№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема: Додавання і
віднімання дробів з різними знаменниками Опрацювати п.4 Виконати № 103, 105
(1,3)
|
2 |
Укр. мова |
Тема: Узгодження
головних членів речення Опрацювати п.
11 ст. 40, вивчити правила Опрацювати
відеоматеріали за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GhuIP9rJ-8Y Вик. впр. 4 ст.
40 Пройти онлайн
тест на закріплення теми "Підмет і присудок" https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4144908 (відкрито до 10.10 19.00)
|
3 |
Фіз. культура |
Правила т/б. Т/Б Інструктаж. Правила безпеки на ігровому майданчику,
переглянути та опрацювати. https://youtu.be/fHIxt6204Hc https://youtu.be/teVGZOQp2rs
|
4 |
Укр. література |
Тема: УПЧ
"1 Дума "Буря на Чорному морі" Переглянути
відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=7-NaeVSbwgs Записати в
зошит літ. паспорт думи https://dovidka.biz.ua/burya-na-chornomu-mori-analiz/ Повторити ст.
3-35 підручника, підготуватися до КР
|
5 |
Фізика |
Тема: “Тепловий баланс” Опрацювати §9 стор.37-38 підручника та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=jtDeZxPbI1k Розв’язати Впр.9 №1,3. |
6 |
Англ. мова |
Тема "Top Skills. Adventure camp" 1)
Vocabulary - SB p. 16 ex. 1 (match the activities with the pictures) https://drive.google.com/file/d/1-4MOo-rfi4mX1FSA3LIbmQvT8GxKmIft/view?usp=sharing 2) Reading -
SB p. 16 ex. 2 А, В (А - listen and read the text, write the
number of the paragraph абзаци (1-4) in the boxes. В - Complete Joe`s schedule ) https://drive.google.com/file/d/1m49yhZwNDu3lBwDtX7MbaxvWiMVk5rxC/view?usp=sharing 3) Write -
SB p. 17 ex. 5 A (Replace the words in red in sentences 1-5) Записати в зошит: I (я) - me (мене, мені) you (ти) - you (тебе, тобі) he (він) - him (його, йому) she (вона) - her (її, їй) it (воно) - it (його, йому) we (ми) - us (нас, нам) they (вони) - them (їх, їм) here (тут, сюди) - there (там, туди) this (цей) - that (той) Homework 1) Вивчити слова SB p. 16 ex. 1 (записати в незнайомі слова в
кінці зошита) 2) SB p. 17
ex. 2 C (What do the words below refer to? According to the text 3) SB p. 17
ex. 3 (Listen to the dialog and match the names with the activities) https://drive.google.com/file/d/1pQYrR6X7sYDWk5esTeuPodMetWLgaHvg/view?usp=sharing
|
7 |
Трудове навчання |
Проєкт 1 Об’єкт проєктної діяльності. Скринька Види оздоблень. Оздоблення скриньки. Виготовлення деталей виробу, їх з’єднання. Виконання
технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його
виготовлення. Дотримання правил безпечної праці. https://www.youtube.com/watch?v=G4phhjqNQME – виготовлення скриньки https://goodhouse.com.ua/poradi/11705-yak-zrobiti-i-oformiti-shkatulku-dlya-prikras-svoimi-rukami-z-paperu-kartonu-paketi-vid-moloka-abo-soku-vzuttyevoi-korobki-knigi-kontejner-dlya-yayec-skotchu-derevyanix-shpateliv-v-texnici-d.html - ідеї щодо створення і декорування скриньки (шкатулки для
прикрас) своїми руками Переглянути
посилання: https://www.youtube.com/watch?v=JZTBhpcQRPA – Що
таке проєкт (проект)? Проєкти на уроках трудового навчання. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-skrinka-188014.html - "Скринька. Історія та види".
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Всесвітня історія |
Практичне заняття за розділом I. Великі географічні відкриття та
становлення капіталістичних відносин Практична робота №1. Підготувати повідомлення (з презентаціями) за темами (на
вибір): 1) "Цивілізації доколумбової Америки "(майя,
ацтеки, інки). Схарактеризуйте ступінь розвитку цивілізацій
доколумбової Америки за планом: 1) писемність і розвиток науки; 2)
культура й вірування; 3) суспільний і державний устрій. 2) Становище жінок і дітей у країнах Західної Європи в
XVI—XVIII ст.
|
2 |
Геометрія |
Тема: Прямокутник і
його властивості Опрацювати п. 4.
Повторити п.2-3 Виконати №118, 120
|
3 |
Географія |
Онлайн консультація на 3 уроці. |
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б.
|
5 |
Укр. мова |
Тема: Головні члени речення. присудок. Способи вираження
простого присудка Повторити правила п. 11, ст. 38, скориставшись посиланням,
записати в зошит способи вираження простого присудка https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/8-klas/rechennia-prosti-i-skladni-odnoskladni-i-dvoskladni-40146/prisudok-sposobi-virazhennia-prostogo-prisudka-41667/re-41293ee0-b1a4-4118-8337-2eef678cd16a Виписати з тексту думи "Буря на Чорному морі" 5
речень та підкреслити граматичні основи, вказати способи вираження підмета та
та простого присудка Текст думи
|
6 |
Заруб. літ. |
Гомер та
його значення в історії розвитку європейських літератур. «Іліада»
(огляд). «Двобій Ахілла і Гектора» (пісня 22, вірші140–410),
«Пріам в Ахілла» (пісня 24, вірші 470–670). Зміст
поеми. Основна ідея твору. Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=_IcZELK5N-A ; ДЗ. Опрацювати с.64-78 підручника Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8297272
|
7 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Пристрої виведення даних. 1.
Опрацювати зміст
презентації за посиланням: АБО стр.44-46 підручника
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема: Ромб і його властивості. Опрацювати п.5, повторити п. 2 – 4 Виконати № 140, 143
|
2 |
Фізика |
Тема
Лабораторна робота №1 “Вивчення теплового балансу під час змішування води
різної температури” Опрацювати
відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HwGpGY94KjM Виконати
онлайн тестування за результатами роботи https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6744208 |
3 |
Біологія |
Онлайн консультація на 3 уроці. Переглянути відео , зробити короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=rsFpNm3v-j8 Опрацювати 11 параграф .
|
4 |
Алгебра |
Тема: Розв’язування завдань на додавання і віднімання дробів з різними
знаменниками Повторити п.4 Виконати № 107 ( 1,3,5), 109(1, 3) |
5 |
Історія України |
Тема. Культурне життя на українських землях у ХVІ —
першій половині ХVІІ ст. Д.з. Опрацювати параграф 9-10. Виконайте онлайн-вправу
«Архітектура та містобудування» на с.50
|
6 |
Заруб. літер. |
Міфологічна основа гомерівського
епосу. Образи Ахілла і Гектора. Гуманістичний зміст «Іліади». Катарсис. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=c8hYN20D3Ns ДЗ. Перечитати с. 59-63 підручника Пройти о-т: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5413349
|
7 |
Історія України |
Практична робота
№1. Здійснити уявну подорож-екскурсію до
історико-культурних пам’яток XVІ – першої половини XVІІ ст., визначити цінності та норми життя, що їх
утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури, скульптури,
образотворчого мистецтва). Підготувати інформацію про одну із пам'яток архітектури, образотворчого
мистецтва чи скульптури періоду Ренесансу на території України.
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|||
1 |
Англійська мова |
|
|||
2 |
Укр. література |
Тема: Контрольна робота №1. Усна народна творчість (тестові
завдання). Посилання на онлайн тест отримаєте під час уроку. Підготувати повідомлення про життя і творчість Т. Шевченка,
скориставшись відеоматеріалами https://www.youtube.com/watch?v=uJd2ajOPoH8 (основні
моменти записати в зошит у вигляді тез або плану)
|
|||
3 |
фізика |
Тема: “
Розв’язування задач на теплообмін та тепловий баланс” Повторити
§9 стор.37-38 підручника та
відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yAUwr9NCpCs Розв’язати
Впр.9 №2,4( надіслати розв’язання) або виконати
онлайн тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7986362 |
|||
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Тестування теоретичних знань учнів. Пройти тест за посиланням. http://join.naurok.ua/
код доступу (4707356) Переглянути відео за посиланням. Передачі м'яча двома руками
зверху в парах через сітку. Прийом та передача м'яча двома руками знизу через сітку в
парах. https://youtu.be/647L__Ag9yA
|
|||
5 |
географія |
Тема уроку : Територіальні зміни кордонів України з ХХ ст. Переглянути відео , зробити короткий запис. https://www.youtube.com/watch?v=Qfd7-oLattc
|
|||
6 |
Укр. мова |
Тема: Тире між підметом та присудком Опрацювати ст. 40, вивчити правила, переглянути відеоматеріали
до уроку https://www.youtube.com/watch?v=fKF0Tzwsih4 Вик.письмово впр. 5 ст. 41
Повторити попередні теми та підготуватися до самостійної
роботи: Кожне відео триває 5 хв. Підмет https://www.youtube.com/watch?v=D5bNkDPJ9OE Присудок. способи вираження присудка https://www.youtube.com/watch?v=ES0zBwZbFiI Узгодження головних членів речення https://www.youtube.com/watch?v=GhuIP9rJ-8Y
|
|||
7 |
мистецтво |
Тема: Романська архітектура. Д/З: Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=PaTyTnRTRk4 Виконати одне із завдань: 1. Створи ескіз герба своєї школи або
міста (кольоровий папір, ножиці, клей). 2. Зобрази
середньовічний замок-фортецю у романському стилі (графітні , кольорові
олівці, вугіль, сангіна, тонований папір)
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
алгебра |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. Повторити п. 4 стор. 25 Виконати № 118(1), 113(1,2) |
2 |
Укр. мова |
Тема: Самостійна робота за темою "Головні члени
речення, способи їх вираження" Виконати онлайн тест (відкритий під час уроку) Речення поширені й непоширені (повторення) Уважно переглянути відеопосилання, активно усно за ним
попрацювати https://www.youtube.com/watch?v=x7Vw9VFmtts,
повторити правила ст. 28029 (підручник), Вик. Впр. 3 ст. 30 |
3 |
біологія |
Тема уроку : Шкідливий вплив на травлення
алкогольних напоїв та тютюнопаління. |
4 |
хімія |
Тема 1. Електронні орбіталі. Енергетичні рівні та
підрівні.Їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів від 1-го до
20-го. |
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД.
Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв. 1.Опрацювати презентацію за
посиланням: 1.
Зробити в зошиті табличку по періодам та які технічні
характеристики були властиві комп’ютерам цього періоду. |
6 |
основи здоров’я |
Тема: «Алгоритм рятування людей під час
пожежі» Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=v1ji0KX_IBI&t=74s Практична робота № 3 «Моделювання
ситуацій рятування людей під час пожежі» (за під.№ 3), виконати в робочому зошиті.
Сфотографувати та скинути в особисті повідомлення Ганні Сергіївні. |
7 |
хімія |
Тема2.
Електронні та графічні формули атомів хімічних елементів. Дом. завд. - Опрацювати пар.10, - повторити пар. 8, 9. - вивчити матеріал по зошиту (конспект уроку), - переглянути відео за посиланням: - Зобразити графічно будову атома Берилію, Калію. |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.