Понеділок 03.04
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема: Контрольна робота з теми « Квадратні
рівняння» Завдання отримаєте під час уроку |
2 |
Укр. мова |
Тема: Формальне
есе "Кого із сучасників я вважаю успішною людиною" з використанням
відокремлених означень та прикладок Опрацювати
матеріали за темою уроку https://naurok.com.ua/metodichni-rekomendaci-do-uroku-na-temu-stvorennya-vislovlennya-rozdumu-kogo-iz-suchasnikiv-ya-vvazhayu-uspishnoyu-lyudinoyu-89153.html,
записати в зошит схему формального есе УВАЖНО
ПЕРЕГЛЯНУТИ ПАМ'ЯТКУ "ЯК ПИСАТИ ЕСЕ" https://www.youtube.com/watch?v=oU263BX0fSk&list=RDLVoU263BX0fSk&index=1 Переглянути
відео https://www.youtube.com/watch?v=jsDsByj5T0I "Чому
бідні": успішні українці розповіли, як подолати злидні і вибитися в люди Написати
формальне есе |
3 |
Фіз. культура |
Варiативний
модуль "Легка атлетика". Правила
безпеки на уроках легкої атлетики. Виконувати
ЗРВ (завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення у
вайбер). Спеціальні
стрибкові вправи. Переглянути
відео за посиланням. Стрибки у довжину з місця. Біг на
середні дистанції. |
4 |
Укр. література |
Тема:
Презентація фанфіка. Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути".
"Максимальне навантаження" як вияв моральності та відповідальності Прослухати
переказ розділу "Максимальне навантаження" https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ZKIV46kI Переглянути
відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=3v9nu8SuB0w Дати
письмово відповідь на запитання "Що для Вас є максимальним
навантаженям?" Повторити
зміст оповідання "Ніч перед боєм" О. Довженка та "Шпага Славка
Беркути" Ніни Бічуя - підготуватися до контрольної роботи |
5 |
Заруб. літер. |
ПЧ №4. Бомарше П. О. «Севільський цирульник». Зміст: https://dovidka.biz.ua/sevilskiy-tsiryulnik-skorocheno/ Підготуватися до тематичного оцінювання. Бароко. Класицизм. |
6 |
Англ. мова |
Monday, the 3d of April Classwork 1) Grammar (So do I / Neither do
I) So do I / neither do I – це
вирази, які можна використовувати в англійській мові, щоб погодитися або не погодитися з тим, що говорить мовець. So do I / Neither do I - практично одне й те саме «я теж». Ми використовуємо so do I, щоб
погодитися з реченням, у якому дієслово вжите у стверджувальній формі, та neither do I, щоб
погодитись із заперечним реченням. I love chocolate. - So do I (я
також) I don’t like that colour.
- Neither do I. При
відповіді необхідно скопіювати той самий час, який використовується у фразі,
з якою ви погоджуєтесь. SO/NEITHER + допоміжне дієслово + I I have an
excellent mark. (Present Simple) - So do I! I made three
mistakes. (Past Simple) - So did I. I am working.
(Present Continuous) - So am I. Ознайомитися
з правилом на ст. 66 (So/Neither) SB p.
49 ex. 3 - вставити so / neither та допоміжне дієслово. Наприклад, 1) Neither
will Bill. 2) SB
p. 49 ex. 4 (Speaking) - обрати ідеї, які додаються (погодитися чи не
погодитися з ними) за зразком. Homework Повторити
слова |
7 |
Трудове навчання |
Проєкт 4. Об’єкт проєктної діяльності:
Кондитерські вироби . Основна технологія: технологія виготовлення
кондитерських виробів Основні продукти та їх властивості для
приготування кондитерських виробів (борошно, молоко, яйця, цукор, какао,
маргарин, дріжджі, сода, порошок для розпушування тіста, ароматичні добавки),
харчова цінність та їх якість. Опрацювати матеріал https://naurok.com.ua/prezentaciya-konditerski-virobi-316459.html
Презентація "Кондитерські вироби" https://svitppt.com.ua/trudove-navchannya/konditerski-virobi.html
- Кондитерські вироби-Історія і сучасність. https://studfile.net/preview/9421462/page:6/
- Кондитерські вироби. Класифікація кондитерських виробів. Характеристика
сировини, яка використовується для виробництва кондитерських виробів. Д/З: Знайдіть в інтернет-ресурсах тлумачення
таких слів, як: Конфітюр. Пастила. Марципан. Меренга. Сорбет. Ромава баба. Пройти тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2621586 Завдання необхідно виконати до 10 квітня 20:00 |
вівторок 04.04
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|
1 |
Всесвітня історія |
Розділ 5. Епоха Просвітництва. Тема. Початок індустріальної (промислової) революції. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=M2UGGO_jjfs&ab_channel=MONUKRAINE Опрацювати
параграф 26. Законспектувати «Початок індустріальної революції:
передумови, ознаки, наслідки» |
|
2 |
Геометрія |
Тема: Площа паралелограма. Опрацювати п. 21,
переглянути відео Виконати № 704,
707
|
|
3 |
Географія |
Тема
уроку : Природокористування в умовах сталого розвитку Переглянути відео
, зробити короткий запис конспекту. https://www.youtube.com/watch?v=DL12gqomWM4
|
|
4 |
Фіз.культура |
Варiативний
модуль "Легка атлетика". Правила безпеки
на уроках легкої атлетики. Виконувати
ЗРВ (завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення у
вайбер). Спеціальні вправи
для метання. Переглянути відео
за посиланням. Метання м'ячів на дальність. Біг на 30 метрів.
|
|
5 |
Укр. мова |
Тема: Контрольне виразне
читання вголос текстів художного стилю. Партитура тексту Опрацювати матеріали за темою
уроку https://docs.google.com/document/d/1PJqKzrn-cd8vuGilWarUzGrbqzpczM8Y99DzPaATd5w/edit?usp=sharing (для
тих, кого не було на уроці табличку переписати в зошит) Ознайомитися з критеріями
оцінювання виразного читання вголос https://docs.google.com/document/d/1SZNn2wd681RxnaFcMRM66ScbBNylApTMidqdk_YBgOs/edit?usp=sharing Прослухати зразок виразного
читання вголос вірша Віктора Баранова "До Українців" (4)
ВІКТОР БАРАНОВ "ДО УКРАЇНЦІВ" - YouTube Зробити партитуру
запропонованої частини тексту та за партитурою його виразно прочитати
(записати на відео чи аудіо та надіслати в особисті повідомлення)
|
|
6 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Логічні операції 1.
Опрацювати
матеріал за посиланням: АБО на стр. 208 – 211 2.
Виконати вправу
4,5 на стр. 213
|
середа 05.04
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема: Поняття площі. Площа
прямокутника і квадрата. Повторити п. 20 – 21 Виконати № 710, 688
|
2 |
Фізика |
Тема.
Контрольна робота №4 з теми “ Закон Ома для ділянки кола.З’єднання
провідників” Дз
Повторити § 23-32 Виконати
інтерактивні вправи за посиланням |
3 |
Біологія |
Тема уроку: Лабораторне дослідження
"Види пам'яті" Переглянути відео , виконати дослідження . https://www.youtube.com/watch?v=nTIyeYImPY4
|
4 |
Алгебра |
Тема: Квадратний тричлен і його корені. Опрацювати п 21 , стор. 166 Виконати № 728 ( 6 – 8)
|
5 |
Історія України |
Розділ 5. Українські землі у 20–90-х роках ХVІІІ ст. Тема. Імперський наступ на
автономію Гетьманщини. Відео «Золото Полуботка» («Козацька звитяга», тривалість
06 хв 26 с), https://cutt.ly/Hk3hQeX Опрацюйте § 42. Виконайте творчий проєкт «Профіль
історичного діяча в соціальних мережах» (на вибір: П. Полуботок або І. Скоропадський).
|
6 |
Заруб. літер. |
Контрольний
твір. « Над чим і над
ким сміється Мольєр у своїй комедії» |
7 |
Історія України |
Див.
вище |
четвер 06.06
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|||
1 |
Англійська мова |
|
|||
2 |
Укр. мова |
Тема: РМ №22. Контрольне читання вголос тексту художнього
стилю. Презентація уривків з партитурними знаками Випереджальне завдання: Повторити теоретичний матеріал про
додаток як другорядний член речення, скориставшись посиланням https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/8-klas/drugoriadni-chleni-rechennia-128066/dodatok-51332/re-8d57c639-e5c5-454a-a13c-5606eb3b40c7 та
заповнити узагальнену табличку (аркуші для роботи будуть надані під час
уроку)
|
|||
3 |
фізика |
Тема.Робота і потужність електричного струму Дз Опрацювати §33 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DkayQxAnO5A Розв’язати Впр.33 № 1,2 Виконати вправу |
|||
4 |
Фіз.культура |
Варiативний модуль "Легка атлетика". Правила безпеки на уроках легкої атлетики. Виконувати ЗРВ (завдання виконаних вправ, присилаєте в
приватне повідомлення у вайбер). Спеціальні вправи для метання. Переглянути відео за посиланням. Метання малого м'яча на
дальність з розбігу. Біг на 30 метрів.
|
|||
5 |
географія |
Тема уроку : Узагальнення. Населення України. Переглянути відео , зробити короткий запис . https://www.youtube.com/watch?v=Mk2jHXnSKIY Опрацювати 49 параграф .Виконати контрольну роботу у зошиті. https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-landshafti-ukra-ni-prirodokoristuvannya-102559.html
|
|||
6 |
Укр. літ. |
Тема: Контрольна робота №5. З української прози. О.
Довженко, Н. Бічуя (тестові завдання) Завдання отримаєте під час уроку Випереджальне завдання: переглянути відеоматеріали https://www.youtube.com/watch?v=4i20bBnDilQ підготувати
повідомлення про В. Дрозда
|
|||
7 |
мистецтво |
Тема: Музика
романтиків. Д/З: Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=NWuh8qVaSBc Опрацювати
ст.156-163, завдання 1,2,3 ст.163 виконати письмово.
|
п'ятниця 07.07
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема: Розкладання квадратного тричлена на лінійні
множники. Опрацювати п. 21 стор. 167 Виконати № 729(1, 3, 5), 731 (1) |
2 |
Укр. мова |
Тема: Відокремлений додаток. Умови відокремлення Опрацювати п. 45, знати та вміти застосовувати правила ст. 159 Уважно переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=y3gVSRFVC9U Закінчити роботу з карткою (отриманою на уроці), переглянути
відеоматеріали https://www.youtube.com/watch?v=F_HqSWZfCPk "Герої
українських легенд та міфів" та виконати Впр. 5
|
3 |
біологія |
Тема уроку: Мислення і свідомість. https://www.youtube.com/watch?v=xN0jw7YfGAY
|
4 |
хімія |
Тема. 1, 2. Дослідження властивостей основних класів
неорганічних сполук. Завдання. Виконати завдання практичної роботи 2 (стор.217) |
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Умовні оператори. Коротка та довга форми 1.
Опрацювати
матеріал за посиланням: https://drive.google.com/file/d/10BoJxBMHMSYdHgTz4Z00CqNn7iE5X37W/view?usp=sharing АБО на стр. 212 – 215 2.
Зробити необхідні
записи в зошит.
|
6 |
основи здоров’я |
Тема: «Атмосферні забруднення та їх вплив
на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив
забруднення ґрунтів на здоров’я» Переглянути відео, за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=4Up9cBWhfyU&t=6s Переглянути відео «Вплив навколишнього
середовища на здоров'я людини», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Xfek1SqNt1Q Д/з: Опрацювати § 25. Виконати тестування, за
посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7741330, Код доступу 7741330 Відкритий до 13.04.23 (18:00)
|
7 |
хімія |
Див. вище |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.