігор. Надає можливість як створювати власні тестові завдання, так і використовувати бібліотеку готових тестів.На період карантину розробники відкрили доступ до безкоштовної преміум- версії
Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=qsQXB9IOe2Y
EDpuzzle https://edpuzzle.com/
EDpuzzle - це безкоштовний сервіс для створення відеофрагментів з аудіо та текстовими нотатками, запитаннями і завданнями до них. За основу для створення власного ролику можна взяти будь-яке відео з YouTube,Khan Academy, TED-Ed тощо, а чи просто завантажити зі свого ПК.Легко та швидко ви можете створити вікторину, пояснити деякі фрагменти з відео, прокоментувати або повністю озвучити вибраний вами відеосюжет. Даний сервіс інтегрований з Google Classroom, що дає можливість відстежувати, хто з учнів переглянув відео та як справилися із запропонованими завданнями.
Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=R2hHNzFxFc4
Google Forms https://goo.gl/m6u5We
Google Форми – це зручний інструмент, за допомогою якого можна легко і швидко планувати заходи, складати опитування та анкети, а також збирати іншу інформацію. Форму можна підключити до електронної таблиці Google, і тоді відповіді респондентів будуть автоматично зберігатися в ній.Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=8_V0uuuIixw
Kahoot https://kahoot.com/
Безоплатний онлайн-сервіс дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри: вікторини, обговорення, опитування. Сервіс може бути використано для перевірки знань учнів: контрольні роботи, зрізи знань, тести (не більше30 учнів одночасно). Платформу можна використовувати при роботі з будь- якими віковими категоріями. Добре підійде як для молодшої школи, так і для старших учнів.
Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=f72GLZ-E2Zc
LearningApps https://learningapps.org
LearningApps – онлайн-сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи (ребуси, ігри-головоломки у вигляді мозаїки, пазли, кросворди, тощо). Він є конструктором для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі. Сервіс працює декількома мовами, зокрема й українською.
Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=8u8EYrWXHsc
Padlet – віртуальна інтерактивна дошка. Може використовуватися:
− як майданчик для групової роботи для проведення «мозкового штурму», узагальнення та систематизації знань, рефлексії;
− для розміщення навчальної інформації, практичних завдань;
− для організації спільного онлайн виконання домашнього завдання;
− для розміщення ідей проєктів та їхнє онлайн обговорення;
− як інструмент організації спільної діяльності учнів. Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням:
http://osnova.com.ua/items/item-november-2016/index_3.html https://www.youtube.com/watch?v=jrDSHzooCu8
Ресурси для створення ментальних мап
Карта знань (англійською Mind map, карта розуму, пам'яті, думок) – сукупність діаграм і схем, що в наочному вигляді демонструють думки, тези, пов’язані одна з одною та об’єднані загальною ідеєю. Така карта дозволяє зобразити певний процес або ідею повністю, а також утримувати одночасно у свідомості значну кількість даних, демонструвати зв’язки між окремими частинами, запам’ятовувати (записувати) матеріали та відтворювати їх навіть через тривалий термін у системі знань про певний об'єкти чи у певній галузі.
Сoggle
Онлайн-сервіс створення асоціативних мап, що підтримує спільну роботу над проектами. Щоб розпочати роботу, достатньо залогінитися, використовуючи свій акаунт Google,Microsoft або Apple. Користуватися цим сервісом можна, навіть якщо у вас немає пошти Gmail або Outlook. У цій програмі ви можете розробляти зручні красиві ментальні карти. Інтерфейс програми простий, але в той же час має безліч функцій, які роблять процес створення інтелект-карти неймовірно простим. Програма підтримує використання зображень, індивідуальні колірні схеми і можливість перегляду історії документа. Зберігання історії змін дозволяє вам повернутися до попередніх версій створеної карти, якщо в поточній версії ви зайшли в глухий кут. Mind-map, створені в програмі Coggle, можуть експортуватися у форматі PNG або PDF. Інтерфейс Сoggle частково русифікований: підказки під час створення діаграми прописані російською, якщо ж треба детальніше заглибитися в питання або ознайомитися з умовами використання, то інформацію в цих розділах буде подано англійською, так само як навчальне відео на головній сторінці.
Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=lnNc7ujZKEY
MindMeister https://www.mindmeister.com
Програма MindMeister являє собою платний онлайн- додаток для складання інтелект карт. Передбачає кілька варіантів абонентської плати, а також надає можливість
безкоштовного використання програми. На безкоштовній основі ви зможете побудувати 3 mind-карти з обмеженими можливостями експорту. Додаток має зручний інтерфейс і весь необхідний набір функцій, що дозволяє зрозуміти всю простоту і зручність технології інтелект карт. Недоліком програми є можливість повноцінного використання тільки при регулярній оплаті, тому вона скоріше підійде тим, хто використовує mind maps регулярно. Програма русифікована.
Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Ba7XrLuTwWI
Mindomo https://www.mindomo.com
Mindomo - сервіс для створення та зберігання концептуальних карт. Має дві версії роботи: безкоштовний і платний. У безкоштовної версії є недоліки: обмеження на 3 активних карт, один проект, невелика кількість форматів для імпорту та експорту, а також
заявлений показ реклами. Крім звичного розміщення карти у вигляді посилання у вільній версії пакету можливий і її експорт у вигляді картинки, або у формати RTF і PDF. Підтримує більшість оперативних систем і браузерів, декілька мов. Є можливість імпорту ментальних карт в інших форматах. Неможливо прибрати рекламні блоки зі сторінки, на якій створюється карта. Максимальна кількість карт, які можна зберегти - 3.
Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=uGNMHqeYLYM
Ресурси зі створення презентацій
Презентація дозволяє подати матеріал як систему яскравих опорних образів із вичерпною структурованою інформацією в алгоритмічному порядку. Презентації можна використовувати на різних етапах уроку:
− актуалізації знань;
− як супровід під час пояснення нового матеріалу;
− під час первинного закріплення знань;
− для узагальнення і систематизації знань.
Canva https://www.canva.com
Онлайн-редактор Canva - популярний сервіс, що включає великий набір шаблонів для дизайну. Функціонал дозволяє створювати привабливі фотоколажі, презентації, інфографіки. Єбезкоштовна версія.Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tx6_DSAkotU
Prezi https://prezi.com
Сервіс для створення інтерактивних мультимедійних презентацій з нелінійною структурою. Дозволяє імпортувати відеоматеріали, графіки, фотографії та інші засоби для візуалізації презентації. Інтерактивний формат створюється за допомогою технології масштабування (приближення та віддалення зображення).
Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=rOr59m7Toi0
Beautiful.ai https://www.beautiful.ai
Beautiful.ai – «розумний» інструмент для оформлення презентацій, який працює на базі технологій штучного інтелекту. Сервіс самостійно адаптує контент на слайдах під обраний формат, допомагає додати
анімацію графіків і переходів і рекомендує відповідні шаблони.
Ознайомитися з роботою сервісу можна за посиланням: https://sdelano.media/beautifulai/
Ресурси з електронними підручниками, розробками уроків Інформатика - ДистОсвіта
Сайт дистанційного вивчення інформатики: перейти
У дистанційних курсах сайту ДистОсвіта ви знайдете:
− навчальні матеріали: презентації, статті, уроки, посилання та відео- ролики відповідно до теми заняття;
− інтерактивні завдання, вправи та тренажери- ними можна скористатись як для класної, так і самостійної чи домашньої роботи;
− практичні роботи із можливістю перевірки та коментування вчителем; переважна більшість практичних робіт містить різнорівневі та творчі завдання;
− онлайн тестування з миттєвою перевіркою; тести містять запитання різних типів та мультимедійні об’єкти, вимагаючи не механічного відтворення, а креативного застосування знань
ІТ-книга. Традиційні та електронні підручники з інформаційних технологій
Онлайновий підручник з інформатики - повноцінний підручник, що не потребує жодних додаткових матеріалів: перейти
Уроки відповідають чинним програмам МОН. Вправи, міні-тести, тренажери, анімації.
У
дистанційних курсах сайту
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.