Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

неділя, 12 грудня 2021 р.

ВІдкритий урок в 7 класі

 


"До хорошого  уроку вчитель готується все життя " 
                                                         В. Сухоминський

 

9 грудня  був проведений відкритий урок з інформатики для учнів 7 класу на тему: «Уведення даних до комірок. Редагування даних таблиці. Автозаповнення» . На уроці були присутніми: адміністрація закладу та голова МК природничо - математичного циклу. До уроку ставилися такі цілі:

формування ключових компетентностей:

o   вміння вчитися – розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, оцінювати, використовувати на практиці;

o   соціальна – уміння адаптуватись і визначати особисті цілі та виконувати різні ролі і функції в колективі; підтримувати взаємини;

o   загальнокультурна – дотримуватися норм мовленнєвої культури,  зв’язно висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу підручника й додаткової літератури;

o   здоров’язбережувальна – знати правила безпечної роботи з комп’ютером, учитись безпечно поводитися в комп’ютерному класі, формувати режим роботи;

o   інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати комп’ютер для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки;

формування предметної компетентності:

сформувати навички вводити дані у комірки та редагувати їх вміст, копіювати, переміщувати й вилучати вміст комірок і діапазонів комірок; сформувати поняття автозаповнення, розвивати вміння чітко й лаконічно висловлювати свої думки, збагачувати мовлення учнів; формувати вміння застосовувати знання та навички в різних ситуаціях; виховувати старанність, акуратність під час роботи з документами; інтерес до народної творчості.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: комп’ютери класу, презентація, інтерактивна вправа  для учнів, картки для оцінювання учнів 

                                                                        Перебіг   уроку

І. Організаційний  момент

     Привітання.   Вправа «Парасолька настрою» - (емоційне налаштування на урок)

Учням пропонувалося вибрати парасольку того кольору, яку б вони взяли сьогодні з собою, бо дощить із тих чотирьох кольорів, які перед ними були розкладені.. Після того, як вибір відбувся - було прокоментовано що чекає кожен колір на уроці. Звичайно, всі отримали настанови, що все вдасться, учні будуть активними та кмітливими.

Після емоційного налаштування були повторені  правила ТБ в комп'ютерному класі з демонстрацією картинок презентації до уроку.

ІІ. Перевірка домашнього завдання; коригування опорних знань, умінь, навичок

Учні  отримали картку самооцінювання, де вони мали оцінювати себе за кожне виконане завдання (максимальна кількість балів вказувалась проти кожної вправи), правильна відповідь оголошується після кожного завдання.

Вправа №1 Інтерактивна впрaвa  за  QR - кодами, який демонстується на моніторі.. Використовуючи власні гаджети, учні переходять до інтерактивної вправи в сервісі LearningApps 

Вправа №2  "Вказати в карткі самооцінювання адреси комірок"  (демонстрація на  слайді)

Після виконаних вправ одразу перевірили правильність та самооцінили себе

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Демонструється слайд презентації, в якому - таблиця розподілу сільського та міського населення в областях України

Проблемне питання класу: Чи достатньо вам знань для роботи з електронною таблицею? Що ще необхідно навчитись виконувати для економії вашого часу під час роботи з електронною таблицею?

 ІV. Оголошення  теми та завдань уроку  (із записом в робочих зошитах)
Пояснення нового матеріалу. відбувалося, використовуючи метод «Демонстраційний приклад.(Вчитель пояснює матеріал, демонструючи це в середовищі  Excel)
V. Закріплення знань учнів
(Практична робота учнів за комп’ютерами)
Практичне завдання:
Робота у парах за комп’ютерами по заготовках завдань, які розміщені в папці 7 класу)
Завдання 1. – застосувати автозаповнення до нумерації областей, виправити помилки в даних, згідно зразку
Завдання 2 – використовуючи зразок вишивки, виконати за допомогою копіювання комірок «вишити килим»




Після практичної частини - самооцінка

Фізкульхвилинка. Відео з Ютуба «Танець з лемуром»

VII. Підсумок уроку та рефлексія

- Повторення  основних правила введення даних до ЕТ (Вправа «Співвідношення»)

- Основні поняття уроку (вправа «Анаграма»)

Рефлексія «Кубик Блума» (діти кидають куб і відповідають на запитання, яке випаде на стороні куба: «Що було цікавого на уроці? Що було важкого? Що нового я дізнався?...

VIII. Домашнє завдання.

Обов'язкова частина

1.Прочитати § 3.2. , вивчити основні поняття та терміни

Творче завдання. Вправа 10 підручника . Відповідь у письмовій формі 

ІХ. Оцінювання учнів  

- Діти здають картки самооцінки, де підраховують середнє арифметичне за домашнє завдання, практичну частину та закріплення. Всі об'єктивно виставлені самооцінки будуть виставленими в журнал. 

Дякую всім за урок!!!
















 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.