№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема: Тотожні перетворення раціональних виразів Опрацювати п.6 стор. 39 Виконати № 177 (1, 3, 5, 7) |
2 |
Укр. мова |
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого з теми
"Просте двоскладне речення" Підготуватися до контрольної роботи. Повторити правила п.10,
11, 12, 14, 15, 16 - вміти надавати кожному члену речення характеристику. Переглянути відеоматеріали "Синтаксична роль
інфінітива" за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=r1F0zuyuVq0 ст. 60 Впр. 7 опрацювати в рамочці схему розробу простого
речення, розібрати за зразком 4 речення під рамочкою. На закріплення виконати
онлайн тест за покликанням (подібні питання будуть на контрольній
роботі) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1976429 (відкрито
до 14.11 18.00)
|
3 |
Фіз. культура |
Правила т/б. Варiативний модуль "Волейбол". Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку
сили верхніх та нижніх кінцівок,(завдання виконаних вправ, присилайте в
приватне повідомлення на вайбер). Переглянути відео за посиланням. Навчальна гра волейбол.
|
4 |
Укр. література |
Тема: Леся Українка "Давня казка". Ідея вільної
творчості, вільнолюбства людини Опрацювати презентацію до теми уроку https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-na-temu-idea-vilnoi-tvorcosti-vilnolubstva-ludini-problemi-i-motivi-69743.html, виписати літ.
паспорт "Давньої казки" з презентації; Переглянути буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=bQoT6VE5TRU; Прочитати перші 3 розділи "Давньої казки" ст. 50-58
АБО прослухати https://www.youtube.com/watch?v=z7ObKZriUaw Після прочитання усно пояснити вислів "Не поет, хто
забуває про тяжкі народні рани" Письмово виписати цитати з тексту для характеристики
Поета і Бертольда
|
5 |
Заруб. літер. |
Публій Овідій Назон (43 р. до н. е. – бл.
18 р. н. е.). «Сумні елегії» («Життя поета» (IV, 10)). Життя
та творчість поета. Міфологічний і філософський зміст поеми «Метаморфози»
(огляд). Конфлікт митця з владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у
«Сумних елегіях». Образ відторгненого поета. Любов до вітчизни як провідна
ідея твору. Вплив античності на розвиток світової літератури й культури. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=c1QwnSkEZiM Пройти о-т: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1313685 |
6 |
Англ. мова |
Monday, the 14th of November Classwork Тема "Modern
artists"
1) Reading (SB p. 24 ex. 1 A) - прочитати текст, виписати в зошит незнайомі слова: artist - художник contemporary - сучасний cheque |tʃek| - чек exhibition |ˌeksɪˈbɪʃənz| - виставка introduce - представляти masterpiece - шедевр to own - володіти, бути власником paint - фарба stick - прилипати upset - розчарований by accident - випадково do sth for a living - заробляти чимось на життя 2) SB p. 25 ex. 1 B - сформувати правдиві твердження згідно текста, наприклад, Mark became an artist by accident. (Марк випадково став художником) 2) SB p. 25 ex. 1 С - вписати до яких слів в тексті відносяться записані слова, наприклад, 1. which (який, яка) - шукаємо це слово в 2-му рядку текста (line 2), читаємо повністю речення (Mark was looking at the
painting which was in front of him. - Марк дивився на картину, яка була перед ним.) Слово "яка" відноситься до картини, тому записуємо в
1. which - painting
Homework 1) WB p. 86 ex. A (вставити слова в речення) 2) Виписати в зошит, які є сучасні стилі мистецтва (наприклад,
pop art (поп арт) і т.д.) та декілька сучасних художників (ім'я та стиль у
якому вони творять, з таблички під фото художника) наприклад, YAYOI
KUSAMA - Conceptual Art 3) Для розширення світогляду: За бажанням переглянути відео
(хоча б просто проматати) про використання Artificial Intelligence (штучного
інтелекту) у створенні сучасного мистецтва https://www.youtube.com/watch?v=I-EIVlHvHRM
|
7 |
Трудове навчання |
Проєкт № 2
Об’єкт проєктної діяльності :Сумка, наплічник (8 годин) Інструктаж з
ТБ повелінки на уроках трудового навчання. Мода в світі сумок. Еволюція і
історія сумки. Види сумок і рюкзаків, їх призначення. Конструкційні матеріали
та інструменти для виготовлення. Ознайомлення зі зразками сумок (рюкзаків). Вибір об’єкта
проєктування. Вимоги до об’єкта проєктування. Планування роботи з виконання
проєкту. Добір матеріалів для виготовлення сумки (рюкзака), визначення їх
кількості. Інструменти, пристосування, обладнання. Санітарно-гігієнічні
вимоги, правила безпечної праці та особливості організації робочого місця. Опрацювати матеріал:https://mis.ua/ua/articles/sumki-istoriia-i-sovremennost Сумки. Історія і
сучасність. https://podskazok.net/ua/moda-ta-styl/vydy-zhinochykh-sumok.html -Види жіночих сумок https://studopedia.com.ua/1_176705_vimogi-do-dizayn-proektu.html-- Вимоги до дизайн-
проекту. https://www.youtube.com/watch?v=IhqOMr2mWsw&list=RDLV3vIq_qMvyew&index= -Завдання: у зошиті
спроєктувати сумка-шопер (виконати організаційно-підготовчий та
конструкторський етапи проєктування). https://www.youtube.com/watch?v=IhqOMr2mWsw&list=RDLV3vIq_qMvyew&index Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1959425 Завдання необхідно виконати до 20 листопада 21:00 |
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Всесвітня історія |
Тема. Гуманізм
як інтелектуальний рух доби Відродження. Високе Відродження. Переглянути
урок: https://www.youtube.com/watch?v=ObUD8y_Rr1g&ab_channel=%D0%94%D0%BE%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD
Опрацювати
параграф 8-9. Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8076342 Завдання необхідно виконати до 20 листопада
21:00 |
2 |
Геометрія |
Тема . Середня лінія трикутника і
її властивості Повторити п.7 стор. 40 – 41 Виконати № 201, 204
|
3 |
Географія |
Онлайн
консультація на 3 уроці. Переглянути відео
, зробити короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=RW3taN4LljA&t=10s Опрацювати 16
параграф.
|
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний
модуль "Волейбол". Виконувати ЗРВ
,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку сили верхніх та нижніх
кінцівок,(завдання виконаних вправ, присилайте в приватне повідомлення
на вайбер). Переглянути
відео за посиланням. Нападаючий удар з власного підкидання.
|
5 |
Укр. мова |
Тема:
Контрольна робота №2. Просте речення. Двоскладне речення (тестові задання) Онлайн тест та
письмове завдання отримаєте під час уроку На закріплення.
Письмово зробити синтаксичний розбір речення: 1.Школа відкриває перед тобою дивовижний світ, скориставшись
схемою за покликанням: https://site-logvinenko.webnode.com.ua/products/skhema-sintaksichnogo-rozboru-prostogo-rechennya-nabir-rechen-dlya-sintaksichnogo-rozboru-5-klas/ (обираючи тільки ті пункти, які стосуються речення)
|
6 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Форматування з використанням стилів. 1.
Опрацювати зміст
презентації за посиланням: АБО стр. 77 – 85 підручника 2.
Виконати завдання
4 в зошиті. (стр 86) Фото роботи надіслати
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема: Трапеція. Середня лінія трапеції. Опрацювати п. 8 стор. 44 – 45 Виконати № 223, 232.
|
2 |
Фізика |
Тема. Розв’язування задач на розрахунок кількості теплоти
при плавленні (твердненні) тіл. Опрацювати відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=c5LuPgHugfM Повторити §11-12.Виконати онлайн тестування за
посиланнями https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2319992 https://www.youtube.com/watch?v=J0x_hFkC_MM |
3 |
Біологія |
Онлайн консультація на 3 уроці. Тема уроку : Зсідання крові . Групи крові та переливання
крові. https://www.youtube.com/watch?v=7tBJBQapCdw
|
4 |
Алгебра |
Тема: Тотожні перетворення раціональних виразів Повторити п.6 стор. 39 Виконати № 177( 7, 8), 179 (1) |
5 |
Історія України |
Тема. Козацько-селянські повстання 20–30-х
років ХVІІ ст. «Ординація Війська Запорозького» Опрацювати параграф 16. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7180695 Завдання необхідно виконати до 20 листопада
21:00
|
6 |
Заруб. літер. |
ПЧ. Публій
Овідій Назон. «Метаморфози». «Філемон і Бавкіда" Знати зміст: «Філемон і Бавкіда» |
7 |
Історія України |
Див.вище |
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|||
1 |
Англійська мова |
|
|||
2 |
Укр. література |
Леся Українка. "Давня казка". Проблеми і мотиви:
роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя,
вдячності Дочитати "Давню казку" ст. 55-62, вміти давати
відповіді на запитання, дібрати до кожної частини "Давньої казки"
заголовок і записати в зошит. Опрацювати презентацію, проблеми поеми-казки записати в
зошит https://vseosvita.ua/library/lesa-ukrainka-davna-kazka-problemi-i-motivi-rol-mitca-v-suspilstvi-sluzinna-muzi-j-narodovi-sut-ludskogo-sasta-vdacnosti-plan-porivnalnoi-harakteristi-492895.html Скласти Сенкани до образу Поета АБО Бертольда (НА ВИБІР) НАГАДУЮ, що таке сенкан https://www.youtube.com/watch?v=X-RlXtVjyik
|
|||
3 |
фізика |
Тема.Випаровування
і конденсація Дз:
Опрацювати §13 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5C6548v4Xx0 https://www.youtube.com/watch?v=6lj_Dc_YF3s Розв’язати
Впр.13 №1-4( усно).Виконати експериментальне завдання стор.65
|
|||
4 |
Фіз.культура |
Варiативний модуль "Волейбол". Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку
гнучкості,(завдання виконаних вправ, присилайте в приватне повідомлення
на вайбер). Переглянути відео за посиланням. Нападаючий удар з
власного підкидання. Пройти тест за посиланням: код доступу: 6889137
|
|||
5 |
географія |
Тема: Рельєф України .
опрацювати відповідний параграф підручника |
|||
6 |
Укр. мова |
Тема: Односкладні речення з головним членом у формі присудка Опрацювати п. 18 ст. 64 (вивчити назви односкадних речень),
увважно переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=WyiF_6dyCyg Виконати письмово Впр.3 ст. 65 та прослухати пісню гурту
"Антитіла" "Лови момент" - виписати односкладні речення,
підкреслити головні члени речення https://www.youtube.com/watch?v=adzOwkpyWDQ
|
|||
7 |
мистецтво |
Тема: Ідеали і образи Ренесансу. Д/З: Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=kyrjNCrZmFc Опрацювати ст.64-68 (підр.), виконати один із варіантів ст.
72-73 (підр.)
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
алгебра |
Тема Тотожні перетворення раціональних виразів Повторити п.6 стор. 39 Виконати № 181(1, 2), 183(1) |
2 |
Укр. мова |
Тема: Означено-особове речення Опрацювати п. 18 ст 64-65, знати види односкладних речень,
згадати займенники: я, ти, ми, ви, він, вона, воно, вони. Знати
визначення означено-особового речення, та який займенник можна підставити
замість підмета. Уважно переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=r8TZVIntK1o.
Виконати Впр.4 ст. 65-66 та вправу з будиночком ст. 67. Звернути увагу на
рубрику "Культура слова" |
3 |
біологія |
Тема уроку : БУДОВА СЕРЦЯ Опрацювати параграф.20-21 |
4 |
хімія |
Тема уроку 1. Природа хімічного зв'язку. Завдання:Опрацювати пар. 17. |
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Форматування з використанням стилів. 1.
Опрацювати зміст презентації
за посиланням: АБО стр. 77 – 85 підручника 2.
Виконати завдання
4 в зошиті. (стр 86) Фото роботи надіслати |
6 |
основи здоров’я |
Тема: «Отруйні рослини і гриби.
Профілактика харчових отруєнь. Перша допомога при харчових отруєннях та
кишкових інфекціях. Безпека харчування в умовах ситуацій воєнного стану» Переглянути відео «Безпека харчування.
Отруєння рослинами та грибами», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=BS0A38_yfQ0 Переглянути відео «Перша допомога при
харчових отруєннях», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=LccFYSiCeps Д/з: Опрацювати § 11. Повтор. § 3-10, підготуватися до
к.р. (у підручнику) Виконати Практична робота № 4 (за під. №
5) «Відпрацювання навичок першої допомоги
при харчових отруєннях і кишкових інфекціях.» Сфотографувати та надіслати виконану
практичну роботу Ганні Сергіївні. |
7 |
хімія |
Тема 2 : Ковалентний зв'язок, його утворення. Завданн: Розібрати пар.18, виконати завд.2, 5. |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.