Творчий звіт педагога-організатора
за 2020 - 2021 н. р.
У 2020-2021 н.р. робота педагога-організатора проводилася згідно програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів", затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 №1243», Концепції національно-патріотичного виховання, основної проблеми школи, виховного плану школи та плану роботи педагога-організатора, було створено максимально сприятливі умови для розвитку та формування особистісних здібностей кожної дитини в умовах пандемії. Реалізація основних завдань і принципів виховання здійснювалась шляхом планової організації органів учнівського самоврядування школи, з урахуванням всіх рекомендацій та наказів МОН під час карантину.
ІІ Робота з самоврядування
В школі вже багато років працює дитячо - юнацьке об’єднання «ЮНІКС» (юні ініціатори корисних справ), яке є незалежним від органів влади, будь – яких партій чи політичних об’єднань.
МЕТА – сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співпрацювати на принципах партнерства, гласності, демократизму;
ПРОВІДНА ІДЕЯ – всебічне виховання учнів через участь в органах учнівського самоврядування;
ПРИНЦИП – «Самі вирішили – самі зробили – самі відповідаємо»
ДЕВІЗ – «Пропонуй! Плануй! Організовуй! Виконуй!»
ЗАВДАННЯ :
· забезпечення і захист прав та інтересів учнів;
· забезпечення виконання учнями своїх обов’язків;
· сприяння навчальній та творчій діяльності учні
Учнівський комітет – виконавчий орган, до складу якого входять командири класів, голови центрів. Учком організовує роботу системи шкільного учнівського самоврядування, підводить підсумки роботи центрів. Засідання Учкому проводиться один раз на місяць. На них заслуховуються звіти лідерів центрів, вирішуються поточні питання.
Центри є структурним елементом учнівського самоврядування. Це добровільне об’єднання учнів, котре формується на початку навчального року. До складу Центру входять офіційний представник класу і всі бажаючі і підтримуючі цілі і задачі, які стоять перед Центром.
Мета Центрів – розвиток інтересів і творчих здібностей школярів, формування активної життєвої позиції.
Члени Центрів вибирають голову, який входить до Учкому. Члени Центрів збираються один раз на місяць, при необхідності один раз на неділю. За кожним центром закріплений педагог-консультант, який подає допомогу в плануванні, аналізі, підведенні підсумкової роботи.
Центри розвитку дитини:
Центр дисципліни і порядку "Правопорядок"
Навчальний центр «Знання»
Культмасовий центр «Дозвілля»
Спортивний центр «Чемпіон»
Центр інформації "Прес - центр»
Центр екології та охорони довкілля "Юннат"
В умовах карантину та в надзвичайному становищі, пов᾽язаному з Covid-19, у вищезазначених заходах було максимально залучено всі центри органу учнівського самоврядування.
Склад учнівського комітету - 2020 https:matuk.blogspot.com/2020/11/2020.html - Оновлений склад ЮНІКС
ІІІ Організаційна робота учнів загальноосвітньої школи
1.Аналіз соціального стану учнівського колективу - до 05.09.
2. Організація чергування по школі вчителів - до 03.09.
3 Робота по залученню школярів до центрів та гуртків за інтересами - до 10.09.
4.Поновлення стендів - постійно
5. Загально - шкільні свята:
- Свято Першого дзвоника "Нетрадиційно традиційне свято" 01.09
- Загальношкільний День іменинника 15.09
- Відео вітання до Дня села "З Днем народження, рідне село!"– 21.09
- Участь у святі до Дня Туриста 20.09
- Свято до Дня вчителя
- Свято до Дня козацтва "Супер - козак школи"
- Новорічні вітання від лідерів учнівського самоврядування:
- Відчиняй ворота - йде до тебе віртуальний Коляда -13.01
- Відео до Дня Соборності України (привітання з Днем Соборності від теперішніх та колишніх учнів) 22.01
- вітаємо іменинників за період карантину
- конференція "Видатні Українці"
- Вітаємо випускників - ювілярів (5, 10, 15, 20, 25 років) - 06.02
- Зустріч з випускниками, які закінчили школу 15 років назад - 05.02
- Під знаком Купідона 15.02
- Небесна сотня в пам'яті навіки - 19.02
- Конкурсно - розважальна програма "До 16 і трохи більше.."– 06.03
- Смачне та веселе свято - "Широка Масляна" - 12.03
- Щасливий день або як ми святкували День щастя - 20.03
https://informatematuk.blogspot.com/2021/03/blog-post_20.html - щастя очима дітей (відео)
- День сміху - 01.04
- відео до Дня здоров'я - 07.04
- Квест до Дня здоров'я для учнів початкової школи - 07.04
- До Дня визволення рідного села - 12.04
-Загальношкільна лінійка пам'яті До Дня Перемоги„Йде травень крізь хвилини, дні і роки. Несе нащадкам спогади свої” - 07.05
- Вшануймо тих, хто дав нам право жити - 08.05
- Загальношкільне відео до Дня Європи - 17.05
- участь у науково - практичній конференції з самоврядування - 21.05
- свято «Останнього дзвоника » (1 серія) 31.05
- свято «Останнього дзвоника » (2 серія)
- подяка батькам (відео)
ІІІ. Основні орієнтири виховання
1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
( громадянське, патріотичне, родинне виховання)
Мета: формування почуттів любові до Батьківщини, її національних цінностей; шанобливе ставлення до державної символіки, повага прав людини ( толерантність, миролюбність), вивчення культури свого народу і прагнення дотримання традицій, виховання почуття поваги, гордості до своїх батьків, роду, народу, місця де народився .
1. 1. Захід "Вшановуємо Захисників України"
2. "Голуб Миру лети на Україну" до Дня Миру - 21.09
6. 4. Свято до Дня українського козацтва "Супер - козак школи"– 09.10
8. 5. Дистанційний захід до Дня української мови – 09.11
6.Дистанційна виховна година: "Проблема правового захисту сім'ї і дитинства» 15.11
9. 7. Акція «Засвіти свічку» -до річниці голодомору – 28.11
10
11 - Відео до Дня Соборності України (привітання з Днем Соборності від теперішніх та колишніх учнів) - 22.01
- Смачне та веселе свято - "Широка Масляна" - 12.03
Український доброволець - взірець нашого часу - 16.03
. - Біль Чорнобиля 26.04
-Загальношкільна лінійка пам'яті До Дня Перемоги„Йде травень крізь хвилини, дні і роки. Несе нащадкам спогади свої” - 07.05
- Вшануймо тих, хто дав нам право жити - 08.05
. - Загальношкільне відео до Дня Європи - 17.05
- Фотосесія до Дня вишиванки - 22.05
2. Ціннісне ставлення до людей (моральне виховання)
Мета: формування духовно-моральної культури особистості: чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, виховання родинних, особистих, громадянських цінностей; вміння співпрацювати з іншими, в колективі, співпереживати, здатність враховувати думки товаришів, поваги до товаришів.
1. 1. Акція милосердя «Людським теплом і добротою хай зігріються серця» (до Дня людей похилого віку . Вшановуємо наших вчителів - ветеранів).
2.
3.
2."Ніч подарунків на День Святого Миколая" - 19.12
благодійна акція іграшки та речі дітям
12
12. - Захід "Вихованість. Доброта та ..солодощі"
- День обіймів (відео) - 21.01
- Конкурсно - розважальна програма "До 16 і трохи більше.."– 06.03
- Святкові вітання для мам та дівчаток 06.03
- . рецепт щастя 21.03
https://informatematuk.blogspot.com/2021/03/blog-post_20.html - щастя очима дітей (відео)
16 Вітаємо наших матусь! До Дня матері 09.05
3. Ціннісне ставлення до природи( екологічне виховання)
Мета: формування екологічної культури, гармонійне співіснування з природою та зв'язок з національними традиціями ; відповідальне ставлення до природи, правових норм, до природи як середовища існування людини; виховання почуття особистої причетності до збереження природних багатств ,відповідальності за них.
1. 1. Фотоконкурс «Мальовничі куточки мого села»
3. 2. Екологічна акція «Благоустрій території школи"
4. 3. Акція «До чистих берегів» - 29.09
5.
7. 4. Природоохоронна акція «Ялинка» - 07.12
10 . - Біль Чорнобиля 26.04
. Екологічний проект до Дня Землі. - 22 квітня
Цікаві факти про планету Земля
Подорож до Миколаївського зоопарку - 02.06
4. Ціннісне ставлення до праці (трудове виховання)
Мета: виховання в учнів працелюбності, старанності, бережливості господарського ставлення до суспільної власності; усвідомлення значимості праці в житті людини, виборі професії, повага до людей праці, які створюють духовні та матеріальні блага та цінності.
2.
3. 2. Участь в конкурсі «Щедрість рідної землі»
У
5. Участь у онлайн - конкурсі "Ялинка" 7 .12
5. 6. Майстерня "Фотозона своїми руками"
Оформлення фотозон власноруч (протягом року)
. Операція «Трудова турбота»:
- упорядкування могил - 12.04, 06.05
- пам’ятника – обеліска;
7. Зустрічі з представниками різних професій «Цікавий світ професій».-протягом року
- профорієнтація
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
(художньо-естетичне виховання)
Мета: Формування естетичної культури і мислення та почуттів засобами художніх образів різних видів мистецтва; розвиток художньо-естетичних емоцій, смаків, навичок до розробки і участі в творчих мистецьких проектах.
1 1. Свято Першого дзвоника "Нетрадиційно традиційне свято" 01.09
2
3 2. Святкова програма до Дня працівників освіти.
3. Святкове відео до Дня дитини
4. Учнівський комітет вітає Директора з Днем народження
Свято Маланки та Василя -13.01
11. - Зустріч з випускниками, які закінчили школу 15 років назад - 05.02
- Під знаком Купідона 15.02
- Конкурсно - розважальна програма "До 16 і трохи більше.."– 06.03
- Смачне та веселе свято - "Широка Масляна" - 12.03
- Щасливий день або як ми святкували День щастя - 20.03
https://informatematuk.blogspot.com/2021/03/blog-post_20.html - щастя очима дітей (відео)
- День сміху - 01.04
- Загальношкільне відео до Дня Європи - 17.05
- свято «Останнього дзвоника » (1 серія) 31.05
- свято «Останнього дзвоника » (2 серія)
6. Ціннісне ставлення до себе ( за здоровий спосіб життя)
Мета: формування основних засад «Я концепції» особистості (самопізнання, самовизначення, самовиховання, самовдосконалення);
прагнути бути фізично здоровою людиною, знати про наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я людини.
1. Перший урок на тему: "Культура здорового способу життя у нових життєвих обставинах
2. Загальношкільний захід "Відчуй себе туристом"
2. Урок здоров’я "Ні хвилини без спорту"» -22.09
3. Виховна година: "Стоп булінг" 04.10
5. "Як відрізнити Грип, ОРВІ від Ковіду - 19" - 30.11
6. "Шкода куріння: вейп - це ті самі цигарки" 09.11
7. Добірка сценаріїв до Дня толерантності - 16.11
https://informatematuk.blogspot.com/2020/11/blog-post_16.html
8. Дистанційна виховна година "Стоп насилля"
Відверта розмова «Шкідливі звички чи життя у своє задоволення». Січень
- Інструктаж "Правила поведінки в зимовий період" - 18.01
Заходи до Дня безпечного інтернету - 09.02
Бесіда "Профілактика правопорушень"
Бесіда "Кіберзлочин та покарання" - 23.03
"Профілактика небезпек в інтернеті" - 02.03
Дистанційна виховна година "Правила безпеки на залізниці" - 30.03
- відео до Дня здоров'я - 07.04
- Квест до Дня здоров'я для учнів початкової школи - 07.04
СТОП! домашнє насильство - 03.06
Ми обираємо - рухливий спосіб життя! - 08.06
Висновок.
У наступному навчальному році продовжити роботу над реалізацією вище зазначених завдань і мети виховної роботи:
- активізувати роботу шкільного учнівського самоврядування, відродити шефську роботу старших класів над молодшими;
- творчо підходити до планування своєї роботи, працювати над підвищенням свого методичного рівня, активніше вивчати теоретичні питання стосовно проблем сучасного виховання та застосовувати їх на практиці;
- працювати над створенням умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів;
- підвищувати рівень вихованості, громадської активності учнів;
- виявляти та застосовувати найбільш результативні форми і методи виховання, а також критерії оцінки обраних напрямків роботи ;
- продовжувати здійснювати індивідуальний підхід до учнів, відповідально ставитися до вивчення умов життя учнів;
- активізувати та удосконалювати роботу з батьками, систематично проводити тематичні батьківські збори (згідно тематики педагогічного всеобучу батьків), залучати батьків до позакласної роботи школи.
- у другому семестрі продовжувати роботу в напрямках національно-патріотичного виховання та за основними орієнтирами виховання, надавши їм якісного рівня.
- впродовж ІІ семестру приділити максимум уваги виховній роботі, яка сприяє здоровому способу життя учнів.
Звіт підготувала Педагог-організатор
Под'ячева Л. Л.
Перспективні завдання на 2020– 2021 навчальний рік:
1. Зосередження знань на формуванні самостійної і компетентної особистості, здатної виважено діяти в різноманітних життєвих ситуаціях.
2. Різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб.
3. Збереження і зміцнення морального, фізичного і психологічного здоров’я вихованців.
4. Сприяння зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю внутрішніх мотивів її самовдосконалення, розвитку здібностей на кожному з вікових етапів.
5. Пошук, розвиток і підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців.
6. Виховання дитини як громадянина країни, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір.
7. Упровадження просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних діянь (Тижні правових знань, ділові ігри, моделювання життєвих ситуацій, дискусії, робота в малих групах)
8. Організація дозвілля вихованців, пошук нових його форм.
9. Розвиток дитячого самоврядування як осередка самореалізації громадянського виховання, державно – громадського управління закладом.
10. Основною метою у вихованні учнів буде формування громадянина, патріота, інтелектуально - розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.
Компетентнісний підхід у роботі учнівського самоврядування
(форми роботи)
1. Визначення активу школи.
2. Створення творчих груп за інтересами та відповідно до напрямків роботи.
3. Здійснення самоврядування, проведення днів самоврядування.
4. Залучення учнів до підготовки заходів виховного характеру.
5. Надання допомоги тим, хто її потребує.
6. Проведення днів культури національних меншин.
7. Проведення спортивних та сімейних заходів.
9. Проведення акції «Милосердя».
10. Проведення анкетування.
11. Проведення конкурсів, змагань.
12. Організація волонтерських груп.
13. Здійснення співпраці з бібліотекою.
14. Проведення зустрічей із співробітниками правоохоронних органів, служби охорони здоров’я, із працівниками центру зайнятості, профорієнтаційна робота.
15. Проведення акції «Молодь за здоровий спосіб життя».
16. Залучення учнів до участі в заходах предметних тижнів, у олімпіадах.
17. Проведення творчих конкурсів(пісенних, малюнків, газет, саморобок), виставок творчих робіт.
18. Сприяння виявлення та розвитку творчого потенціалу кожного учня.
Основними засобами вдосконалення педагогічної допомоги учнівському самоврядуванню було: забезпечення реальних прав та обов'язків органів самоврядування; підвищення довіри педагогів до рішень учнівського колективу; кваліфікована, тактовна допомога; цілеспрямоване навчання учнів складній справі організації життя учнівського колективу.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.