Лепбук є засобом творчого розвитку та самовираження учня, можливістю створити оригінальний продукт, здійснюючи при цьому певний пошук, дослідження, вдаючись до нових підходів у вирішенні та виконанні завдань. Він допомагає краще зрозуміти, узагальнити, систематизувати та запам'ятати вивчену або досліджену тему.
Як робити лепбук ?
Частіше всього
лепбук має вигляд папки або міні-книжки, з внутрішної сторони якої наклеєні
невелички кармани, конверти, малюнки тощо. В них знаходиться матеріал, який допомагає отримати та закріпити знання. В
такому виглядіі нформація подана більш систематизовано та організовано,
тому сам процесс вивчення завдяки цим елементам стає цікавим та нагадує гру.
На основу приклеюємо підготовлені матеріали: малюнки, схеми, графіки,
блокноти та конверти. Для створення шаблону лепбука можна
використовувати різні програми, починаючи з самих простих, таких
як Wordчи Paint, закінчуючи більш складними, такими як Photoshop чи Corel
Методичне ноу-хау "Lapbook" або книга на колінах
Лепбук – це
·
нова, універсальна форма організації освітньої діяльності для розвитку
пізнавальної активності, креативності та самостійності школярів в умовах
сучасної освіти;
·
новітній спосіб систематизації та
узагальнення знань;
·
універсальний засіб реалізації ключових
компетентностей Нової української школи.
Види
лепбуків:
·
Навчальні
·
Ігрові
·
Привітальні
Вікова категорія:
·
для учнів 1-4 класів - міні-книги, тематичні
міні-теки
·
для учнів 5-6 класів - міні-книги, тематичні
міні-теки, міні-розгортки
·
для учнів 7-8 класів - тематичні міні-теки,
міні-розгортки, Е-сторінки
·
для учнів 9-11 класів - тематичні міні-теки,
Е-сторінки, Е-книги
·
Побудова
навчальної діяльності на основі взаємодії дорослих із дітьми, орієнтованої на
інтереси і можливості кожної дитини.
·
Розвиток
допитливості, пізнавальної мотивації та навчальної активності.
·
Розвиток уяви,
творчої ініціативи, у тому числі мовленнєвої.
Можливість вибору дітьми матеріалів, видів роботи, учасників спільної
діяльності.
Переваги використання
·
Допомагає за власним бажанням організувати
отриману інформацію з вивченої теми.
·
Сприяє кращому розумінню та запам'ятовуванню
матеріалу.
·
Учень вчиться самостійно аналізувати та робити
висновки.
·
Створення лепбука є одним з видів спільної
діяльності.
Послідовність
роботи:
КРОК 1.Постановка проблеми.
Формулювання
теми.
КРОК
2.Складання плану.
КРОК 3.Створення макета.
КРОК 4.Збір інформації та матеріалу.
КРОК 5.Наповнення
лепбука.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.