Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

четвер, 8 квітня 2021 р.

Квест до Дня здоров'я для учнів початкової школи

                             

             Гра - квест "Подорож країною Здоров'я" або День здоров'я - 2021

                                          

 7 квітня, в Міжнародний день здоров'я, для учнів початкової школи була проведена гра - квест.

Мета гри - сприяти отриманню школярами знань про поняття "здоров'я", "здоровий спосіб життя", визначення та усвідомлення факторів, що впливають на здоров'я, створення умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного здоров'я.
На початку гри командири 1 - 4 класів отримали маршрутні листи з переліком станцій - етапів квесту. На станціях їх чекали вчителі та наставники, які за допомогою інтерактивних вправ перевіряли  та надавали знання учнів, стимулюючи інтерес до здоров'я та здорового способу життя та згуртовуючи колективи класів виконанням спільного завдання.
Станції, на яких побували учні:
- Країна Фізкультурія (станція спортивна)
- Заповідник (станція природнича)
- Фортеця порятунку (станція безпеки)
- Країна Чистоти (станція гігієнічних знань)
- Місто Смаколиків (станція здорового харчування)

                              









Пройшовши всі етапи квесту, діти отримали море позитивних емоцій та кольорові олівці для класу, щоб розмалювати своє життя кольоровими фарбами.
А на питання: "Хто ж  переміг?" була відповідь : "Перемогло - здоров'я!", а всі учасники - МОЛОДЦІ!
Проведення квесту сприяло не тільки формуванню в учнів необхідних компетенцій, актуалізації наявних знань з теми здорового способу життя, а й формуванню громадянина, інтелектуально - розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, що володіє системою знань про здоров'я та здоровий спосіб життя, готовою протистояти труднощам та негативним чинникам оточуючого середовища.






















































Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.