№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема Множення дробів. Самостійна робота Повторити п.5 стор.32 Виконати № 154(1,2), 159 (1,2) Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2265379 Тест відкритий до 01.11 20.00 |
2 |
Укр. мова |
Тема: РМ №6. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного
тексту з елементами опису пам*яток історії й культури в публіцистичному стилі
(за складним планом) з використанням прикладок. "Пам*ятник Шевченкові у
Львові" Уважно переглянути відеоматеріали https://www.youtube.com/watch?v=UHVlofH77U8 Після перегляду переходимо за покликанням, читаємо повторно
текст, записуємо в зошит план та докладно письмово переказуємо текст за
планом https://docs.google.com/document/d/1g07vhBwTaMTSk-aReHDtFWsRDi3DghdvRBP5dqktOIA/edit?usp=sharing.
|
3 |
Фіз. культура |
Правила т/б. Варiативний модуль "Волейбол". Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку
сили верхніх та нижніх кінцівок,(завдання виконаних вправ, присилайте в
приватне повідомлення на вайбер). Переглянути відео за посиланням. Техніка прийому та передачі
м'яча двома руками зверху:
https://youtu.be/aagHDF9a2Go
Прийом та передача м'яча двома руками
знизу через сітку :
https://youtu.be/647L__Ag9yA Рухаємся активно. Бажаю вам здоров'я і насолоди від спорту.
|
4 |
Укр. література |
Тема: Т.Г. Шевченко "Мені однаково, чи буду...".
Роздуми автора про власну долю, долю України Опрацювати ст. 41 та переглянути відеоматеріали за темою
уроку https://www.youtube.com/watch?v=qIwS8byp05E,
виписати з відео літ. паспорт поезії (жанр, тема, ідея, основна думка,
худ.засоби). Прослухати виконання поезії Кузьмою Скрябіним https://www.youtube.com/watch?v=j6mbUJoLCUA Вивчити НАПАМ*ЯТЬ поезію "Мені однаково чи буду"
|
5 |
Фізика |
Тема.
Агрегатні стани речовини.Кристалічні та аморфні тіла. Дз
опрацювати відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BXdEoUX07yo Прочитати
§10. Розв’язати Впр.10 №1-3 Виконати онлайн вправу https://learningapps.org/3002102 |
6 |
Англ. мова |
Тема "In fashion" 1) Vocabulary (SB p. 20 ex. 1) - з'єднати малюнки зі словами, вивчити нові слова suit [suːt] костюм top [tɑːp] верхня частина жіночого одягу без рукавів, майка,
топ trousers [ˈtraʊzəz] брюки, штани gloves [ɡlʌvz] рукавички tracksuit [ˈtræksuːt] спортивний костюм jumper [ˈdʒʌmpə] джемпер, светр sandals [ˈsændəlz] босоніжки coat [ˈkəʊt] пальто shirt [ʃɜːt] сорочка skirt [skɜːt] спідниця tie [taɪ] краватка blouse [ˈblaʊz] блузка
Слова, які завжди вживаються лише в множині в
англійській мові (записати та запам'ятати): clothes (одяг), trousers, shorts
(шорти), jeans (джинси), pajamas [pəˈdʒɑːməz] піжама.
2) Answer the
questions What do you
like wearing? - I like wearing jeans .... but I don`t like ... . Do you wear
....? - Yes, I love ... / No, I don`t wear things like that.
3) Grammar (SB
p. 21 ex. 3, p. 64 too/enough, one/ones) too - занадто, забагато (більше, ніж достатньо), стоїть перед прикметником (adjective) або прислівником (adverb). Має негативне значення This coffee is too hot.
(Кава занадто гаряча). I can`t drink it. (Я не можу її пити). enough [i`nʌf] - достатньо, пишемо перед іменником (noun), але після прикметника (adjective) чи прислівника (adverb). Має позитивне значення The weather is
warm enough for a picnic. (Погода достатньо тепла
для пікніку.) SB p. 21 ex.
3A (вставити too або enough)
one/ones - ставимо замість іменників, аби уникнути повторення (Я купив дві книги: нову і стару. - Ми не повторюємо слово книга після нову і стару, бо знаємо що мова йде про книгу.) one - стає на місце іменника в однині, щоб уникнути його повторення: Which coat is yours? The black one. —
Яке пальто твоє? Чорне (не повторюємо слово пальто). ones - стає на
місце іменника в множині, щоб уникнути його повторення: Which shoes do
you like? The brown ones. - Яке взуття тобі подобається? Коричневе (не повторюємо слово взуття).
Homework WB p. 82 ex. A
(написати у що одягнені люди), C (скласти речення зі словами на малюнку та too/enough - перші 4 речення), виписати нові слова з транскрипцією та вивчити їх.
|
7 |
Трудове навчання |
Проєкт № 2 Об’єкт проєктної
діяльності :Сумка, наплічник (8 годин) Основна технологія: технологія
виготовлення швейних виробів машинним способом Додаткова технологія:
технологія вишивання шовковими стрічками
Тема: Інструктаж з ТБ поведінки
на уроках трудового навчання. та інструменти для виготовлення. Ознайомлення
зі зразками сумок (рюкзаків). Мода в світі сумок. Еволюція і історія сумки.
Види сумок і рюкзаків, їх призначення. Конструкційні матеріали Вибір об’єкта проєктування .
Вимоги до об’єкта проєктування. Планування роботи з виконання проєкту. Добір
матеріалів для виготовлення сумки (рюкзака), визначення їх кількості.
Інструменти, пристосування,
Санітарно-гігієнічні вимоги, правила безпечної праці та особливості
організації робочого місця. Опрацювати матеріал: https://mis.ua/ua/articles/sumki-istoriia-i-sovremennost. Сумки. Історія і сучасність. https://podskazok.net/ua/moda-ta-styl/vydy-zhinochykh-sumok.html -Види жіночих сумок.
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Всесвітня історія |
Тема. Реформація
і її поширення в країнах Західної Європи. Опрацювати
параграф 6. Виконати: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5470890 |
2 |
Геометрія |
Тема Розв’язування
задач. Самостійна р обота Повторити п .2 -6 Виконати тест за
посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6759082 тест відкритий до
20.00 01.11.
|
3 |
Географія |
Тема
уроку : Форми земної поверхні . Простягання низовин , височин , гір
, річкових долин. Переглянути відео
, зробити короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=pp3pqiAPRLI&list=PLuKEIL5ZUv-UHiMSsge7C8jApffY4645u&index=14 Опрацювати 14
параграф.
|
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний
модуль "Волейбол". Виконувати ЗРВ
,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку швидкісно силових якостей,(завдання
виконаних вправ, присилайте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути відео
за посиланням. Взаємодії гравців задньої та передньої лінії під час прийому
м'яча. Навчальна гра
волейбол переглянути відео. Рухаємся активно. Бажаю вам
здоров'я і насолоди від спорту.
|
5 |
Укр. мова |
Тема:
Додаток як другорядний член речення Опрацювати п. 15,
вивчити правила ст. 53, переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=R-v6p9wJtos.
Виконати вправу з будиночком ст 56. Повторити правила
написання прикладок ст. 50 та пройти онлайн тестування https://vseosvita.ua/test/start/lpb993 (відкрито до 02.11 18.00) Не забуваємо ВЧАСНО надсилати виконані завдання в особисті
повідомлення!
|
6 |
Заруб. літ. |
Есхіл (бл. 525–бл. 456 рр. до н. е.). «Прометей закутий». Значення
творчості Есхіла для розвитку європейської драми і театру. Утілення
міфу про Прометея у трагедії «Прометей закутий». Матеріали до уроку:
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=IcU__L7PwYg&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=12 ДЗ. Опрацювати с.94-103 підручника.Перевірка знань: |
7 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Пошук та заміна
фрагментів тексту -
Опрацювати
матеріал презентації за посиланням: АБО Стр. 61 – 69 підручника, виконати
завдання 3 стр. 69
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема: Розв’язування задач і
вправ Повторити п 2 – 6, підготуватись до к.р Задачі скину в групу
|
2 |
Фізика |
Тема. Агрегатні стани речовини. Фізичні властивостей
твердих тіл, рідин і газів. Кристалічні та аморфні тіла. Дз опрацювати відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BXdEoUX07yo Прочитати §10. Розв’язати Впр.10 №1-3 Виконати онлайн вправу https://learningapps.org/3002102 |
3 |
Біологія |
Онлайн консультація на 3 уроці. |
4 |
Алгебра |
Тема: Ділення раціональних дробів. Опрацювати п.5 стор. 33 Виконати № 150 (1, 3, 5), 152 ( 3, 4, 5)
|
5 |
Історія України |
Тема. Повторення. Перші Січі. Дмитро Вишневецький.
Запорозька Січ - Козацька республіка. Опрацювати § 13. Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=SUrPgqlu5jo&ab_channel=kafk Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6435467
|
6 |
Заруб. літер. |
Есхіл (бл. 525–бл.
456 рр. до н. е.). «Прометей закутий». Основний конфлікт трагедії.
«Дари» Прометея людству. Ідеї служіння, самопожертви, свободи. Відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=okXAHUeSYOk ДЗ. Знати зміст уривку трагедії. Пройти о-т: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5636822
|
7 |
Історія України |
Див. вище |
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|||
1 |
Англійська мова |
|
|||
2 |
Укр. література |
Тема: "Або щось добре, або велике ледащо". Підсумковий
урок за творчістю Т.Г. Шевченка Ми скористаємося з Вами методом "ФІШБОУН" і висловимо
свої думки на тему "Чому Шевченко є прикладом для молоді" Для цього намалюйте у зошиті скелет риби (біля голови
рибини запишіть тему "Чому Шевченко є прикладом для молоді", а на
кожній кісточці запишіть свої думки із зазначеної теми, опираючись на
отриманні знання, вивчені твори та зробіть загальний висновок (хвіст риби) Приклад
|
|||
3 |
фізика |
Тема.
Плавлення. Кристалізація.Температура плавлення Опрацювати
відеоурок за посиланням https://probapera.org/publication/13/55272/plavlennya-ta-krystalizatsiya.html Виконати
тест-квест “Плавлення.Кристалізація” Опрацювати
§11та відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=uwoCv-Hiwgc&t=20s Розв’язати
Впр.11 №1,2,5. |
|||
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний модуль "Волейбол". Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку
швидкості,(завдання виконаних вправ, присилайте в приватне повідомлення
на вайбер). Переглянути відео за посиланням.Прямий нападаючий удар Блокування нападаючого удару. Пройти тест за посиланням: http://join.naurok.ua/ код
доступу (7279863) Рухаємся активно. Бажаю вам здоров'я і насолоди від спорту.
|
|||
5 |
географія |
Тема уроку : Форми земної поверхні
. Простягання низовин , височин , гір , річкових долин. Переглянути відео , зробити короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=pMdXnbJFrfU
Опрацювати 15параграф.
|
|||
6 |
Укр. мова |
Тема: Урок -практикум. Другорядні члени речення:
означення, додаток: способи їх вираження. Повторити правила п. 12, 14 ст. 43,49-50 (означення,
різновиди, прикладка як різновид означення) після цього пройти онлайн
тест https://vseosvita.ua/test/start/hmo799 Повторити правила п. 15 ст 53 (додаток) після
цього пройти онлайн тест на закріплення матеріалу https://vseosvita.ua/test/start/qve859 (тести відкрито на час уроку) Письмово в зошит: виписати 3 прислів*я чи
приказки про мову, підкреслити граматичну основу, додатки та означення,
вказати їх види. Наприклад: Слово до слова - зложиться мова (слово підмет виражений іменником,
простий; до слова додаток виражений
прийменником з іменником непрямий; мова підмет, виражений іменником - простий; зложиться - присудок, виражений дієсловом простий,) Примітка: у зразку прописано, а ви в зошиті підкреслюєте і надписуєте
види над вказаними членами речення!
|
|||
7 |
мистецтво |
Тема: Готика. Д/З: Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=Z4lz3qRZUdM Виконати
один із варіантів ст. 62-63 (підр.)
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
алгебра |
Тема Ділення раціональних дробів. Повторити п. 5 стор. 33 Виконати № 156
|
2 |
Укр. мова |
Тема: Обставина як другорядний член речення. Види обставин Опрацювати п. 16, вивчити правило, що називають обставиною,
звернути сособливу увагу на таблицю "Види обставин" ст. 58.
переглянути відеоматеріали за темою уроку: https://www.youtube.com/watch?v=j05URdEwfRk (обставина
як другорядний член речення) https://www.youtube.com/watch?v=U4wQbaLpymE (види
обставин) Виконати до класної роботи Впр.2 ст. 58, до домашньої вправу з
будиночком ст. 61
|
3 |
біологія |
Онлайн консультація на 3 уроці. Переглянути відео,зробити короткий запис.
|
4 |
хімія |
Асинхронно Тема. 1. Характеристика хімічних елементів за їх місцем
у Періодичній системі та будовою атома. Завдання: опрацювати пар. 14, 15.Виконати завд.4 (стор.79). |
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Створення багаторівневих списків, розділів 1.
Опрацювати
матеріал АБО стр 69 – 71
підручника 2 Виконати
завдання за відео – інструкцією «Створення списку пір року» https://youtu.be/2D7g0GcxCiU (Виконану
роботу надіслати)
|
6 |
основи здоров’я |
Тема: «Попередження ризиків від
вибухонебезпечних предметів. Види й ознаки вибухонебезпечних предметів
Ідентифікація загроз: міни (протипіхотні, протитранспортні), боєприпаси (що
не вибухнули), детонатори/підривники, саморобні вибухові пристрої та
міни-пастки, набої. Ознаки небезпечних територій Позначення/маркування
небезпечних територій («Небезпечно міни» та інші). Правила поведінки під час:
виявлення вибухонебезпечних предметів, якщо опинились на замінованій
території або стали свідком інциденту на мінному полі. Небезпека самостійного
маркування вибухонебезпечного предмета у безпосередньої близькості від нього.
Взаємодія з рятувальними службами» Переглянути відео «Порядок дій та правила
поведінки у разі виявлення вибухонебезпечних предметів», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=EX4G1t6c_dE Переглянути відео «Мінна безпека», за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XAs_uq3T8Ps Переглянути відео «Як працюють
рятувальники під час воєнного стану», за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=Y0Zx7teqy1E, https://www.youtube.com/watch?v=eYGaC69wQ8E Тема: «Безпека харчування. Вибір харчових
продуктів. Традиційні і сучасні системи харчування» Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=BHZ12kmCi54 Д/з: Опрацювати § 9, у підручнику. Виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9156428, Код доступу 9156428 Відкритий до 11.11.22 (18:00) |
7 |
хімія |
Асинхронний режим Значення періодичного закону. Дом. завд. Опрацювати пар. 16. |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.