Проект «Роль всесвітньої мережі Інтернет у нашому житті»
Розглянемо етапи роботи над проектом на прикладі проекту «Роль всесвітньої мережі Інтернет у нашому житті».
Мета проекту:
• дослідити, яке місце займає Інтернет в нашому житті;
• дізнатись, які небезпеки та можливості приховує в собі мережа;
• підготувати рекомендації для активних користувачів Інтернету.
Тривалість проекту: 2 уроки.
У ході виконання проекту ви проаналізуєте користь та можливу шкоду від Інтернету та знайдете відповідь на питання: як не заблукати у всесвітній мережі. Вхідне тестування покаже, чи існують у вас проблеми в користуванні Інтернетом, а якщо існують, то які саме. Для пошуку шляхів вирішення проблеми потрібно визначити основні тематичні питання проекту. Далі ви об’єднаєтесь в групи для роботи над питанням, яке вас зацікавило. Результати роботи варто оформити як презентацію, в якій підбиваються підсумки роботи всіх груп учнів.
Працюючи над завданнями проекту, ви маєте змогу:
• вдосконалити навички користування інтернет-ресурсами;
• навчитися знаходити причинно-наслідкові зв’язки між подіями;
• навчитися узагальнювати інформацію;
• навчитися швидко шукати та критично оцінювати інформацію, подавати її у найкращій для сприйняття формі.
Для планування і контроль за виконанням завдань проекту доцільно створити інформаційну модель проекту у формі карти знань:
• вдосконалити навички користування інтернет-ресурсами;
• навчитися знаходити причинно-наслідкові зв’язки між подіями;
• навчитися узагальнювати інформацію;
• навчитися швидко шукати та критично оцінювати інформацію, подавати її у найкращій для сприйняття формі.
Для планування і контроль за виконанням завдань проекту доцільно створити інформаційну модель проекту у формі карти знань:
План реалізації проекту передбачає розв’язання компетентнісних задач, які ви розглянете у вправі 1.
На етапі подання результатів проекту група учнів повинна створити звіт про результати виконання завдань проекту у вигляді текстового документа або презентації.
Звіт повинний містити такі відомості:
• мета проекту;
• ключове і тематичні питання проекту;
• задачі, які розв’язувались у ході виконання проекту;
• URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані;
• результати виконання завдань проекту;
• висновки, які учасники проекту зробили на основі результатів виконання завдань;
• аналіз досягнення мети проекту.
Завершальним етапом роботи над проектом є його публічний захист, в ході якого відбувається презентація звіту про результати виконання завдань проекту. Ви повинні оцінити рівень подачі та оформлення результатів дослідження кожної групи за чітко прописаними критеріями оцінювання.
Зробимо висновки: робота над проектом дозволяє вам спробувати свої сили, перевірити знання і показати публічно досягнутий результат. Це діяльність, спрямована на розв’язування цікавої проблеми, що носить практичний характер, має важливе прикладне значення.
Запитання для самоперевірки:
1. Що таке навчальний проект?
2. Які бувають проекти?
3. З яких етапів складається робота над проектом?
4. Які відомості повинен містити звіт про результати виконання завдань проекту?
5. Яку допомогу в навчанні ви отримуєте в Інтернеті?
6. Які засоби захисту від інтернет-небезпеки ви використовуєте?
• мета проекту;
• ключове і тематичні питання проекту;
• задачі, які розв’язувались у ході виконання проекту;
• URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані;
• результати виконання завдань проекту;
• висновки, які учасники проекту зробили на основі результатів виконання завдань;
• аналіз досягнення мети проекту.
Завершальним етапом роботи над проектом є його публічний захист, в ході якого відбувається презентація звіту про результати виконання завдань проекту. Ви повинні оцінити рівень подачі та оформлення результатів дослідження кожної групи за чітко прописаними критеріями оцінювання.
Зробимо висновки: робота над проектом дозволяє вам спробувати свої сили, перевірити знання і показати публічно досягнутий результат. Це діяльність, спрямована на розв’язування цікавої проблеми, що носить практичний характер, має важливе прикладне значення.
Запитання для самоперевірки:
1. Що таке навчальний проект?
2. Які бувають проекти?
3. З яких етапів складається робота над проектом?
4. Які відомості повинен містити звіт про результати виконання завдань проекту?
5. Яку допомогу в навчанні ви отримуєте в Інтернеті?
6. Які засоби захисту від інтернет-небезпеки ви використовуєте?
Вправа 1.
Розв’язати компетентнісні задачі проекту.
Розв’язати компетентнісні задачі проекту.
І. Дослідження моделі необмеженого розповсюдження комп’ютерного вірусу в мережі Інтернет.
1) Учень отримав електронного листа, до якого був прикріплений файл, що містив комп’ютерний вірус ILOVEYOU. Коли учень відкрив файл, вірус видалив усі графічні і звукові файли на диску, а потім, використовуючи адресну книгу поштової програми, розіслав такого саме листа всім знайомим учня. Завдяки використанню електронної пошти вірус ILOVEYOU заразив величезну кількість комп’ютерів по всьому світу за один день. Визначте, скільки комп’ютерів інфікував комп’ютер учня через 24 години, якщо середній коефіцієнт поширення вірусу дорівнює двом адресам за годину. Наявність засобів антивірусного захисту не враховувати. Динаміку поширення комп’ютерного вірусу можна описати за допомогою математичної моделі.
Дано: Кі, Кі+1 — число заражених комп’ютерів в i-й та (і+1)-й моменти часу;
R — коефіцієнт поширення вірусу;
Т — загальний час поширення вірусу;
1) Учень отримав електронного листа, до якого був прикріплений файл, що містив комп’ютерний вірус ILOVEYOU. Коли учень відкрив файл, вірус видалив усі графічні і звукові файли на диску, а потім, використовуючи адресну книгу поштової програми, розіслав такого саме листа всім знайомим учня. Завдяки використанню електронної пошти вірус ILOVEYOU заразив величезну кількість комп’ютерів по всьому світу за один день. Визначте, скільки комп’ютерів інфікував комп’ютер учня через 24 години, якщо середній коефіцієнт поширення вірусу дорівнює двом адресам за годину. Наявність засобів антивірусного захисту не враховувати. Динаміку поширення комп’ютерного вірусу можна описати за допомогою математичної моделі.
Дано: Кі, Кі+1 — число заражених комп’ютерів в i-й та (і+1)-й моменти часу;
R — коефіцієнт поширення вірусу;
Т — загальний час поширення вірусу;
dt — період поширення вірусу.
Знайти: К — кількість заражених комп’ютерів за час Т.
Знайти: К — кількість заражених комп’ютерів за час Т.
Зв’язок: N = Т / dt; Кі+1 = Кі+ Кі * R, i = 1..N
2) Розробіть інтерфейс проекту згідно з рисунком.
2) Розробіть інтерфейс проекту згідно з рисунком.
4) Виконайте програму для початкових значень задачі. Зробіть висновки.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.