Понеділок 10.04
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема: Розкладання квадратного
тричлена на лінійні множники. Самостійна робота Повторити п. 21 стор. 167(формула) Виконати № 731 (2), 733(1, 2) |
2 |
Укр. мова |
Тема: Відокремлені додатки. Умови відокремлення. Урок
практикум Повторити правила п. 45, вивчити слова-маркери, записані в
картці або скористатися ст. 159 За потреби переглянути відео з попереднього уроку https://www.youtube.com/watch?v=jEgblYbkUFk Переглянути відеоурок О.Авраменка https://www.youtube.com/watch?v=wZkXbv1VkhA,
знайти у ньому відокремлений додаток, усно переказати зміст. Опрацювати
рубрику "Культура слова", запам'ятати правильні варіанти
слововживання (усно) ст. 162 Виконати Впр. з будиночком (письмово) |
3 |
Фіз. культура |
Варiативний модуль "Легка атлетика". Правила безпеки на уроках легкої атлетики. Виконувати ЗРВ (завдання виконаних вправ, присилаєте в
приватне повідомлення у вайбер). Переглянути відео за посиланням. Багатоскоки. Біг на 60 метрів. |
4 |
Укр. література |
Тема: Володимир Дрозд. "Білий кінь
Шептало". Проблема людини в суспільстві, її знеосіблення Опрацювати презентацію за темою уроку https://vseosvita.ua/library/prezentacia-problema-zneosiblenna-ludini-v-suspilstvi-osobistosti-i-natovpu-v-opovidanni-volodimira-drozda-bilij-kin-septalo-252409.html,
коротко в зошит записати біографічні дані письменника, заповнити картку
надану вчителем під час уроку https://www.youtube.com/watch?v=01tYn60K62M -
переглянути буктрейлер Прочитати оповідання ст. 163-171, знати зміст, вміти давати
відповіді на запитання https://www.youtube.com/watch?v=c3TV409nIVE -
аудіокнига |
5 |
Заруб. літер. |
Тематичне оцінювання. Бароко. Класицизм. Виконати о-т:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5920470 Підготувати повідомлення про Антуана де Сент-Екзюпері. |
6 |
Англ. мова |
Monday, the 10th of
April Classwork You can be a star! 1) Vocabulary Записати в зошит band - гурт ceremony - церемонія fame - слава to record - записувати go on tour - їхати в
тур to sign - підписувати album - альбом music video - музичне відео award [əˈwɔːd] - нагородження SB p. 50 ex. 1 - з'єднати словосполучення 2) Rеading (SB p. 50 ex. 2A) - прочитати текст та з'єднати відповідні
малюнки (a-e) до частин тексту (1-5) SB p. 51 ex. 2B - дати відповіді на запитання Homework 1) Вивчити нові слова; 2) SB p. 51 ex. 3 - вставити слова; 3) в зошиті записати слова (tour, contract, fan), на кожне слово
знайти його значення на англійській мові (можна знайти в https://dictionary.cambridge.org/ru/) та по
1 реченню на кожне слово. Наприклад, Talent - a natural ability to be good at something,
especially without being taught; - She has a God-given talent as a
painter. |
7 |
Трудове навчання |
Проєкт 5. Об’єкт проєктної діяльності:
Кондитерські вироби . Основні продукти та їх властивості для приготування
кондитерських виробів (борошно, молоко, яйця, цукор, какао, маргарин,
дріжджі, сода, порошок для розпушування тіста, ароматичні добавки), харчова
цінність та їх якість. Опрацювати матеріал https://naurok.com.ua/konditerski-virobi-vidi-tista-284950.html Кондитерські вироби. Види тіста. Пройти тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7738609 Завдання необхідно виконати до 17 квітня 21:00 |
вівторок 11.04
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Всесвітня історія |
Тема. Просвітництво. Опрацювати
параграф 27. Виконайте у зошиті 1-6 і 8 завдання. Виконайте
онлайн-вправу: https://cutt.ly/gk06Fb1 |
2 |
Геометрія |
Тема: Розв’язування вправ. Самостійна робота. Повторити п. 20 – 21 Виконати № 712, 715 |
3 |
Географія |
Населення
України.Природний рух.Міграція Переглянути відео
, зробити короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=IYLhMM2V-g4
|
4 |
Фіз.культура |
Варiативний
модуль "Легка атлетика". Правила безпеки
на уроках легкої атлетики. Виконувати
ЗРВ (завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення у
вайбер). Переглянути відео
за посиланням. Спеціальні бігові вправи. Біг на 60 метрів.
|
5 |
Укр. мова |
Тема: РМ
№24 Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю, зокрема на основі
прослуханих телепередач з використанням речень з відокремленими означеннями,
прикладками та додатками. Опрацювати
матеріали за темою уроку https://subject.com.ua/lesson/mova/8klas_4/4.html Записати
план переказу ·
Проблема, якій присвячено
телепрограму: соціальна, морально-етична, патріотична, політична... ·
Автор та ведучий програми. На якому
каналі транслюється ця передача? ·
Учасники передачі. Що покладено в її
основу? ·
Призначення програми (для кого вона,
яка її мета, чи є вона актуальною, популярною тощо). ·
Моя оцінка передачі, чим вона мені
подобається. ·
Під час уроку переглянути уривок з
телепередачі "Голос діти" https://www.youtube.com/watch?v=zd2WqZoeDDk&t=12s.
Усно переказати зміст побаченого і почутого за записаним планом, використавши
відокремлені означення (прикладки) та додатки ·
Домашнє завдання: обрати одну
телепередачу, стисло письмово її переказати, виконавши умову теми
уроку.
|
6 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Розв’язування задач з використанням розгалуження. 1.
Виконання завдань
на перевірку домашнього завдання: 3,5,6,8 (стр. 213 – 214 підручника) 2.
Опрацювати
матеріал підручника на стр. 214 – 218, зробити необхідні записи в зошиті АБО опрацювати
матеріал за посиланням: 3.
Задачу 1 на стр.
217 виконати в середовищі програмування Лазарус
|
середа 12.04
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема: Площа трикутника. Розв’язування задач. Опрацювати п. 22, Виконати № 727(2, 3), 729
|
2 |
Фізика |
Тема:
Закон Джоуля-Ленца. Електронагрівальні прилади Дз
Опрацювати §34,35 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=u8EVMONKoHw https://www.youtube.com/watch?v=vKENXnbEjSY Розв’язати
Впр.34 № 1 та Впр.35 №1 виконати
онлайн вікторину на повторення https://wordwall.net/uk/resource/30360505/%d1%84%d1%96%d0%b7%d0%b8%d0%ba%d0%b0/%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%82%d1%80%d0%b8%d1%87%d0%bd%d0%b8%d0%b9-%d1%81%d1%82%d1%80%d1%83%d0%bc-%d0%bd%d0%b0%d0%bf%d1%80%d1%83%d0%b3%d0%b0-%d0%be%d0%bf%d1%96%d1%80
|
3 |
Біологія |
Тема уроку: Сон. Біоритми https://www.youtube.com/watch?v=zAvwR3gSMjw https://www.youtube.com/watch?v=GKlAxKAym4A
|
4 |
Алгебра |
Тема: Рівняння , що зводяться до квадратних. Опрацювати п. 22 Виконати № 751( 1, 3, 5), 753(1)
|
5 |
Історія України |
Тема. § 43 Відродження гетьманства. Данило
Апостол. Правління гетьманського уряду. Нова Січ. Опрацювати § 43 Виконати. Онлайн-вправа «Нова Січ» https://cutt.ly/ab8Wk1e Виконайте творчий проєкт (історичний портрет, постер до
уявного фільму, інфографіка, сторінка діяча в соціальних мережах)
«Гетьман Данило Апостол».
|
6 |
Заруб. літер. |
Антуан де
Сент-Екзюпері. Незвичайна історія письменника льотчика. Огляд його творчості. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=EbjrWQ6Br-A https://www.youtube.com/watch?v=GoE4tmBMGgY Пройти о-т: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9631905
|
7 |
Історія України |
Див.
вище |
четвер 13.04
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема: Площа трикутника. Розв’язування задач. Опрацювати п. 22, Виконати № 727(2, 3), 729
|
2 |
Фізика |
Тема:
Закон Джоуля-Ленца. Електронагрівальні прилади Дз
Опрацювати §34,35 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=u8EVMONKoHw https://www.youtube.com/watch?v=vKENXnbEjSY Розв’язати
Впр.34 № 1 та Впр.35 №1 виконати
онлайн вікторину на повторення https://wordwall.net/uk/resource/30360505/%d1%84%d1%96%d0%b7%d0%b8%d0%ba%d0%b0/%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%82%d1%80%d0%b8%d1%87%d0%bd%d0%b8%d0%b9-%d1%81%d1%82%d1%80%d1%83%d0%bc-%d0%bd%d0%b0%d0%bf%d1%80%d1%83%d0%b3%d0%b0-%d0%be%d0%bf%d1%96%d1%80
|
3 |
Біологія |
Тема уроку: Сон. Біоритми https://www.youtube.com/watch?v=zAvwR3gSMjw https://www.youtube.com/watch?v=GKlAxKAym4A
|
4 |
Алгебра |
Тема: Рівняння , що зводяться до квадратних. Опрацювати п. 22 Виконати № 751( 1, 3, 5), 753(1)
|
5 |
Історія України |
Тема. § 43 Відродження гетьманства. Данило
Апостол. Правління гетьманського уряду. Нова Січ. Опрацювати § 43 Виконати. Онлайн-вправа «Нова Січ» https://cutt.ly/ab8Wk1e Виконайте творчий проєкт (історичний портрет, постер до
уявного фільму, інфографіка, сторінка діяча в соціальних мережах)
«Гетьман Данило Апостол».
|
6 |
Заруб. літер. |
Антуан де
Сент-Екзюпері. Незвичайна історія письменника льотчика. Огляд його творчості. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=EbjrWQ6Br-A https://www.youtube.com/watch?v=GoE4tmBMGgY Пройти о-т: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9631905
|
7 |
Історія України |
Див.
вище |
п'ятниця 14.04
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|
1 |
Алгебра |
Тема: Розв’язування
систем лінійних рівнянь способом додавання. Самостійна робота. Повторити п. 28 Виконати № 1175(2) |
2 |
Укр. мова |
Тема: Обставина як другорядний член речення (повторення
вивченого) Повторити п. 16, знати частини мови, якими виражається обставина
та її види (таблиця ст. 58) Уважно переглянути відеосюжет https://www.youtube.com/watch?v=Qcs6i31e0TI Замок
Шемборнів на Закарпатті, прочитати додатково текст ст. 57 рубрика
"Спостереження", записати в стовпчик види обставин та з
опрацюваного матеріалу підібрати приклади: Зразок: обставина часу - замку понад тисячу
років
_ . _ . _. __. _ . __ . _ . _ |
3 |
біологія |
Тема уроку: Контрольна робота 2. Завдання будуть під час уроку
|
4 |
хімія |
Тема: Дослідження властвостей основних класів
неорганічних сполук (продовження). Завдання. Оформити роботу практичної 2. |
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Розв’язування задач з використанням
розгалуження. 1.
Виконання завдань
на перевірку домашнього завдання: 3,5,6,8 (стр. 213 – 214 підручника) 2.
Опрацювати
матеріал підручника на стр. 214 – 218, зробити необхідні записи в зошиті АБО опрацювати матеріал за
посиланням: 3.
Задачу 1 на стр.
217 виконати в середовищі програмування Лазарус
|
6 |
основи здоров’я |
Тема: «Вплив воєнних дій та терористичних
актів на навколишнє середовище. Хімічне, біологічне, радіологічне
забруднення, пов’язане з НС техногенного та соціального походження.
Класифікація небезпечних хімічних речовин» Переглянути відео «Дії під час хімічної
та радіаційної небезпеки», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=TiwDxnl2gHY Переглянути відео «Бойові отруйні
речовини (Хлор, Аміак, Іприт інші), хімічна зброя. Екстрена медична
допомога», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=uCD6nbfFHN4 Д/з: Підготувати та написати у робочому зошиті доповідь
на тему: «Вплив воєнних дій та терористичних актів на навколишнє середовище»
(сфотографувати та надіслати Ганні Сергіївні). |
7 |
хімія |
Тема:
Розв'язування експериментальних задач. Завдання. Опрацювати пар. 41 , виконати завд. 10 на
стор. 222. |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.