Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

пʼятниця, 20 вересня 2024 р.

Олімпійський тиждень - 2024. Конкурс на кращу руханку "Я здоров'я бережу, фізкультуру я люблю!"

 В рамках Олімпійського тижня було оголошено конкурс на кращу руханку "Я здоров'я бережу, фізкультуру я люблю!".  Всі бажаючі учні  мали змогу зняти відео власної руханки, переможцю  конкурсу буде надано можливість проводити власну руханку для учнів школи при офлайн-навчанні.

                                          

Отже, переможницею стала учениця 5 - Б класу Пилипчук Дар'я. Вітаємо! 

                                         До Вашої уваги її руханка!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.