Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

субота, 12 листопада 2022 р.

Завдання для опрацювання з 31.10 - 04.11

                  

Понеділок 31.10

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Алгебра

Тема  Множення дробів. Самостійна робота

Повторити  п.5 стор.32

Виконати № 154(1,2), 159 (1,2)

Виконати тест за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2265379

Тест відкритий до 01.11 20.00

 

2

Укр. мова

Тема:

РМ №6. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам*яток історії й культури в публіцистичному стилі (за складним планом) з використанням прикладок. "Пам*ятник Шевченкові у Львові"

Уважно переглянути відеоматеріали https://www.youtube.com/watch?v=UHVlofH77U8

Після перегляду переходимо за покликанням, читаємо повторно текст, записуємо в зошит план та докладно письмово переказуємо текст за планом  https://docs.google.com/document/d/1g07vhBwTaMTSk-aReHDtFWsRDi3DghdvRBP5dqktOIA/edit?usp=sharing.

 

3

Фіз. культура

Правила т/б.

Варiативний модуль "Волейбол".

Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку сили верхніх та нижніх кінцівок,(завдання виконаних вправ, присилайте  в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/R5CeN44bucA

https://youtu.be/L9Zagw2AORM

Переглянути відео за посиланням. Техніка прийому та передачі м'яча двома руками зверху:                                    https://youtu.be/aagHDF9a2Go            Прийом та передача м'яча двома руками знизу через сітку :                            https://youtu.be/647L__Ag9yA

Рухаємся активно.😊🏃‍♂️⛹🤾‍♂️🤸

Бажаю вам здоров'я і насолоди від спорту.

 

4

Укр. література

Тема: Т.Г. Шевченко "Мені однаково, чи буду...". Роздуми автора про власну долю, долю України

Опрацювати ст. 41 та переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=qIwS8byp05E, виписати з відео літ. паспорт поезії (жанр, тема, ідея, основна думка, худ.засоби).

Прослухати виконання поезії Кузьмою Скрябіним https://www.youtube.com/watch?v=j6mbUJoLCUA

Вивчити НАПАМ*ЯТЬ поезію "Мені однаково чи буду"

 

5

Фізика

Тема. Агрегатні стани речовини.Кристалічні та аморфні тіла.

Дз опрацювати відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BXdEoUX07yo

Прочитати §10. Розв’язати Впр.10 №1-3

Виконати онлайн вправу https://learningapps.org/3002102

 

6

Англ. мова

Тема "In fashion"

1) Vocabulary (SB p. 20 ex. 1) - з'єднати малюнки зі словами, вивчити нові слова

suit [suːt] костюм

top [tɑːp]  верхня частина жіночого одягу без рукавів, майка, топ

trousers [ˈtraʊzəz] брюки, штани

gloves [ɡlʌvz] рукавички

tracksuit [ˈtræksuːt] спортивний костюм

jumper [ˈdʒʌmpə] джемпер, светр

sandals [ˈsændəlz] босоніжки

coat [ˈkəʊt] пальто

shirt [ʃɜːt] сорочка

skirt [skɜːt] спідниця

tie [taɪ] краватка

blouse [ˈblaʊz] блузка

 

Слова, які завжди вживаються лише в множині в англійській мові (записати та запам'ятати): clothes (одяг), trousers, shorts (шорти), jeans (джинси), pajamas [pəˈdʒɑːməz] піжама.

 

2) Answer the questions

What do you like wearing? - I like wearing jeans .... but I don`t like ... .

Do you wear ....? - Yes, I love ... / No, I don`t wear things like that.

 

3) Grammar (SB p. 21 ex. 3, p. 64 too/enough, one/ones)

too - занадто, забагато (більше, ніж достатньо), стоїть перед прикметником (adjective) або прислівником (adverb). Має негативне значення

This coffee is too hot. (Кава занадто гаряча). I can`t drink it. (Я не можу її пити).

enough [i`nʌf] - достатньо, пишемо перед іменником (noun), але після прикметника (adjective) чи прислівника (adverb). Має позитивне значення

The weather is warm enough for a picnic. (Погода достатньо тепла для пікніку.)

SB p. 21 ex. 3A (вставити too або enough)

 

one/ones  - ставимо замість іменників, аби уникнути повторення (Я купив дві книги: нову і стару. - Ми не повторюємо слово книга після нову і стару, бо знаємо що мова йде про книгу.)

one - стає на місце іменника в однині, щоб уникнути його повторення: Which coat is yours? The black one. — Яке пальто твоє? Чорне (не повторюємо слово пальто).

ones - стає на місце іменника в множині, щоб уникнути його повторення: 

Which shoes do you like? The brown ones. - Яке взуття тобі подобається? Коричневе (не повторюємо слово взуття).

 

Homework

WB p. 82 ex. A (написати у що одягнені люди), C (скласти речення зі словами на малюнку та too/enough - перші 4 речення), виписати нові слова з транскрипцією та вивчити їх.

 

7

Трудове навчання

Проєкт № 2 Об’єкт проєктної діяльності :Сумка, наплічник (8 годин)

Основна технологія: технологія виготовлення швейних виробів машинним способом

Додаткова технологія: технологія вишивання шовковими стрічками 

Тема: Інструктаж з ТБ поведінки на уроках трудового навчання. та інструменти для виготовлення. Ознайомлення зі зразками сумок (рюкзаків). Мода в світі сумок. Еволюція і історія сумки. Види сумок і рюкзаків, їх призначення. Конструкційні матеріали

Вибір об’єкта проєктування . Вимоги до об’єкта проєктування. Планування роботи з виконання проєкту. Добір матеріалів для виготовлення сумки (рюкзака), визначення їх кількості. Інструменти, пристосування,  Санітарно-гігієнічні вимоги, правила безпечної праці та особливості організації робочого місця.   

Опрацювати  матеріал: https://mis.ua/ua/articles/sumki-istoriia-i-sovremennost. Сумки. Історія і сучасність.

https://podskazok.net/ua/moda-ta-styl/vydy-zhinochykh-sumok.html -Види жіночих сумок.

 

 

Вівторок 01.11

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Всесвітня історія

Тема. Реформація і її поширення в країнах Західної Європи.

Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=eRVzWqNOjTc&ab_channel=%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2

Опрацювати параграф 6. Виконати: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5470890

                                                                                                                     2

Геометрія

Тема Розв’язування задач. Самостійна р обота

Повторити п .2 -6

Виконати тест за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6759082

тест відкритий до 20.00  01.11.

 

3

Географія

Тема уроку : Форми земної поверхні . Простягання низовин , височин , гір , річкових долин.

Переглянути відео , зробити короткий запис 

https://www.youtube.com/watch?v=pp3pqiAPRLI&list=PLuKEIL5ZUv-UHiMSsge7C8jApffY4645u&index=14

Опрацювати 14 параграф.
Зробити тест повторення з вивчених тем.
https://naurok.com.ua/test/8-klas-geografiya-uzagalnennya-znan-z-temi-geografichniy-prostir-ukra-ni-1097810.html

 

4

Фіз.культура

Правила т/б.

Варiативний модуль "Волейбол".

Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку швидкісно силових якостей,(завдання виконаних вправ, присилайте  в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/R5CeN44bucA

https://youtu.be/261vHD0Wevs

Переглянути відео за посиланням. Взаємодії гравців задньої та передньої лінії під час прийому м'яча.

https://youtu.be/8OcYLqlvoCg

Навчальна гра волейбол переглянути відео.

https://youtu.be/m24SFulmHfU

Рухаємся активно.😊🏃‍♂️⛹🤾‍♂️🤸

Бажаю вам здоров'я і насолоди від спорту.

 

5

Укр. мова

Тема: Додаток як другорядний член речення

Опрацювати п. 15, вивчити правила ст. 53, переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=R-v6p9wJtos. Виконати вправу з будиночком ст 56.

Повторити правила написання прикладок ст. 50 та пройти онлайн тестування https://vseosvita.ua/test/start/lpb993 (відкрито до 02.11 18.00)

Не забуваємо ВЧАСНО надсилати виконані завдання в особисті повідомлення!

 

 

6

Заруб. літ.

Есхіл (бл. 525бл. 456 рр. до н. е.). «Прометей закутий». Значення творчості Есхіла для розвитку європейської драми і театру. Утілення міфу про Прометея у трагедії «Прометей закутий».

Матеріали до уроку:   Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=IcU__L7PwYg&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=12

ДЗ. Опрацювати с.94-103 підручника.Перевірка знань:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4652907

7

інформатика

Тема:  ІБЖД. Пошук та заміна фрагментів тексту

-          Опрацювати матеріал презентації за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1kiWjzr5XRuIlqDYNZGHQ7sEjZJTkpMRi/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true

АБО

Стр. 61 – 69 підручника, виконати  завдання 3 стр. 69

 


Середа 02.11

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Геометрія

Тема: Розв’язування задач і вправ

Повторити  п 2 – 6, підготуватись до к.р

Задачі скину в групу              

 

2

Фізика

Тема. Агрегатні стани речовини. Фізичні властивостей твердих тіл, рідин і газів. Кристалічні та аморфні тіла.

Дз опрацювати відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BXdEoUX07yo

Прочитати §10. Розв’язати Впр.10 №1-3

Виконати онлайн вправу https://learningapps.org/3002102

 

3

Біологія

Онлайн консультація на 3 уроці.
Тема уроку : Газообмін у легенях і тканинах
Переглянути відео,зробити короткий запис.
https://www.youtube.com/watch?v=XEjDziQFajM

4

Алгебра

 Тема:  Ділення раціональних дробів.

Опрацювати  п.5 стор. 33

Виконати № 150 (1, 3, 5),  152 ( 3, 4, 5)

 

5

Історія України

Тема. Повторення. Перші Січі. Дмитро Вишневецький. Запорозька Січ - Козацька республіка.

Опрацювати § 13. Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=SUrPgqlu5jo&ab_channel=kafk

Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6435467

 

6

Заруб. літер.

Есхіл (бл. 525бл. 456 рр. до н. е.). «Прометей закутий». Основний конфлікт трагедії. «Дари» Прометея людству. Ідеї служіння, самопожертви, свободи.

Відео урок:

https://www.youtube.com/watch?v=okXAHUeSYOk

ДЗ. Знати зміст уривку трагедії.

Пройти о-т:

 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5636822

 

7

Історія України

Див. вище

Четвер 03.11

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Англійська мова

Тема "How much is it?"

 Thursday, the 3d of November

Classwork

1) Vocabulary (SB p. 22 ex. 1 A, B)

SB p. 22 ex. 1 A - прослухати та прочитати цінники. В нас ціни в євро та центах, якщо ціна €16.88 - означає 16 euros and 88 cents 

1€ = 100 cents

Позначка валюти в англійській мові ставиться перед числом.

https://drive.google.com/file/d/1bdc3MbtMCiTwB-vcGWUB84rovRh_HVrz/view?usp=share_link

Сполучник «and» використовується перед десятками, а якщо десятків немаєперед одиницями, починаючи з сотень: one hundred and twenty-three (123); four hundred and seven (407); three thousand five hundred and thirty-eight (3,538); seventy-three thousand and five (73,005); five million three hundred thousand and fifty (5,300,050).

Повторити числівники можна тут https://loveenglish.org/cardinal-numbers/

SB p. 22 ex. 1 B - з'єднати товар з цінником за аудіозаписом https://drive.google.com/file/d/15h8KA-G7JdnkEE9wC4YVAqNredDrOhZa/view?usp=share_link

2) Read (SB p. 22 ex. 2 A) - прочитати або прослухати текст, перекласти 

https://drive.google.com/file/d/1auZzF7Le5UgkgLt46OiOXppCQFRiZULm/view?usp=share_link

SB p. 22 ex. 2 В - заповнити таблицю даними з тексту.

Поставити галочки у правильному стовпчику, наприклад, з тексту бачимо, що CDX3 - це CD player, тому галочку ставимо у стовпчику CD. У стовпчику Price - пишемо ціну, з тексту CDX3 коштує €195.

Homework

WB p. 84 ex. A - перші 5 цінників. Де є ціна на ціннику, прописуємо повністю словами ціну, наприклад, €98.87 - ninety-eight euros and eighty-seven cents.

Де навпаки прописана ціна словами- записуємо цифрами.

2

Укр. література

Тема: "Або щось добре, або велике ледащо". Підсумковий урок за творчістю Т.Г. Шевченка

Ми скористаємося з Вами методом "ФІШБОУН" і висловимо свої думки на тему "Чому Шевченко є прикладом для молоді" 

Для цього намалюйте у зошиті скелет риби  (біля голови рибини запишіть тему "Чому Шевченко є прикладом для молоді", а на кожній кісточці запишіть свої думки із зазначеної теми, опираючись на отриманні знання, вивчені твори та зробіть загальний висновок (хвіст риби)

Приклад 

https://www.google.com/search?q=%D1%84%D1%96%D1%88%D0%B1%D0%BE%D1%83%D0%BD+%D0%B7%D0%B0+%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8E+%D1%88%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0&sxsrf=ALiCzsY7AmB_U3jVinTfQFfjMxh9ZmzGKg:1667379764056&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjQ86rUkY_7AhWmmIsKHXCyCcEQ_AUoAnoECAEQBA&biw=1280&bih=913&dpr=1#imgrc=YcWm_9GEgY6WMM

 

3

фізика

Тема. Плавлення. Кристалізація.Температура плавлення

Опрацювати відеоурок за посиланням https://probapera.org/publication/13/55272/plavlennya-ta-krystalizatsiya.html

Виконати тест-квест “Плавлення.Кристалізація”

Опрацювати §11та відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=uwoCv-Hiwgc&t=20s

Розв’язати Впр.11 №1,2,5.

 

4

Фіз.культура

Правила т/б.

Варiативний модуль "Волейбол".

Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку швидкості,(завдання виконаних вправ, присилайте  в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/R5CeN44bucA

https://youtu.be/F2btw5PZAdM

Переглянути відео за посиланням.Прямий нападаючий удар

https://youtu.be/RL4HlwXfjYk

https://youtu.be/iOPryepYcfw

Блокування нападаючого удару.

https://youtu.be/APc_yypcUMg

Пройти тест за посиланням:

http://join.naurok.ua/ код доступу (7279863)

Рухаємся активно.😊🏃‍♂️⛹🤾‍♂️🤸

Бажаю вам здоров'я і насолоди від спорту.



5

географія

Тема уроку : Форми земної поверхні . Простягання низовин , височин , гір , річкових долин.

Переглянути відео , зробити короткий запис 

https://www.youtube.com/watch?v=pMdXnbJFrfU

 

Опрацювати 15параграф.

 

6

Укр. мова

Тема: Урок -практикум. Другорядні члени речення: означення, додаток: способи їх вираження.

Повторити правила п. 12, 14 ст. 43,49-50 (означення, різновиди, прикладка як різновид означення) після цього пройти онлайн тест https://vseosvita.ua/test/start/hmo799

Повторити правила п. 15 ст 53 (додаток) після цього пройти онлайн тест на закріплення матеріалу https://vseosvita.ua/test/start/qve859 (тести відкрито на час уроку)

Письмово в зошит: виписати 3 прислів*я чи приказки про мову, підкреслити граматичну основу, додатки та означення, вказати їх види.

Наприклад: Слово до слова - зложиться мова

(слово підмет виражений іменником, простий; 

 до слова додаток виражений прийменником з іменником непрямий;

мова підмет, виражений іменником - простий;

зложиться - присудок, виражений дієсловом простий,)

Примітка: у зразку прописано, а ви в зошиті підкреслюєте і надписуєте види над вказаними членами речення!

 

7

мистецтво

Тема: Готика. 

Д/З: Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=Z4lz3qRZUdM  Виконати один із варіантів ст. 62-63 (підр.)

 

П'ятниця 04.11

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

алгебра

Тема Ділення раціональних дробів.

Повторити п. 5 стор. 33

Виконати № 156

 

2

Укр. мова

Тема: Обставина як другорядний член речення. Види обставин

Опрацювати п. 16, вивчити правило, що називають обставиною, звернути сособливу увагу на таблицю "Види обставин" ст. 58. переглянути відеоматеріали за темою уроку:

https://www.youtube.com/watch?v=j05URdEwfRk (обставина як другорядний член речення)

https://www.youtube.com/watch?v=U4wQbaLpymE (види обставин)

Виконати до класної роботи Впр.2 ст. 58, до домашньої вправу з будиночком ст. 61

 

3

біологія

Онлайн консультація на 3 уроці.
Тема уроку :Профілактика захворювань дихальної системи 

Переглянути відео,зробити короткий запис.
 
https://www.youtube.com/watch?v=FETmPh2c9CY

 

4

хімія

Асинхронно

Тема. 1. Характеристика хімічних елементів за їх місцем у Періодичній системі та будовою атома.

Завдання опрацювати пар. 14, 15.Виконати завд.4 (стор.79).

5

інформатика

Тема: ІБЖД. Створення багаторівневих списків, розділів

1.     Опрацювати матеріал  

https://docs.google.com/presentation/d/1qUD0Vst3OUTWMOeiaTZ6U5-4uAUTLPPL/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true

АБО  стр 69 – 71 підручника

2    Виконати завдання за відео – інструкцією «Створення списку пір року»

https://youtu.be/2D7g0GcxCiU (Виконану роботу надіслати)

 

6

основи здоров’я

Тема: «Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Види й ознаки вибухонебезпечних предметів Ідентифікація загроз: міни (протипіхотні, протитранспортні), боєприпаси (що не вибухнули), детонатори/підривники, саморобні вибухові пристрої та міни-пастки, набої. Ознаки небезпечних територій Позначення/маркування небезпечних територій («Небезпечно міни» та інші). Правила поведінки під час: виявлення вибухонебезпечних предметів, якщо опинились на замінованій території або стали свідком інциденту на мінному полі. Небезпека самостійного маркування вибухонебезпечного предмета у безпосередньої близькості від нього. Взаємодія з рятувальними службами»

Переглянути відео «Порядок дій та правила поведінки у разі виявлення вибухонебезпечних предметів», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=EX4G1t6c_dE

Переглянути відео «Мінна безпека», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XAs_uq3T8Ps

Переглянути відео «Як працюють рятувальники під час воєнного стану», за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=Y0Zx7teqy1Ehttps://www.youtube.com/watch?v=eYGaC69wQ8E

Тема: «Безпека харчування. Вибір харчових продуктів. Традиційні і сучасні системи харчування»

Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=BHZ12kmCi54

Д/з: Опрацювати § 9, у підручнику.

Виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9156428, Код доступу 9156428

Відкритий до 11.11.22 (18:00)

7

хімія

Асинхронний режим

Значення періодичного закону.

Дом. завд. Опрацювати пар. 16.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.