Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

середа, 30 листопада 2022 р.

Завдання для опрацювання з 14.11 - 18.11

                             

ПОНЕДІЛОК 14.11

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Алгебра

Тема: Тотожні перетворення раціональних виразів

Опрацювати п.6 стор. 39

Виконати № 177 (1, 3, 5, 7)

                                                               

2

Укр. мова

Тема: Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Просте двоскладне речення" 

Підготуватися до контрольної роботи. Повторити правила п.10, 11, 12, 14, 15, 16 - вміти надавати кожному члену речення характеристику.

Переглянути відеоматеріали "Синтаксична роль інфінітива" за покликанням  https://www.youtube.com/watch?v=r1F0zuyuVq0

ст. 60 Впр. 7 опрацювати в рамочці схему розробу простого речення, розібрати за зразком 4 речення під рамочкою. На закріплення виконати онлайн тест за покликанням (подібні питання будуть на контрольній роботі)  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1976429 (відкрито до 14.11 18.00)

 

3

Фіз. культура

Правила т/б.

Варiативний модуль "Волейбол".

Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку сили верхніх та нижніх кінцівок,(завдання виконаних вправ, присилайте  в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/R5CeN44bucA

https://youtu.be/L9Zagw2AORM

Переглянути  відео за посиланням. Навчальна гра волейбол.

https://youtu.be/dVtOujzbQeo

 

4

Укр. література

Тема: Леся Українка "Давня казка". Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини

Опрацювати презентацію до теми уроку https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-na-temu-idea-vilnoi-tvorcosti-vilnolubstva-ludini-problemi-i-motivi-69743.html, виписати літ. паспорт "Давньої казки" з презентації;

Переглянути буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=bQoT6VE5TRU;

Прочитати перші 3 розділи "Давньої казки" ст. 50-58 АБО прослухати  https://www.youtube.com/watch?v=z7ObKZriUaw

Після прочитання усно  пояснити вислів "Не поет, хто забуває про тяжкі народні рани"

Письмово виписати цитати з тексту для характеристики  Поета і Бертольда

 

5

Заруб. літер.

Публій Овідій Назон (43 р. до н. е. – бл. 18 р. н. е.). «Сумні елегії» («Життя поета» (IV, 10)). Життя та творчість поета. Міфологічний і філософський зміст поеми «Метаморфози» (огляд). Конфлікт митця з владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у «Сумних елегіях». Образ відторгненого поета. Любов до вітчизни як провідна ідея твору. Вплив античності на розвиток світової літератури й культури.

Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=c1QwnSkEZiM

Пройти о-т: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1313685

6

Англ. мова

Monday, the 14th of November

Classwork

Тема "Modern artists"

 

1) Reading (SB p. 24 ex. 1 A) - прочитати текст, виписати в зошит незнайомі слова:

artist - художник

contemporary - сучасний

cheque |tʃek| - чек

exhibition |ˌeksɪˈbɪʃənz| - виставка

introduce - представляти

masterpiece - шедевр

to own - володіти, бути власником

paint - фарба

stick - прилипати

upset - розчарований

by accident - випадково

do sth for a living - заробляти чимось на життя 

2) SB p. 25 ex. 1 B -  сформувати правдиві твердження згідно текста, наприклад, Mark became an artist by accident. (Марк випадково став художником)

2) SB p. 25 ex. 1 С - вписати до яких слів в тексті відносяться записані слова, наприклад, 1. which (який, яка) - шукаємо це слово в 2-му рядку текста (line 2), читаємо повністю речення (Mark was looking at the painting which was in front of him. - Марк дивився на картинуяка була перед ним.) Слово "яка" відноситься до картини, тому записуємо в 1. which - painting

 

Homework

1) WB p. 86 ex. A (вставити слова в речення)

2) Виписати в зошит, які є сучасні стилі мистецтва (наприклад, pop art (поп арт) і т.д.) та декілька сучасних художників (ім'я та стиль у якому вони творять, з таблички під фото художника) наприклад, YAYOI KUSAMA - Conceptual Art

3) Для розширення світогляду: За бажанням переглянути відео (хоча б просто проматати) про використання Artificial Intelligence (штучного інтелекту) у створенні сучасного мистецтва  https://www.youtube.com/watch?v=I-EIVlHvHRM

 

7

Трудове навчання

Проєкт № 2 Об’єкт проєктної діяльності :Сумка, наплічник (8 годин)

Інструктаж з ТБ повелінки на уроках трудового навчання. Мода в світі сумок. Еволюція і історія сумки. Види сумок і рюкзаків, їх призначення. Конструкційні матеріали та інструменти для виготовлення. Ознайомлення зі зразками сумок (рюкзаків).

Вибір об’єкта проєктування. Вимоги до об’єкта проєктування. Планування роботи з виконання проєкту. Добір матеріалів для виготовлення сумки (рюкзака), визначення їх кількості. Інструменти, пристосування, обладнання. Санітарно-гігієнічні вимоги, правила безпечної праці та особливості організації робочого місця.

Опрацювати  матеріал:https://mis.ua/ua/articles/sumki-istoriia-i-sovremennost Сумки. Історія і сучасність.

https://podskazok.net/ua/moda-ta-styl/vydy-zhinochykh-sumok.html  -Види жіночих сумок

https://studopedia.com.ua/1_176705_vimogi-do-dizayn-proektu.html-- Вимоги до дизайн- проекту.

https://www.youtube.com/watch?v=IhqOMr2mWsw&list=RDLV3vIq_qMvyew&index=

 -Завдання:

 у зошиті спроєктувати сумка-шопер (виконати організаційно-підготовчий та конструкторський етапи проєктування).

https://www.youtube.com/watch?v=IhqOMr2mWsw&list=RDLV3vIq_qMvyew&index

Виконати тест

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1959425

Завдання необхідно виконати до  20 листопада 21:00

ВІВТОРОК 15.11

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Всесвітня історія

Тема. Гуманізм як інтелектуальний рух доби Відродження.  Високе Відродження.  

Переглянути урок: https://www.youtube.com/watch?v=ObUD8y_Rr1g&ab_channel=%D0%94%D0%BE%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD

 

Опрацювати параграф 8-9. Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8076342 Завдання необхідно виконати до  20 листопада 21:00

                                                                                                                     2

Геометрія

Тема . Середня лінія  трикутника і її властивості

Повторити п.7 стор. 40 – 41

Виконати № 201, 204

 

3

Географія

Онлайн консультація на 3 уроці.
Тема уроку : Геологічна будова . Неотектонічні рухи.

Переглянути відео , зробити короткий запис 

https://www.youtube.com/watch?v=RW3taN4LljA&t=10s

Опрацювати 16 параграф.

 

4

Фіз.культура

Правила т/б.

Варiативний модуль "Волейбол".

Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку сили верхніх та нижніх кінцівок,(завдання виконаних вправ, присилайте  в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/R5CeN44bucA

https://youtu.be/L9Zagw2AORM

Переглянути  відео за посиланням. Нападаючий удар з власного підкидання.

https://youtu.be/-d7rY6dM2_4

 

5

Укр. мова

Тема: Контрольна робота №2. Просте речення. Двоскладне речення (тестові задання)

Онлайн тест та письмове завдання отримаєте під час уроку

На закріплення. Письмово зробити синтаксичний розбір речення: 1.Школа відкриває перед тобою дивовижний світ,

скориставшись схемою за покликанням: https://site-logvinenko.webnode.com.ua/products/skhema-sintaksichnogo-rozboru-prostogo-rechennya-nabir-rechen-dlya-sintaksichnogo-rozboru-5-klas/ (обираючи тільки ті пункти, які стосуються речення)

 

6

інформатика

Тема: ІБЖД. Форматування з використанням стилів.

1.     Опрацювати зміст презентації за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1l8gE4GMWKQY4L1uXiD35xRwpKniyzD1g/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true

АБО стр. 77 – 85 підручника

2.     Виконати завдання 4 в зошиті. (стр 86)

Фото роботи надіслати

 

СЕРЕДА 16.11

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Геометрія

Тема: Трапеція. Середня лінія трапеції.

Опрацювати п. 8 стор. 44 – 45

 Виконати № 223, 232.

 

2

Фізика

Тема. Розв’язування задач на розрахунок кількості теплоти при плавленні (твердненні) тіл. 

Опрацювати відеоурок за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=c5LuPgHugfM

Повторити §11-12.Виконати онлайн тестування за посиланнями

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2319992

https://www.youtube.com/watch?v=J0x_hFkC_MM

 

3

Біологія

Онлайн консультація на 3 уроці.

Тема уроку : Зсідання крові . Групи крові та переливання крові.
Переглянути відео,зробити короткий запис.

https://www.youtube.com/watch?v=7tBJBQapCdw
Опрацювати параграф.

 

4

Алгебра

 Тема: Тотожні перетворення раціональних виразів

Повторити  п.6 стор. 39

Виконати № 177( 7, 8), 179 (1)

 

5

Історія України

Тема. Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. «Ординація Війська Запорозького»

Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=NVxFZkeKt8g&ab_channel=%D0%9F%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8E!

 Опрацювати параграф 16. 

Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7180695 Завдання необхідно виконати до  20 листопада 21:00

 

6

Заруб. літер.

ПЧ. Публій Овідій Назон. «Метаморфози». «Філемон і Бавкіда"

Знати зміст: «Філемон і Бавкіда»

7

Історія України

Див.вище

ЧЕТВЕР 17.11

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Англійська мова

Thursday, the 17th of November

Classwork

Тема "Modern artists" (продовження)


1) Grammar (
стр. 64, "Relative Pronouns")
Правило вживання відносних займенників (who, which, that - всі перекладаються як "який, яка, яке, які").

Записати в зошит правило вживання  who, which, that :

 

1. Займенник who вживається лише по відношенню до людей.
The teacher who I like the most is Mrs Robins.
(Вчителька, яку я люблю найбільше - це Місіс Робінс).

 

2. Займенник which вживається лише по відношенню до речей та тварин.

The bag which is on the desk is mine. (Сумка, яка лежить на столі - моя)

3. Займенник that - універсальний, він вживається як по відношенню до людей, так і речей, тварин. Тому
вище наведені приклади ми можемо також записати як:
The teacher that I like the most is Mrs Robins.
The bag that is on the desk is mine.

Виконати SB p. 25 ex. 2 - вставили who/that або which/that
Наприклад, 1. Tom Jenkins is the man who / that owns the restaurant. - Вставляємо who / that, бо мова йде про людину - Тома Дженкінса.
2. Owls are animals which/that don't sleep at night. -
Вставляємо which/that, бо мова йде про тварин (сови)

3-6
речення вставляєте самостійно.

2) Vocabulary (SB p. 25 ex. 3)
Обвести слова, які підходять. Наприклад, 1. When I broke my brother's skateboard, he was very upset (розчарований)


3) Quiz (SB p. 25 ex. 4)
Спробувати відповісти або знайти відповіді на запитання самостійно. 


4) WB p. 86 ex. B
З'єднати 2 речення в одне, використовуючи відносні займенники who/that, which/that
Наприклад, 2.
We've got a new classmate who/that looks like Justin Timberlake. (Чому ставимо who/that, бо мова йде про людину). Зверніть увагу, що ми опускаємо He в другому реченні, замінюючи його на who/that : We've got a new classmate. He  who/that looks like Justin Timberlake.

2

Укр. література

Леся Українка. "Давня казка". Проблеми і мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності

Дочитати "Давню казку" ст. 55-62, вміти давати відповіді на запитання, дібрати до кожної частини "Давньої казки" заголовок і записати в зошит. 

Опрацювати презентацію, проблеми поеми-казки записати в зошит https://vseosvita.ua/library/lesa-ukrainka-davna-kazka-problemi-i-motivi-rol-mitca-v-suspilstvi-sluzinna-muzi-j-narodovi-sut-ludskogo-sasta-vdacnosti-plan-porivnalnoi-harakteristi-492895.html

Скласти Сенкани до образу Поета АБО Бертольда (НА ВИБІР)

НАГАДУЮ, що таке сенкан https://www.youtube.com/watch?v=X-RlXtVjyik

 

3

фізика

Тема.Випаровування і конденсація

Дз: Опрацювати §13 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5C6548v4Xx0

https://www.youtube.com/watch?v=6lj_Dc_YF3s

Розв’язати Впр.13 №1-4( усно).Виконати експериментальне завдання стор.65

 

4

Фіз.культура

Варiативний модуль "Волейбол".

Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку гнучкості,(завдання виконаних вправ, присилайте  в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/R5CeN44bucA

https://youtu.be/S6DPiUVkn30

Переглянути  відео за посиланням. Нападаючий удар з власного підкидання.

https://youtu.be/-d7rY6dM2_4

Пройти тест за посиланням:

http://join.naurok.ua/

код доступу: 6889137

 

5

географія

Тема: Рельєф України . опрацювати відповідний параграф підручника

6

Укр. мова

Тема: Односкладні речення з головним членом у формі присудка

Опрацювати п. 18 ст. 64 (вивчити назви односкадних речень), увважно переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=WyiF_6dyCyg

Виконати письмово Впр.3 ст. 65 та прослухати пісню гурту "Антитіла" "Лови момент" - виписати односкладні речення, підкреслити головні члени речення  https://www.youtube.com/watch?v=adzOwkpyWDQ

 

7

мистецтво

Тема: Ідеали і образи Ренесансу.

Д/З: Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=kyrjNCrZmFc

Опрацювати ст.64-68 (підр.), виконати один із варіантів ст. 72-73 (підр.)

 

П'ЯТНИЦЯ 18.11

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

алгебра

Тема Тотожні перетворення раціональних виразів

Повторити  п.6 стор. 39

Виконати № 181(1, 2), 183(1)

 

2

Укр. мова

Тема: Означено-особове речення

Опрацювати п. 18 ст 64-65, знати види односкладних речень, згадати займенники: я, ти, ми, ви, він, вона, воно, вони.  Знати визначення означено-особового речення, та який займенник можна підставити замість підмета. 

Уважно переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=r8TZVIntK1o. Виконати Впр.4 ст. 65-66 та вправу з будиночком ст. 67. Звернути увагу на рубрику "Культура слова"

 

3

біологія

Тема уроку :  БУДОВА СЕРЦЯ 

https://www.google.com/search?q=%D0%B1%D1%96%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F+8+%D0%BA%D0%BB+%D0%B1%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%82%D0%B0+%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0+%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%86%D1%8F+%D0%BB%D1%8E%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8&oq=&aqs=chrome.0.35i39i362l8.390871006j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:1f641617,vid:Lp4rjwLrm1s

Опрацювати параграф.20-21

 

4

хімія

Тема уроку 1. Природа хімічного зв'язку.

ЗавданняОпрацювати пар. 17.

 

5

інформатика

Тема: ІБЖД. Форматування з використанням стилів.

1.     Опрацювати зміст презентації за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1l8gE4GMWKQY4L1uXiD35xRwpKniyzD1g/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true

АБО стр. 77 – 85 підручника

2.     Виконати завдання 4 в зошиті. (стр 86)

Фото роботи надіслати

 

6

основи здоров’я

Тема: «Отруйні рослини і гриби. Профілактика харчових отруєнь. Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях. Безпека харчування в умовах ситуацій воєнного стану»

Переглянути відео «Безпека харчування. Отруєння рослинами та грибами», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=BS0A38_yfQ0

Переглянути відео «Перша допомога при харчових отруєннях», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=LccFYSiCeps

Д/з: Опрацювати § 11. Повтор. § 3-10, підготуватися до к.р. (у підручнику)

Виконати Практична робота № 4 (за під. № 5)

«Відпрацювання навичок першої допомоги при харчових отруєннях і кишкових інфекціях.»

Сфотографувати та надіслати виконану практичну роботу Ганні Сергіївні.

7

хімія

Тема 2 :  Ковалентний зв'язок, його утворення.

Завданн Розібрати пар.18, виконати завд.2, 5.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.