До уроку були поставлені наступні цілі:
навчальна – ознайомити учнів із збереженням веб-сторінок та їх
фрагментами; ознайомити з поняттям авторського права в Інтернеті;
розвивальна – розвивати логічне
мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність,
аналізувати i робити висновки;
виховна – виховувати
інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
компетентністна – вміння оцінювати
власну роботу на уроці, розуміння відповідальності за власний результат
діяльності, організовувати свою діяльність з використанням програмних засобів
для планування та структурування роботи, а також співпраці з однокласниками;
Тип уроку: урок
засвоєння нових знань, розвитку і закріплення умінь та навичок.
Технології уроку:
технологія проблемного навчання
Обладнання: комп’ютери класу з доступом до мережі Інтернет, , презентація до уроку, інструктивні картки учнів з практичним завданням та кросворд
Основні етапи уроку
Дидактична гра «Намалюй свій Настрій» (смайлику треба домалювати ротик, тим сам виразити свої емоції). Демонструємо "Парад усміхнених смайликів", сподіваємось на плідну співпрацю і нехай урок принесе всім радість спілкування і позитивні емоції.
ІІ. Мотиваційний етап уроку
Проблемне запитання: треба знайти інформацію у вигляді картинок та презентації до Міжнародного дня прав людини, який відзначається саме сьогодні. Де можна знайти цю інформацію?
Відповіді учнів:
Що мені для цього треба
знати?
-
Як шукати матеріал? – ключові слова для пошуку
-
Як зберігати отриманий матеріал?
-
Як ним користуватися, що не порушити авторських прав?
ІІІ. Етап актуалізації знань
«Колективно», але
за правилом піднятої руки, учні виконують вправу 1
з Інструктивної картки (демонстрація завдання на екрані презентації)
Вправа 1. «Закінчи речення»
1.
Комп’ютерна мережа – це сукупність комп’ютерів, які_
(Сукупність комп’ютерів, які об’єднані
між собою.)
2.
Комп’ютерні мережі бувають
(Локальні і глобальні).
3. Локальна мережа (Local Area
Network, LAN) — група комп‛ютерів або
інших пристроїв, з‛єднаних між собою високошвидкісними каналами передавання
даних в межах однієї або декількох сусідніх будівель.
4.
Глобальна комп’ютерна мережа називається _
(Інтернет)
5.
Програма для роботи в Інтернеті називається ____________
(веб-браузером)
ІV. Етап сприйняття та засвоєння
матеріалу
Перегляд презентації. ( демонстрація вчителя з коротким
записом в зошит)
1. авторське право, знак авторського права
2. збереження даних з інтернету
-
Збереження веб – сторінки (Ctrl+S)
-
Збереження тексту (копіювати – вставити)
-
Збереження картинки (зберегти як…)
-
Збереження аудіо чи відео (скачать)
Вправа 2
1.
Уведіть в адресному
рядку браузера адресу https://learningapps.org/view4494575
(учні виконують завдання за допомогою власних гаджетів, а в кого немає можливості - на роздрукованих аркушах
VI. Фізкультхвилинка
( повторення правил безпеки з елементами зарядки: якщо правило на презентації вірно вказано, то потрібно підняти руки вгору та потягнутися; якщо правило поведінки неправильне, то треба присісти)
VIІ. Перенесення одержаних знань і їх первинне застосування практичних завдань із інструктивної картки (до 15 хвилин) - робота в парах.
Після практичного завдання, учні виконали вправи для очей та перейшли до заключного етапу уроку
VIІІ. Рефлексія. Підведення підсумків уроку.
Рефлексія. Діти кидали Кубик Блума та розповідали: "Що сподобалось на уроці? Що викликало труднощі? Де застосуєш отриманні знання?"
ІХ. Домашнє завдання
- виконати вправи за посиланням:
https://www.liveworksheets.com/vx2647834fg (пошук інформації в інтернеті тест - 3 завдання)
https://learningapps.org/view2026873 (тест безпечний інтернет (10 правил для учнів))
Х. Оцінювання учнів. Подяка за урок!
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.