Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

неділя, 12 грудня 2021 р.

"Права дитини + старанність учнів = відкритий урок в 5 класі з інформатики"

 

 10 грудня  був проведений відкритий урок з інформатики для учнів 5 класу за темою:" Завантаження даних з Інтернету. Авторське право". 

До уроку були поставлені наступні цілі:

 навчальна – ознайомити учнів із збереженням веб-сторінок та їх фрагментами; ознайомити з поняттям авторського права в Інтернеті;

розвивальна – розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

виховна – виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

компетентністна – вміння оцінювати власну роботу на уроці, розуміння відповідальності за власний результат діяльності, організовувати свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з однокласниками;

Тип уроку: урок засвоєння нових знань, розвитку і закріплення умінь та навичок.

Технології уроку: технологія проблемного навчання

Обладнання: комп’ютери класу з доступом до мережі Інтернет, , презентація до уроку, інструктивні картки учнів з практичним завданням та кросворд                                                         

                                Основні етапи уроку

І. Організаційний етап уроку

Дидактична гра «Намалюй свій Настрій» (смайлику треба домалювати ротик, тим сам виразити свої емоції). Демонструємо "Парад усміхнених смайликів", сподіваємось на плідну співпрацю і нехай урок принесе всім радість спілкування і позитивні емоції.

ІІ. Мотиваційний етап уроку

Проблемне запитання:  треба знайти інформацію у вигляді картинок та презентації до Міжнародного дня прав людини, який відзначається саме сьогодні. Де можна знайти цю інформацію?

 Відповіді учнів:

Що мені для цього треба знати?

-         Як шукати матеріал? – ключові слова для пошуку

-         Як зберігати отриманий матеріал?

-         Як ним користуватися, що не порушити авторських прав?

 Отже тема нашого уроку: Завантаження даних з Інтернету. Авторське право

ІІІ.  Етап актуалізації знань

 «Колективно», але за правилом піднятої руки,  учні виконують вправу 1  з Інструктивної картки (демонстрація завдання на екрані презентації)

Вправа 1. «Закінчи речення»

1.     Комп’ютерна мережа – це сукупність комп’ютерів, які_

      (Сукупність комп’ютерів, які об’єднані між собою.)

2.     Комп’ютерні мережі бувають

      (Локальні і глобальні).

3.     Локальна мережа (Local Area Network, LAN) — група комп‛ютерів або інших пристроїв, з‛єднаних між собою високошвидкісними каналами передавання даних в межах однієї або декількох сусідніх будівель.

4.     Глобальна комп’ютерна мережа називається _

(Інтернет)

5.     Програма для роботи в Інтернеті називається ____________

(веб-браузером)

ІV. Етап сприйняття та засвоєння матеріалу

Перегляд презентації. ( демонстрація  вчителя з коротким записом в зошит)

1. авторське право, знак авторського права

2. збереження даних з інтернету

-         Збереження веб – сторінки                  (Ctrl+S)

-         Збереження тексту (копіювати – вставити)

-         Збереження картинки (зберегти як…)

-         Збереження аудіо чи відео (скачать)

 V.  Відтворення матеріалу, що вивчався, та його застосування в стандартних умовах

 

Вправа 2

1.     Уведіть в адресному рядку браузера адресу https://learningapps.org/view4494575

  та розгадайте кросворд до теми нашого уроку (робота в групах по 2) 

(учні виконують завдання за допомогою власних гаджетів, а в кого немає можливості - на роздрукованих аркушах 





VI. Фізкультхвилинка

( повторення правил безпеки з елементами зарядки якщо правило на презентації вірно вказано, то потрібно підняти руки вгору та потягнутися; якщо правило поведінки неправильне, то треба присісти)








VIІ. Перенесення одержаних знань і їх первинне застосування практичних завдань із інструктивної картки  (до 15 хвилин) - робота в парах.

    Після практичного завдання, учні виконали   вправи для очей та перейшли до заключного етапу уроку


VIІІ. Рефлексія. Підведення підсумків уроку. 

Рефлексія. Діти кидали  Кубик Блума та розповідали: "Що сподобалось на уроці? Що викликало труднощі? Де застосуєш отриманні знання?"

ІХ. Домашнє завдання

- виконати вправи за посиланням:

https://www.liveworksheets.com/vx2647834fg  (пошук інформації в інтернеті тест -  3 завдання)

https://learningapps.org/view2026873  (тест безпечний інтернет  (10 правил для учнів))

Х. Оцінювання учнів. Подяка за урок!

























 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.