№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема: Основна
властивість дробу. Опрацювати п. 2
стор. 11-12 (приклад 2-4) Виконати № 38 (1,
3, 5), 41 (1)
|
2 |
Укр. мова |
Тема: Урок-практикум. Односкладні та двоскладні речення. Граматична помилка та її умовне
позначення. Опрацювати
відеоматеріали https://www.youtube.com/watch?v=lcX7OwrOOms, активно усно за ними попрацювати! Відредагувати
словосполучення з двома на вибір скласти речення: Згідно наказу, в сім годин, по її розповіді, по
неуважності, при будь-яких обставинах, при житті письменника, на
наступному тижні, на протязі останніх місяців, скільки годин, на
протязі, екзамен по фізиці, сміятися над ним, відповідати по бажанню, у відміну від тебе,
по проханню, в доказ привести слова, по домовленості з класом, по
ініціативі, згідно наказу, години по фізиці.
|
3 |
Фіз. культура |
Правила т/б. Варiативний модуль "Легка атлетика". Виконувати ЗРВ ,за відеопосиланням. Спеціальні стрибкові
вправи (завдання виконаних вправ, присилайте мені в приватне повідомлення на
вайбер) Переглянути відео за посиланням, техніка метання м'яча з
розбігу на дальність Рухаємся активно. Бажаю вам здоров'я і насолоди від спорту.
|
4 |
Укр. література |
Тема: Пісні
Марусі Чурай. "Віють вітри, віють буйні", "Ой не ходи, Грицю,
та на вечорниці" Опрацювати ст.
підр. 23-27, вміти давати відповіді на запитання ст 27 Переглянути
відео, та записати з відео літ. паспорти пісень https://www.youtube.com/watch?v=38i4FzuU7Ok (для тих, кого не було на уроці) Хто не здав
вірш "Засвіт встали козаченьки" - вивчити, записати і здати! Пройти онлайн
тест за змістом пісень Марусі Чурай https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4180809 (28.09 до 18.00)
|
5 |
Фізика |
Контрольне
тестування з теми “ Види теплообміну” Дз
Повторити § 5,6,7 та опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9bCxvXyfW7c Виконати
онлайн вправи |
6 |
Англ. мова |
Тема "Dangerous jobs" 1. Reading (SB p.12 ex. 1 A - бігло прочитати текст на
з'єднати запитання a-d з відповідями 1-4; ex. 1 В - прочитати текст уважно,
написати T or F (правда чи неправда) 2. Vocabulary - з'єднати малюнки з професіями (вивчити) https://drive.google.com/file/d/1UBTejwyHAxzQEalTcjMG2asODGgc9hSr/view?usp=sharing Ми використовуємо for і
since, щоб
сказати
про
те, як
довго (how long) щось відбувається (has been happening). https://www.youtube.com/watch?v=tNgOWWpUokc (вімкніть
субтитри на українській)
Homework WB p. 76 ex. A (вписати правильну професію) , B (вставити
потрібні слова) |
7 |
Трудове навчання |
Тема:"Скринька ". Переглянути урок за посиланням та продовжити роботу |
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Всесвітня історія |
Тема. Зародження капіталістичних відносин. Зміна поглядів на світ.
Торговельний капітал. Мануфактурне виробництво і наймана праця. Опрацювати параграф 4, пункт 1. Заповнити таблицю на с. 30
"Ознаки аграрного, індустріального суспільства"
|
2 |
Геометрія |
Працюємо за
підручником Геометрія 8, Мерзляк Тема : Чотирикутник., його елементи. Сума кутів
чотирикутника. Опрацювати п.1
стор. 6-9 Виконати № 9, 13
|
3 |
Географія |
Онлайн консультація на 3 уроці. |
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний модуль "Легка атлетика". Виконувати ЗРВ ,за відеопосиланням. Спеціальні стрибкові
вправи (завдання виконаних вправ, присилайте мені в приватне повідомлення на
вайбер) Переглянути відео за посиланням, техніка метання на
дальність. Рухаємся активно. Бажаю вам здоров'я і насолоди від спорту.
|
5 |
Укр. мова |
Тема: РМ №3. Контрольний вибірковий усний
переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в
художньому стилі. Записати зі слайду №3 визначення: вибірковий переказ https://naurok.com.ua/rm-6-7-kontrolniy-usniy-vibirkoviy-perekaz-rozpovidnogo-tekstu-z-elementami-opisu-pam-yatok-istori-y-kulturi-odesi-25086.html Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=1BU8ycgzCzE Переходимо за посиланням та виконуємо завдання https://docs.google.com/document/d/1izhSZOp1OU05EtCDkRHd4782HlVlpKN0603HmpaleHE/edit?usp=sharing
|
6 |
Заруб. літ. |
Коран (огляд). Коран – головна книга ісламу. Побудова Корану, охоплення в ньому
різних сфер людського життя. Опрацювати с.32-38 підручника. Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=GgH7y7DVkQY&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=5 Перевір себе (о-т): https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7457399
|
7 |
інформатика |
Тема: ІБЖД.
Персональний комп’ютер, основні
складові. Процесор. 1.
Опрацювати зміст презентації
за посиланням: АБО стр.21- 22 підручника 2.
Виконати вправу 1
стр. 28 з підручника (фото роботи надіслати)
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема :
Паралелограм, його властивості. Опрацювати п.2
стор 15-17 або переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=q56sb_ZPWZ4 Виконати № 41, 45
(2)
|
2 |
Фізика |
Контрольне тестування з теми “ Види теплообміну” Посилання отримаєте під час конференції Дз Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PCJvBkGgKgo |
3 |
Біологія |
Тема уроку : Енергетичний склад продуктів
харчування . Проект " Збалансоване харчування" Переглянути відео , зробити короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=0jk6xblCRso Опрацювати 6 параграф .
|
4 |
Алгебра |
Тема: Основна
властивість дробу. Самостійна робота. Повторити п.2
(стор. 10 – 13) Виконати № 45(1),
47 (1)
|
5 |
Історія України |
Тема. Пересопницьке Євангеліє.
Книговидання. Василь-Костянтин Острозький. Церковні собори в Бересті 1596 р. Розкол православної церкви.
Утворення унійної (греко-католицької) церкви. Д.з. Опрацювати § 7. Схарактеризуйте Берестейську
церковну унію за планом: 1. Передумови укладення. 2. Причини укладення. 3. Зміст унії. 4. Результати
і наслідки.
|
6 |
Заруб. літер. |
Тематичне оцінювання №1. Священні
книги людства. |
7 |
Історія України |
Див.
вище |
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|||
1 |
Англійська мова |
|
|||
2 |
Укр. література |
Тема: Українські народні думи. Героїчний епос українського народу. Різновиди
дум. Кобзарі та лірники – виконавці народних дум. Сучасні виконавці. ТЛ: думи. Опрацювати ст.
28-31 та переглянути відеоматеріали за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LaojNrdv9y4 Скориставшись
посиланням виконати завдання 12 ст. 31 https://vseosvita.ua/library/dumi-42752.html Раджу
переглянути на вихідних фільм "Поводир" за основу сюжету
взято мандри Україною 1932-1933 року (фільм «Поводир», 2014; режисер О. Санін) https://www.youtube.com/watch?v=s4XYstz2np8
|
|||
3 |
фізика |
Тема. Кількість теплоти. Розрахунок
кількості теплоти, що виділяється при нагріванні/ охолодженні
тіла Опрацювати § 8 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SFigQiL4N34&t=23s Розв’язати Впр.8 № 1,2. |
|||
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний модуль "Легка атлетика". Виконувати ЗРВ ,за відеопосиланням. Спеціальні бігові вправи
(завдання виконаних вправ, присилайте мені в приватне повідомлення на вайбер) Переглянути відео за посиланням,біг на середні та довгі
дистанції Рухаємся активно. Бажаю вам здоров'я і насолоди від спорту.
|
|||
5 |
географія |
Онлайн консультація на 5 уроці. |
|||
6 |
Укр. мова |
Тема: РМ №5. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та
враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених
вивченню та збереженню пам’яток історії та культури (у). Опрацювати
відеоматеріали за посиланням, повторити правила розтановки розділових знаків
при діалозі https://www.youtube.com/watch?v=gyC5ii6XKvw Переглянути
відео https://www.youtube.com/watch?v=MlQwgM8ad7I, скласти діалог - обміну враженнями від
побаченого 10-12 реплік (фото роботи надіслати в особисті повідомлення) Підготуватися
до контрольної роботи за темою "Синтаксис. Пунктуація.
Словосполучення й речення", повторити правила та переглянути попередні
відеоматеріали.
|
|||
7 |
мистецтво |
Тема: Візантійський стиль. Д/З: опрацювати ст.36-38 (підр.), виконати один із варіантів
на ст.44 (підр.), переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=wJiK4j1ZYsM
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
алгебра |
Тема: Додавання і
віднімання дробів з однаковими знаменниками. Опрацювати п.3 (
вивчити правило) Виконати № 69(4, 5,
6), 71 (3, 4) |
2 |
Укр. мова |
Асинхронно Тема: Контрольна робота
№1. Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація.
Словосполучення й речення (тестові завдання). (Посилання на завдання
отримаєте в групу вайбер на початку уроку). Письмове завдання
написати вільне есе 5-7 речень «Мої амбіції - яким я бачу своє життя
через 10 років», зробити синтаксичний розбір 2-ох реч. (підмети,
присудки, другорядні члени речення) |
3 |
біологія |
Онлайн консультація на 3 уроці. |
4 |
хімія |
Тема : Будова атома:ядро і електронна
оболонка. Склад атомних ядер. Дом. завд. повторити
парагр. 5, опрацювати парагр. 6, переглянути відео, записати в зошит матеріал
з відео. |
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД.
Пристрої пам’яті. Внутрішня пам’ять. 1.
Опрацювати зміст
презентації за посиланням: АБО Прочитати стр. 23- 24 з підручника 2.
Виконати завдання
з презентації |
6 |
основи здоров’я |
Тема: «Невідкладна домедична допомога. Визначення стану
потерпілого. Перша допомога у надзвичайних ситуаціях. Види і наслідки
кровотеч. Невідкладна допомога при кровотечах. Серцево-легенева реанімація.
Алгоритм рятування людей під час пожежі. Невідкладна домедична допомога при
опіках, отруєнні чадним газом» Переглянути відео «Перша допомога -
базові дії. Перевірка стану свідомості та дихання людини», за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=UUTh_QjgfcA&t=198s Переглянути відео «Види кровотеч та
методи зупинки», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9RuHW2OUJ_4 Переглянути відео «Алгоритм проведення
серцево-легеневої реанімації», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=mSKJIlqaYqo Переглянути відео «Алгоритм рятування
людей під час пожежі», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=v1ji0KX_IBI Переглянути відео «Допомога при опіках»,
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=SKF6b5Ms03o Пройти тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2975543, Код доступу 2975543 Відкритий до 06.10.22 (18:00) |
7 |
хімія |
Див. вище |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.