№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема: Функція у = , її графік і
властивості. Повторити п. 10 стор
. 69 – 71 Виконати № 323, 325
(1, 3) |
2 |
Укр. мова |
Тема:
Просте ускладнене речення. Однорідні члени речення (зі сполучниковим,
безсполучниковим і змішаним зв"язком). Навчальне читання мовчки тексту
публіцистичного стилю Опрацювати
п. 26, знати і вміти застосовувати правила ст. 94-95. Уважно переглянути
відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=nwMxZczOmAs Звернути
увагу на рубрику "Культура слова" ст. 97, вик. Впр. з будиночком
ст. 97
Перейти
за посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2642252, спершу прочитати мовчки
текст, зрозуміти, потім пройти тестування за змістом
|
3 |
Фіз. культура |
Варiативний модуль "Баскетбол". Правила гри. Правила безпеки під час занять баскетболом. Виконувати ЗРВ баскетболіста ,за відео посиланням, (завдання
виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути відео за посиланням. Способи пересування гравців. Види передач та кидків м'яча.
|
4 |
Укр. література |
Тема: І. Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і
творчість видатного українського драматурга Уважно переглянути
відеоматеріали та статтю з підручника за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=JCtdVQ_o3Vc, записати в
зошит у вигляді плану основні біографічні відомості драматурга, усно вміти
пояснювати поняття "театр корифеїв". Починаємо читати п"єсу
"Сто тисяч"
|
5 |
Заруб. літер. |
Епоха Відродження (Ренесансу) в
Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і
літератури. Опрацювати с. 178-180 підручника. Переглянути відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=R-aZmnfzCUE Пройти о-т: |
6 |
Англ. мова |
Monday, the 9th of January Classwork What`s wrong with you? Тема уроку
"What`s wrong with you?" - це запитання, яке зазвичай вживається аби запитати про чиєсь здоров'я "Як ти?"
1. Vocabulary Записати в зошит: a pain – біль (гострий, раптовий) an ache [eik] – біль
(безперервний, суцільний) (За допомогою іменника
ache - можемо утворювати назви illnesses (хвороб) a backache -
біль у спині an earache -
біль у вусі a headache -
головний біль a
stomach ache - біль у животі a toothache -
зубний біль a cough
[kɒf] - кашель the flu - грип a sore
throat [sɔː θrəʊt] - біль у горлі a сold - застуда fever
[fi͟ːvə(r)] – лихоманка a
temperature - температура Прочитати речення під малюнком та
підкреслити назви захворювань, наприклад, earache. Перекласти речення та
підписати на малюнку імена тих, хто має це захворювання. Наприклад, 1. Roger
(Roger has got a cough). 3. SB p. 34 ex. 2 А - прочитати, перекласти
текст, позначити малюнки (a-d, стр.34-35) до абзаців тексту.
Hometask Вивчити нові слова (назви хвороб) WB p. 92 ex. A - вписати потрібні
слова під малюнки
Дати відповіді на запитання в
зошиті (згідно тексту с. 34) 1. When
did people use to put a hot onion into their ear? 2. How
does hot air from a hairdryer help earache? 3. What`s
the best thing to do if you`ve got earache? 4. What
will your doctor give you if you`ve got earache?
Знайти в Інтернеті 1 прислів'я про
здоров'я на англійській мові (обов'язково знати його переклад) Наприклад, Good
health is above wealth. - Здоров’я важливіше за гроші.
|
7 |
Трудове навчання |
Проєкт 3. Об’єкт проєктної діяльності : Елементи
ландшафтного дизайну ( 9 годин) Основна технологія: технологія ландшафтного
дизайну Інструктж з ТБ поведінки Історія розвитку ландшафтного дизайну.
Особливості дизайну насаджень садів різних країн та епох. Основні принципи
створення сприятливого середовища для відпочинку людини Переглянути посилання:https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ponatta-pro-landsaftnij-dizajn-442295.html Презентація «Поняття про ландшафтний дизайн»https://www.youtube.com/watch?v=EqBzyramCKg Ландшафтний дизайн як засіб організації
середовища.https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ponatta-pro-landsaftnij-dizajn-442295.html |
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Всесвітня історія |
Повторення.
Тема. Англійська революція. Олівер Кромвель. Утвердження
парламентаризму. «Білль про права». Опрацювати § 15. Виконати
тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1294761 Завдання
необхідно виконати до 15 січня 22:00 |
2 |
Геометрія |
Тема Ознаки
подібності трикутників. Опрацювати п. 13
– 14 стор. 91, 102 – 103 Переглянути відео
за посиланням Виконати № 454,
456
|
3 |
Географія |
Тема уроку : Басейн
річки.Будова річки. Переглянути відео , зробити
короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=gzCoCSlasDQ
|
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний
модуль "Баскетбол". Правила гри. Виконувати ЗРВ
баскетболіста ,за відео посиланням, (завдання виконаних вправ, присилаєте в
приватне повідомлення на вайбер). Переглянути відео
за посиланням. Способи пересування гравців. Види передач та
кидків м'яча.
|
5 |
Укр. мова |
Онлайн консультація Тема: Поширені і
непоширені однорідні члени речення Уважно
переглянути відеоматеріали за темою уроку, активно за ними попрацювати https://www.youtube.com/watch?v=G_S77MxbjpY,
повторити правила с. 94-95 Виконати Впр. 6
ст. 96. Доповнення до вправи: підкреслити поширені однорідні члени
речення.
|
6 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Створення сайту засобами онлайн – системи
конструювання сайтів Опрацювати матеріал за посиланням: https://docs.google.com/presentation/d/1tiSPhCgUrAREH2VkWk4bZspR9g3iJMyk/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true АБО стр. 111-116
Виконати завдання 5 (стр. 116) підручника
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема:
Ознаки подібності трикутників. Повторити п. 13 – 14 стор. 91, 102 – 103 Переглянути відео за посиланням ( за потреби) Виконати № 492, 495 Виконати тест « На Урок» за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8066342 Тест відкритий до 20.00 16.01
|
2 |
Фізика |
Тема. Електричні явища.Електризація тіл.Електричний заряд
та електрична взаємодія Опрацювати § 19, Впр.19 №1-4 Опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=NQoHjm94Xv4 цікаві досліди https://www.youtube.com/watch?v=i18jgNXTVGk |
3 |
Біологія |
Тема уроку : Видільна система. https://www.youtube.com/watch?v=pU8dl5-yAnE
|
4 |
Алгебра |
Тема Функція у = , її графік і властивості. Самостійна
робота. Виконати № 332 (1) Виконати тест « На Урок» за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8398838 Тест відкритий до 20.00 12.01
|
5 |
Історія України |
Тема. Українська козацька держава – Військо Запорозьке.
Адміністративно-територіальний устрій. Соціально-економічні реформи. Опрацювати § 24. Виконайте онлайн-вправу «Українська
козацька держава — Військо Запорозьке» https://cutt.ly/Sb8Q0V1 Зробіть
скріншот і надішліть в особисті повідомлення.
|
6 |
Заруб. літер. |
|
7 |
Історія України |
Тема. Зовнішня політика козацької держави: у пошуку
союзників. Опрацювати § 25. Упорядкувати в зошиті 1 завдання на
с.111.
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|||
1 |
Англійська мова |
|
|||
2 |
Укр. мова |
Тема: Смислові відношення між однорідними членами речення
(єднальні, протиставні, розділові) Уважно переглянути відеоматеріали за темою уроку, виписати
види смислових відношень між однорідними членами речення з прикладами до
кожного виду https://www.youtube.com/watch?v=I0gFRkksar0 Письмово: скласти три речення про Україну за схемами,
визначити смислові відношення між однорідними членами речення: 1) О, О, О. 2) О, О і О. 3) О і О, і О. Виконати інтерактивну вправу, скрін результату надіслати в
особисті повідомлення: https://learningapps.org/2427245 (для
тих, кого не було під час уроку)
|
|||
3 |
фізика |
Тема.Електричний
заряд. Два роди електричних зарядів. Дз
Опрацювати § 20 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mXGxYDW2XbY Виконати
оанлайн тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8795266 та
онлайн вправу за посиланням https://learningapps.org/16468893 |
|||
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний модуль "Баскетбол". Правила гри. Виконувати ЗРВ баскетболіста ,за відео посиланням, (завдання
виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на вайбер).
Переглянути відео за посиланням. Протидія атакувальним
прийомам суперника. Пройти тест: код доступу (4640956)
|
|||
5 |
географія |
Тема уроку : Озера Переглянути відео , зробити короткий запис . https://www.youtube.com/watch?v=0aJl3jGseOw Опрацювати 30 параграф .Виконати Практичну роботу сторінка
150.
|
|||
6 |
Укр. літ. |
Тема: Трагікомедія
"Сто тисяч" - класичний взірець українського "театру
корифеїв". ТЛ: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія Переглянути відеоматеріали "Цікаві факти
з біографії І. Карпенко - Карого, знати походження псевдоніму
драматурга https://www.youtube.com/watch?v=makIlqvmg8k Записати в зошит літ.паспорт трагікомедії,
скориставшись посиланням https://dovidka.biz.ua/sto-tisyach-analiz/ (рік написання, жанр, літ. рід, тема, ідея, основна
думка, головні герої, проблематика). Підручник: С. 87-98, прочт І дію п"єси,
скласти план до прочитаного, вміти переказувати
|
|||
7 |
мистецтво |
Тема: Бароко: архітектура, скульптура, живопис. Д/З: Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=InDVLqcknsM Опрацювати ст. 88-97, виконати один із варіантів ст.96-97.
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема: Розв’язування завдань. Повторити п. 7 – 10 стор. 46 – 69 Виконати № 2, 4, 6, 9 – 11 стор. 79 « Перевір себе» Підготуватись до к. р |
2 |
Укр. мова |
Тема: Однорідні члени речення. Урок - практикум Повторити правила п. 26 та записані у зошит. Виконати Впр.2 ст
95, Впр. 3 ст. 96 Виконати на закріплення онлайн тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6786031 (відкрито
до 16.01) |
3 |
біологія |
Тема уроку : Захворювання органів
сечовидільної системи та їх профілактика. Переглянути відео , зробити короткий запис . https://www.youtube.com/watch?v=dbfMVW4HJJg |
4 |
хімія |
Тема
1. Кількість речовини. |
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД.
Практична робота №5 «Створення сайту з використанням онлайн – системи
конструювання сайтів» Виконати завдання за відео –
інструкцією за посиланням: АБО на стр. 117 Файли - заготовки знаходяться за посилання: https://drive.google.com/drive/folders/1rNxqV45ZA1aY5l94Fkn_JIUTTSM8irQ0?usp=share_link |
6 |
основи здоров’я |
Тема: «Уміння вчитися. Складові уміння
вчитися. Важливість налаштування на успіх. Бар’єри ефективного навчання» Переглянути відео, за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=u7hzBdq9KBY Д/з: Опрацювати §15 за підручником. Виконати у робочому зошиті Практичну
роботу № 7 (за під. №7) «Моделювання прийомів ефективного
запам’ятовування, концентрації уваги» (сфотографувати та надіслати Ганні
Сергіївні). |
7 |
хімія |
Тема 2. Розв'язування задач на визначення кількості
речовини . Дом. завд. Опрацювати пар. 22, виконати завд.3, 4 б). Перенести в зошит таблицю величин. |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.