Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

вівторок, 10 жовтня 2023 р.

Свято емоцій та позитиву для учнів початкових класів (до Дня ментального здоров'я)



                                            "Кращі ліки від смутку, від стресу, від невдач - оптимізм"

                                    

 День психічного здоров’я або ментального здоров’я у світі та в Україні відзначається щороку 10 жовтня. За ініціативи першої леді  Олени Зеленської в Україні реалізується Національна програма з охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, в якій вагомого значення набуває забезпечення якісного освітнього процесу та створення психологічно комфортного освітнього простору.

Ментальне здоров’я є важливою складовою психофізичного розвитку здобувачів освіти, що поєднує здоровий дух, гарне фізичне самопочуття та психіку людини із соціальним складником.

Саме для зняття психологічного напруження для учнів початкової школи корекційний педагог та практичний психолог Махиненко К. П. провела свято Осені. Діти співали, танцювали, грали в ігри, виражаючи свої емоції та отримуючи гормон радості та задоволення.

Свято пройшло позитивно, емоційно, енергійно.





































Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.