№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема Ділення раціональних дробів. Самостійна робота. Повторити п. 5 стор. 33 Виконати № 159 (4, 5)161(1) Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8565084 Тест відкритий до 21.00 08.11 |
2 |
Укр. мова |
Тема: Види обставин (повтореня) Урок -практикум
"Другорядні члени речення" Повторини правила п. 12, 14, 15 та 16, уважно переглянути
відеоматеріали з темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=hJRm8sxkuGI.
Виконати інтерактивну вправу за посиланням https://learningapps.org/view4075626 (
скрін результату надіслати в особисті повідомлення). Письмово: Прочитати фрази героїв книги про Гаррі Поттера,
записати їх в зошит, підкреслити всі члени речення, надписати над кожним
характеристику (підмет (простий чи складений); присудок (простий чи складний
(іменний чи дієслівний), означення (узгодженні чи неугодженні), додаток
(прямий чи непрямий), обставина (вид). 1. Якщо сумніваєшся - іди в бібліотеку .(Рон Візлі). 2. Щастя існує і в
найтемніші часи, якщо не забути ввімкнути світло. (Албус Дамблдор) 3. Не існує нічого неможливого, якщо маєш крихту
зухвальства. Джіні Візлі
|
3 |
Фіз. культура |
Правила т/б. Варiативний модуль "Волейбол". Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку
спритності,(завдання виконаних вправ, присилайте в приватне
повідомлення на вайбер). Переглянути відео за посиланням.ОНН. Передача м'яча двома
руками зверху, дії гравців в зоні 3. Пройти тест за посиланням: код доступу 1105545
|
4 |
Укр. література |
Тема: Леся Українка. Життя поетеси,
її мужність і сила духу. "Хотілаб я піснею стати" - провідні мотиви Опрацювати ст. 45-49 підручника та
відеоматеріали https://www.youtube.com/watch?v=j6Ap_zKcONM - у вигляді плану (тез) записати в
зошит основні біографічні відомості. Опрацювати презентацію, виписати в зошит
літ паспорт поезії "Хотілаб я піснею стати" https://vseosvita.ua/library/prezentacia-lesa-ukrainka-hotila-b-a-pisneu-stati-zrazok-liricnoi-miniaturi-romanticnij-sposib-virazenna-mrij-ta-spodivan-liricnoi-geroini-492388.html (для тих, кого не було на уроці) Прослухати сучасне виконання
поезії https://www.youtube.com/watch?v=M-oINLUgSrg Вивчити поезію "Хотіла б я
піснею стати" НАПАМ"ЯТЬ
|
5 |
Заруб. літер. |
«Золота доба» давньоримської літератури. Публій Вергілій Марон
(70–19 рр. до н. е.).
«Енеїда» (огляд, 1-2 уривки за вибором учителя). Зв’язок твору з
гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження
величі держави. Образ Енея та його значення в композиції твору. Матеріали до
уроків: Експрес-урок Греція і
Рим https://www.youtube.com/watch?v=FN7dmtvVYBk ; https://www.youtube.com/watch?v=f2R_VSaEB6g&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=13 Перевірка
знань: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6341962
|
6 |
Англ. мова |
Monday, the 7th of November Classwork Тема
"How much is it?" (продовження)
1)
Vocabulary (SB ex. 3 p. 23) Вставити потрібні слова з виділенного рядку (підписати їх
переклад та вивчити) sell - продавати buy - купувати store - зберігати copy - копіювати, списувати сost - коштувати
4) Grammar Правила на стр. 64 Записати в зошит: Countable nouns (злічувальні іменники, які можемо порахувати): a book, a
car, a city, an apple Uncountable
nouns (незлічувальні іменники, які ми не можемо порахувати): furniture, luck, money, bread,
luggage, information https://jamboard.google.com/d/1J3X-AU1vZ3S2Bzzywvd-yX4TDrPdaep1ZSC7dpXrScA/edit?usp=sharing
many, much, a lot of, lots of, loads of - перекладається як "багато", але! many - вживається лише зі злічувальними іменниками (many cities, many hotels), частіше у
питаннях та заперечних реченнях much- вживається лише з незлічувальними іменниками (much money, much coffee), частіше у
питаннях та заперечних реченнях a lot of,
lots of, loads of - вживається як з
незлічувальними,
так і зі злічувальними іменниками (a lot of tea, lots of problems), частіше у
стверджувальних
реченнях A little - "небагато, трошки", з незлічувальними іменниками в
стверджувальних
реченнях
(I have a little milk - В
мене є трохи молока) A few -
"небагато, трошки", зі злічувальними іменниками в стверджувальних
реченнях (I have a
few flowers - В мене є
трохи квітів) How many... ? - вживаємо
зі злічувальними іменниками аби запитати про кількість How much... ? -
вживаємо з незлічувальними іменниками аби запитати про кількість Рекомендую переглянути відео для закріплення матеріалу https://www.grammar.cl/Notes/Much_Many_Lot_Few.htm
SB ex. 4 p. 23 - обвести правильні слова (перші 4 речення) Homework WB ex. B p.
84 (дивлячись на малюнок та використовуючи конструкцію слів has got/ hasn`t got , much/many/ a lot of/lots
of SB ex. 5 p. 23 - скласти та записати діалог, розіграти на
уроці (Покупець на стр. 59, продавець стр. 61) На стр. 59 - список назв груп, CD диск яких хоче купити
покупець, а на стр. 61 - вітрина магазину з CD дисками та цінами тих, гру які
є в наявності For example: - Hello. Can
I help you? - Yes, I`d
like to buy DJ Snowball . - I`m
afraidwe haven`t got it. - Have you
got Sammie J? - Of course,
here it is. - Thanks.
How much is it? - It`s
€19.99 - OK, I`ll
take it.
|
7 |
Трудове навчання |
Проєкт № 2 Об’єкт проєктної
діяльності :Сумка, наплічник (8 годин) Інструктаж з ТБ повелінки на
уроках трудового навчання. Мода в світі сумок. Еволюція і історія сумки. Види
сумок і рюкзаків, їх призначення. Конструкційні матеріали та інструменти для
виготовлення. Ознайомлення зі зразками сумок (рюкзаків). Вибір об’єкта проєктування.
Вимоги до об’єкта проєктування. Планування роботи з виконання проєкту. Добір
матеріалів для виготовлення сумки (рюкзака), визначення їх кількості.
Інструменти, пристосування, обладнання. Санітарно-гігієнічні вимоги, правила
безпечної праці та особливості організації робочого місця. Опрацювати матеріал:https://mis.ua/ua/articles/sumki-istoriia-i-sovremennost Сумки. Історія і сучасність. https://podskazok.net/ua/moda-ta-styl/vydy-zhinochykh-sumok.html
-Види жіночих сумок https://studopedia.com.ua/1_176705_vimogi-do-dizayn-proektu.html-- Вимоги до дизайн- проекту. https://www.youtube.com/watch?v=IhqOMr2mWsw&list=RDLV3vIq_qMvyew&index= -Завдання: у зошиті спроєктувати сумка-шопер
(виконати організаційно-підготовчий та конструкторський етапи проєктування).
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|
1 |
Всесвітня історія |
Тема. Релігійні
війни в Німеччині та Франції. Контрреформація в Європі. І. Лойола.
Єзуїти. Тридентський собор. Переглянути
урок: https://www.youtube.com/watch?v=Vqc4lV05g6o&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE Опрацювати
параграф 7. Виконайте тренувальну онлайн-вправу:https://cutt.ly/ckJekNf Виконати
тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6859127 Завдання
необхідно виконати до 15 листопада 21:00 |
|
2 |
Геометрія |
Тема Контрольна робота з теми «
Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат» Повторити п. 2 -3
|
|
3 |
Географія |
Онлайн консультація на 3 уроці. Переглянути відео , зробити
короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=8qpt6BUawXA
|
|
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний
модуль "Волейбол". Виконувати ЗРВ
,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку гнучкості,(завдання виконаних
вправ, присилайте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути відео
за посиланням.ОНН. Прийом та передача м'яча двома руками знизу.
|
|
5 |
Укр. мова |
Тема: РМ 8 Ділові
папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення
рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності Опрацювати
презентацію за темою уроку https://naurok.com.ua/rm-_-dilovi-paperi-plan-roboti-skladannya-planu-roboti-nad-proektom-120270.html. Записати з
презентації в зошит, що називають планом роботи. Усно
дати відповіді на питання: Назвіть
відомі стилі мовлення: -Назвіть основні
ознаки офіційно-ділового стилю? -Яка основна
функція офіційно-ділового стилю мовлення? -Що називається
планом роботи? -Назвіть види
планів за терміном виконання? -У якому стилі
мовлення складають план роботи? Письмово: Скласти
план участі вашого класу в загальношкільних заходах на місяць (приклад
плану є у презентації).
Для тих, кого не
було на уроці переглянути презентацію До дня української писемності та мови
за покликанням: https://docs.google.com/presentation/d/1uoq9L_aYb0Gmivpp-REdxrjb4c8yQiVa0Lg3irZoVgs/edit#slide=id.p1
|
|
6 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Створення колонок. Колонтитулів. 1.Опрацювати зміст презентації за посиланням: https://docs.google.com/presentation/d/12opBcYqUK89NeMb1vjIsisPoh2qdSQ0n/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true АБО стр. 71 – 76 підручника 2. виконати 1,2, 3 стр 76 підручника
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|
1 |
Всесвітня історія |
Тема. Релігійні
війни в Німеччині та Франції. Контрреформація в Європі. І. Лойола.
Єзуїти. Тридентський собор. Переглянути
урок: https://www.youtube.com/watch?v=Vqc4lV05g6o&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE Опрацювати
параграф 7. Виконайте тренувальну онлайн-вправу:https://cutt.ly/ckJekNf Виконати
тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6859127 Завдання
необхідно виконати до 15 листопада 21:00 |
|
2 |
Геометрія |
Тема Контрольна робота з теми «
Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат» Повторити п. 2 -3
|
|
3 |
Географія |
Онлайн консультація на 3 уроці. Переглянути відео , зробити
короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=8qpt6BUawXA
|
|
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний
модуль "Волейбол". Виконувати ЗРВ
,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку гнучкості,(завдання виконаних
вправ, присилайте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути відео
за посиланням.ОНН. Прийом та передача м'яча двома руками знизу.
|
|
5 |
Укр. мова |
Тема: РМ 8 Ділові
папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення
рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності Опрацювати
презентацію за темою уроку https://naurok.com.ua/rm-_-dilovi-paperi-plan-roboti-skladannya-planu-roboti-nad-proektom-120270.html. Записати з
презентації в зошит, що називають планом роботи. Усно
дати відповіді на питання: Назвіть
відомі стилі мовлення: -Назвіть основні
ознаки офіційно-ділового стилю? -Яка основна
функція офіційно-ділового стилю мовлення? -Що називається
планом роботи? -Назвіть види
планів за терміном виконання? -У якому стилі
мовлення складають план роботи? Письмово: Скласти
план участі вашого класу в загальношкільних заходах на місяць (приклад
плану є у презентації).
Для тих, кого не
було на уроці переглянути презентацію До дня української писемності та мови
за покликанням: https://docs.google.com/presentation/d/1uoq9L_aYb0Gmivpp-REdxrjb4c8yQiVa0Lg3irZoVgs/edit#slide=id.p1
|
|
6 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Створення колонок. Колонтитулів. 1.Опрацювати зміст презентації за посиланням: https://docs.google.com/presentation/d/12opBcYqUK89NeMb1vjIsisPoh2qdSQ0n/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true АБО стр. 71 – 76 підручника 2. виконати 1,2, 3 стр 76 підручника
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|||
1 |
Англійська мова |
|
|||
2 |
Укр. література |
Тема: Леся Українка "Давня весна". Тема гармонійного
єднання людини з природою Повторити біографічні дані Лесі Українки , навчитися виразно
читати поезію "Давня весна" ст. 47-48, вміти давати відповіді на запитання ст. 49. Уважно переглянути відеопосилання за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=7mAQlLPsqYE Записати в зошит літ.паспорт поезії,
скориставшись покликанням: https://dovidka.biz.ua/davnya-vesna-analiz/
|
|||
3 |
фізика |
Тема. Питома теплота плавлення
.Розв’язування задач Дз Вивчити §12. Опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=J0x_hFkC_MM Розв’язати Впр.12 №1,4
|
|||
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний модуль "Волейбол". Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку
сили верхніх та нижніх кінцівок,(завдання виконаних вправ, присилайте в
приватне повідомлення на вайбер). Переглянути відео за посиланням. Тестові завдання.
|
|||
5 |
географія |
Тема уроку: Карта " Тектонічна
будова" . |
|||
6 |
Укр. мова |
Тема: Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів
комами Опрацювати ст. 57-58 (вивчити правило, що називають
порівняльним зворотом та сполучники, якими вводиться в речення). Уважно
переглянути відеоматеріали за темою уроку за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=_ObdYxVozPw Виконати Впр. 5 з підручника ст 59, виконати інтерактивну
вправу за покликанням https://learning.ua/mova/vosmyi-klas/robymo-syntaksychnyi-rozbir (зробити скрін результату та надіслати в особисті
повідомлення)
|
|||
7 |
мистецтво |
Тема:
Готика Д/З:
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=ZLpHsT9x1MI Виконати
роботу: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6845283
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
алгебра |
Тема Піднесення дробу до степеня Повторити п. 5 стор34 Виконати № 161( 2), 159 (7 – 8) |
2 |
Укр. мова |
Тема: Р.М.№9 Усний твір-опис пам*ятки історії й культури за картиною
в публіцистичному плані (за складним планом) з використанням порівняльних
зворотів Уважно переглянути відеопосилання за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=EojY2M7BZ4M,
опрацювати п. 34 ст. 122-123 Усно виконати впр. 2, звернути увагу на картину В. Будко
"Андріївська церква" Переглянути відео про Андріївську церкву за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=rlUoCrBQ-i4 Скласти усний твір-опис Андріївської церки за картиною
В. Будко ( в підручнику) у публіцистичному стилі з використанням
порівняльних зворотів за початком, який є у Впр. 3 ст. 123
(записати відео та надіслати в особисті повідомлення) |
3 |
біологія |
Тема уроку : Кров , її склад і функції.Лімфа. Переглянути відео,зробити короткий запис. |
4 |
хімія |
Повторити пар.14 -16, підготувати відповіді на
контрольні питання 1 - 3 на стор.84. |
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Практична робота №3 «Створення текстового
документа, що містить об’єкти різних типів» 1.
Записати в зошиті
число, тему на мету роботи 2.
Виконати
практичну роботу № 3 за посиланням : https://docs.google.com/document/d/1hHYjfiKbhFQ3nr0OlBXiESBLPB45xeZt/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true 3.
Виконану роботу надіслати вчителю на пошту lubaleonidovna77@gmail.com |
6 |
основи здоров’я |
Тема: «Профілактика захворювань
незбалансованого харчування. Харчові добавки. Симптоми харчового отруєння» Переглянути відео «Профілактика
захворювань незбалансованого харчування», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=cMr3yQonFE8 Переглянути відео «Харчові добавки та їх вплив
на здоров’я людини», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=uhC80XlJrFo Перегляд відео «Харчові отруєння:
симптоми, лікування та профілактика», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=hu-_f8EVafQ Д/з: Опрацювати § 10-11, у підручнику Виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1404657, Код доступу 1404657 Відкритий до 17.11.22 (18:00) |
7 |
хімія |
Див. вище |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.