Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

четвер, 17 червня 2021 р.

Використання лепбука "Скретч" на уроках інформатики

                                     Лепбук є засобом творчого розвитку та самовираження учня, можливістю створити оригінальний продукт, здійснюючи при цьому певний пошук, дослідження, вдаючись до нових підходів у вирішенні та виконанні завдань. Він допомагає краще зрозуміти, узагальнити, систематизувати та запам'ятати вивчену або досліджену тему. 


Як робити лепбук ?

Частіше всього лепбук має вигляд папки або міні-книжки, з внутрішної сторони якої наклеєні невелички кармани, конверти, малюнки тощо. В них знаходиться матеріал, який допомагає отримати та закріпити знання. В такому виглядіі нформація подана більш систематизовано та організовано, тому сам процесс вивчення завдяки цим елементам стає цікавим та нагадує гру.  


Самі прості лепбуки виглядають як книжка з одним розворотом, більш складні можуть мати форму "трюмо": одна велика центральна частина та дві менших створки з боків.

На основу приклеюємо підготовлені матеріали: малюнки, схеми, графіки, блокноти та конверти.  Для  створення шаблону лепбука можна використовувати різні програми, починаючи з самих простих, таких як Wordчи Paint, закінчуючи більш складними, такими як Photoshop чи Corel

Методичне ноу-хау "Lapbook"  або книга на колінах

 

Лепбук – це

·         нова, універсальна форма організації  освітньої діяльності для розвитку пізнавальної активності, креативності та самостійності школярів в умовах сучасної освіти;

·         новітній спосіб систематизації та узагальнення знань;

·         універсальний засіб реалізації ключових компетентностей Нової української школи.

 

Види лепбуків:

·         Навчальні

·         Ігрові

·         Привітальні

 

Вікова категорія:

·         для учнів 1-4 класів - міні-книги, тематичні міні-теки

·         для учнів 5-6 класів - міні-книги, тематичні міні-теки, міні-розгортки

·         для учнів 7-8 класів - тематичні міні-теки, міні-розгортки, Е-сторінки

·         для учнів 9-11 класів - тематичні міні-теки, Е-сторінки, Е-книги

 

Мета використання

·         Побудова навчальної діяльності на основі взаємодії дорослих із дітьми, орієнтованої на інтереси і можливості кожної дитини.

·         Розвиток допитливості, пізнавальної мотивації та навчальної активності.

·        Розвиток уяви, творчої ініціативи, у тому числі мовленнєвої.
Можливість вибору дітьми матеріалів, видів роботи, учасників спільної діяльності.
 Переваги використання

·         Допомагає за власним бажанням організувати отриману інформацію з вивченої теми.

·         Сприяє кращому розумінню та запам'ятовуванню матеріалу.

·         Учень вчиться самостійно аналізувати та робити висновки.

·         Створення лепбука є одним з видів спільної діяльності.

 

Послідовність роботи:

КРОК 1.Постановка проблеми.

Формулювання теми.

 

КРОК 2.Складання плану.


КРОК 3.Створення макета.


КРОК 4.Збір інформації та матеріалу.

КРОК 5.Наповнення лепбука.

















Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.