Виховна година з елементами тренінгу,
напралена на уміння припинити булінг та виявляти емпатію до жертв насилля
напралена на уміння припинити булінг та виявляти емпатію до жертв насилля
На виховній годині діти спершу сказали, що таке булінг та назвали види булінгу, які вони знають.
Далі вібувся мозковий штурм та всі бажаючі висловилися з питань: види жорстокої поведітки та наслідки жорстокої поведінки. Після цього виникло питання: а як розрізнити де булінг, а де дружнє піддражнювання?
Діти охоче висловлювалися та розмірковували на проблемним питанням.
Далі їм було запропоновано розрізняти ситуації булінгу та підражнювання: коли говориться про булінг - потрібно підняти одну руку вгору, коли мова йде про піддражнювання - піднімаються обидві руки.
Діти з задоволенням пограли у цю гру та правильно розпізнавали ситуації.
Після цього було запропоновано переглянути відео: "Камінь - ножиці - папір", після чого почалося обговорення переглянутої ситуації та вироблення порад : що треба робити, якщо бачиш, що з когось насміхаються.
Діти зробили правильні висновки: треба подати руку допомоги та відкрити своє серце для жертви булінгу.
Під кінець нашого тренінгу - учні на сердечках написали те, що кожен може віддати іншій людині і, перемішавши їх, почали витягувати... Скільки радості було від тих теплих слів, які вони отримали разом з сердечками...
Всі вирішили, що краще дарувати один одному радість, аніж ображати та дражнити!
Сподіваюсь, що цей висновок надовго працюватиме!
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.