Протоколи засідань
методичного об’єднання
класних керівників
ЗОШ І – ІІІ ступенів с. Барабой
ЗОШ І – ІІІ ступенів с. Барабой
Протокол № 1
засідання шкільного методичного об’єднання
класних керівників
Тема: «Стратегічні напрями виховання
в освітньому просторі сьогодення».
Дата
проведення: 30.08.2019
Присутні: класні
керівники, керівник МО, ЗДВР, ЗДНВР, соціальний педагог, бібліотекар
Порядок денний:
1.
Аналіз
результатів виховної роботи у 2018 / 2019 навчальному році.
2.
Обговорення
мети і завдань, визначення основних напрямів методичної та виховної
роботи у 2019/2020 н.р.
3. Затвердження плану роботи ШМО класних керівників на 2019/2020 н.р.
4. Проведення анкетування класних керівників з метою з’ясування труднощів у
роботі.
5.
Обмін досвідом,
робота з молодими класними керівниками. (за окремим планом)
6. Про планування роботи у напрямку національно-патріотичного виховання
7. Про організацію роботи з дітьми пільгових категорій
8. Про організацію роботи медико-педагогічного контролю уроків фізичної
культури класними керівниками
9. Про стан організації роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони
життя і здоров’я дітей
10. Особливості виховної діяльності на 2019 -2020 начальний рік. Тижні
знань БЖ
11. Рекомендації щодо проведення першого уроку.
12.
Огляд літератури
з проблем виховної роботи. Ознайомлення з новинками фахової педагогічної преси,
науково-методичної літератури.
1 - 3 питання.
Слухали доповідь керівника ШМО Под’ячеву Л. Л. на тему: «Аналіз результатів
виховної роботи у 2018 / 2019 навчальному році. Обговорення мети і завдань,
визначення основних напрямів методичної та виховної роботи
у 2019/2020 н.р. та ознайомила з планом
роботи ШМО класних керівників на 2019/2020 н.р.
4 питання.
Керівник ШМО Под’ячева Л. Л провела анкетування класних керівників з метою з’ясування
труднощів у роботі.
5 питання
Слухали керівника ШМО Под’ячеву Л. Л, яка представила молодих класних
керівників та представила їх вчителів – наставників (Гавлюковська О. А. (кл кер
4 – А класу) – наставник – Варбанець Н. П.; Кузьмінова В. О. (кл. кер. 6 кл.) – наставник – Под’ячева Л.
Л.) та ознайомила з планом роботи з молодими класними керівниками
6 питання
Слухали ЗДВР Криницьку В. В. з виступом про планування роботи у напрямку
національно-патріотичного виховання, ознайомила з нормативними
документами цього напрямку
7 питання
Слухали соціального педагога Кобилянську А. В., яка доповіла про
організацію роботи з дітьми пільгових категорій
8 питання
Слухали Чурікова О. В., яка виступила з доповіддю про організацію роботи медико-педагогічного контролю уроків фізичної культури
класними керівниками
9 - 11 питання
Слухали ЗДВР Криницьку В. В. з виступом про стан організації роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони
життя і здоров’я дітей; особливостями виховної діяльності на 2019 -2020 начальний рік,
ознайомила з Тижнями знань БЖ та
методичними рекомендаціями щодо проведення першого уроку.
12 питання
Слухали бібліотекара Голіченко Л. В., яка
ознайомила з новинками фахової педагогічної преси, науково-методичної
літератури.
Ухвалили:
1. Затвердити перспективний план
роботи шкільного МО класних керівників
та план роботи з молодими класними керівниками на 2019 – 2020 навчальний рік
2. У 2019 – 2020 н.р. продовжувати
працювати над проблемним питанням ««Діяльність класного керівника
щодо створення умов для формування здоров’язберігаючої компетентності та
самореалізації особистості, розвитку духовного, інтелектуального
потенціалу учнів»
3. Прийняти доповіді та інформацію до відома, впроваджувати
особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів у школі.
4. Класними керівникам оформлювати
документацію керуючись нормативно-правовою базою класного керівника та планувати
роботу, керуючись виховним планом роботи школи
5. Вести журнал медико-педагогічного контролю уроків
фізичної культури з аналізом 1 раз на місяць
Голова ШМО ------------------------------
Секретар -----------------------------
Протокол
№ 2
засідання
шкільного методичного об’єднання класних керівників
Тема: « Діяльність педагогічного колективу щодо забезпечення
умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей,
інтересів.»
Дата проведення: 26 листопада 2019
Присутні: класні керівники, керівник МО, ЗДВР, бібліотекар
Порядок
денний:
1.Виступ з
презентацією : «Обдарованість: природа і сутність.»
2.Виступ. «Креативність особистості, здатність до творчого
нестандартного мислення – головна умова розвитку сучасного суспільства»
3 Аукціон
педагогічних ідей: «Інновації у вихованні учні»
4. Ділова гра: « Нетрадиційні форми роботи класних керівників з учнями».
5. Круглий стіл:
«Розвиток творчих здібностей учнів»
6. Огляд
методичної літератури, нормативних документів з даного питання.
1 питання
Слухали
керівника ШМО Под’ячеву Л. Л. з доповідю – презентацією на тему: «Обдарованість: природа і сутність.»
2 питання
Слухали виступи ЗДВР Криницької В.В, вчителя – методиста, голови ШМО
початкових класів Варбанець Н. П. на тему: «Креативність особистості, здатність до творчого нестандартного
мислення – головна умова розвитку сучасного суспільства»
3 питання
Керівник ШМО
Под’ячева Л. Л. представила аукціон педагогічних ідей: «Інновації у вихованні учні»
4 питання
ЗВР Криницька В. В. провела ділову гру: «Нетрадиційні
форми роботи класних керівників з учнями»
5 питання
Слухали класних
керівників: Могетич С. Г, Бруквач О. М., Голіченко О. В., Варбанець Н. П.,
Карлійчук А. І, Серпенінову О. О., Мурашко Н. П. з міні – виступами: « Розвиток
творчих здібностей учнів»
6 питання
Слухали бібліотекара Голіченко Л. В., яка
ознайомила з новинками фахової педагогічної преси з даного питання
Ухвалили:
1. Прийняти отриману інформацію до відома, застосовувати у виховній роботі інноваційні
форми та методи роботи з учнями
2. Удосконалювати виховну роботу, застосовуючи нетрадиційні форми роботи
3. Класним керівникам створювати умови для вільного розвитку особистості учня, його мислення і загальної культури шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності
3. Класним керівникам створювати умови для вільного розвитку особистості учня, його мислення і загальної культури шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності
Голова ШМО ------------------------
Секретар -----------------------
Протокол
№ 3
засідання
шкільного методичного об’єднання класних керівників
Тема: «Шлях від творчого вчителя до творчого учня у формуванні
здоров’язберігаючої компетентності»
Дата проведення: 10 лютого 2020
Присутні: класні керівники, керівник МО, ЗДВР,практичний психолог, бібліотекар
Форма
проведення: відкритий мікрофон
Порядок денний:
1.
Виступ: «Творчий підхід до
організації виховного процесу як умова інноваційного розвитку школи.
2. Виступ. « Сучасні виховні технології в
роботі класного керівника із здоров’язберігаючих
технологій»
3. Творча лабораторія. « Творчість
класного керівника : шляхи звільнення від стереотипів та шаблонів».
4. Проведення
тренінгу зі збереження здоров’я «Здоров’я, творчість, гра»
5. Круглий стіл «Формування системного підходу до вирішення
проблеми охорони здоров’я»
6. Огляд
методичної літератури, нормативних документів з даного питання.
1 питання
Слухали керівника
ШМО Под’ячеву Л. Л. з виступом на тему: «Творчий підхід до
організації виховного процесу як умова інноваційного розвитку школи.
2 питання
Слухали
виступ ЗДВР Криницької В.В. на тему: « Сучасні виховні технології в роботі
класного керівника із здоров’язберігаючих технологій»
3 питання
Керівник
ШМО Под’ячева Л. Л. та ЗДВР Криницька В. В. створили творчу лабораторію класних керівників,
де розглядалися та обговорювалися питання на тему: « Творчість
класного керівника : шляхи звільнення від стереотипів та шаблонів».
4 питання
Практичний
психолог Голіченко О. В. провела тренінг зі збереження здоров’я «Здоров’я, творчість, гра»
5 питання
Слухали класних керівників 1- 11 класів з виступами «Застосування здоров’язберігаючих
технологій в практичній діяльності класного
керівника»
6 питання
Слухали
бібліотекара Голіченко Л. В., яка ознайомила з новинками фахової педагогічної
преси з даного питання
Ухвалили:
1. Застосовувати
у виховній роботі інноваційні здоров’язберігаючі технології
2. Продовжити роботу над класним здоров’язберігаючими
проектами та презентувати їх на початку
квітня
3. Застосовувати в роботі класного керівника якомога
більше форм та методів по збереженню життя та здоров’я дітей
4. .Класним керівникам і психологу школи співпрацювати більш тісніше, створювати умови для вільного розвитку особистості учня.
4
4. .Класним керівникам і психологу школи співпрацювати більш тісніше, створювати умови для вільного розвитку особистості учня.
4
Голова ШМО ------------------------
Секретар -----------------------
Протокол
№ 4
засідання
шкільного методичного об’єднання класних керівників
Тема: «Превентивне
виховання як засіб формування особистості та соціальної компетентності школярів»
Дата
проведення: 16 березня 2020
Присутні: класні керівники, керівник МО, ЗДВР,практичний психолог, бібліотекар
Порядок денний:
1.Виступ. « Соціалізація учнівської молоді
в сучасному освітньому просторі. Форми й методи соціалізуючого впливу школи»
2. Виступ: « Розвиток соціальної компетентності школярів через виховну систему класу»
3. Превентивне виховання як засіб формування особистості
та соціальної компетентності
4. Психологічна майстерня:
«Психологічні прийоми для зняття напруги у дітей». Арт-терапія.
5. Круглий стіл «Профілактика
насильства в сім’ї та дитячої жорстокості в освітньому середовищі»
6. Профілактична робота з учнями, схильними до
правопорушень
7.Огляд методичної літератури, нормативних документів з даного питання.
1 питання
Слухали
виступ ЗДВР Криницької В.В. на тему: «Соціалізація учнівської молоді в сучасному освітньому просторі.
Форми й методи соціалізуючого впливу школи»
2 питання
Слухали керівника
ШМО Под’ячеву Л. Л. з виступом на тему: « Розвиток соціальної компетентності школярів через виховну систему класу»
3 питання
Слухали виступ класного керівника 7 класу Карлійчук А. І
на тему: «Превентивне виховання як засіб формування особистості та соціальної
компетентності»
4 питання
Практичний
психолог Голіченко О. В. ознайомила
з психологічні прийоми для зняття напруги у дітей». Арт-терапія.
5 питання
Слухали класних керівників: Могетич С. Г (1 кл),
Гавлюковську О. А. (4 – А кл.), Серпенінову О. О. (8 кл) з виступами ««Профілактика насильства в сім’ї та дитячої жорстокості
в освітньому середовищі»
6 питання
Слухали соціального педагога Кобилянську А.
В. з виступом на тему: «Профілактична
робота з учнями, схильними до правопорушень»
7 питання
Слухали бібліотекара Голіченко Л. В., яка
ознайомила з новинками фахової педагогічної преси з даного питання
Ухвалили:
1.
Інформацію взяти до уваги. І надалі створювати сприятливі умови для соціалізації
учнівської молоді .
2.
Продовжити
роботу в класі з превентивного виховання
3.
Продовжувати
діагностику та профілактику правопорушень серед учнів школи.
4.
Звертати
більше уваги на учні, які потребують контролю.
5.
Застосовувати
методи і прийоми у роботі класного керівника з дітьми з девіантною поведінкою
6.
Провести анкетування з питання виявлення правопорушень у своїх класних колективах.
Голова ШМО ------------------------
Секретар -----------------------
Протокол
№ 5
засідання
шкільного методичного об’єднання класних керівників
Тема: «Педагогіка успіху. Підсумки роботи ШМО »
Дата
проведення: 24 березня 2020
Присутні: класні керівники, керівник МО, ЗДВР,практичний психолог,
соціальний педагог, бібліотекар
Форма
проведення: круглий стіл
Порядок
денний:
1.
Психологічна
майстерня. Міні-тренінг: «Педагогіка успіху»
2. Діагностичне анкетування класних керівників
3.
Звіт
класних керівників з виховної роботи класу
4.
Перспективи
планування роботи на новий навчальний рік 2020 – 2021 н.р
1 питання
Слухали ЗДВР Криницьку В.В. та керівника ШМО Под’ячеву Л. Л., які провели міні –
тренінг «Педагогіка успіху»
2 питання
Слухали практичного психолога Голіченко О. В., яка
провела діагностичне
анкетування класних керівників
3 питання
Слухали класних
керівників 1 – 11 класів, які звітували про підсумки виховної роботи з класом
4 питання
Слухали керівника
ШМО Под’ячеву Л. Л., яка представила «Скриньку ідей», в яку кожен класний керівник
вніс свої пропозиції , зауваження та побажання щодо планування та роботи ШМО на
новий навчальний рік
Ухвалили:
1. Обробити анкетування класних керівників, інформацію «Скриньки
ідей» з метою визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2020/2021 н.р.
2. Узагальнення педагогічного досвіду класних керівників на власних блогах
3. Вважати роботу шкільного методичного об’єднання
класних керівників задовільною
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.