Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

середа, 8 лютого 2023 р.

Завдання для опрацювання з 09.01 - 13.01

 


                                                                             ПОНЕДІЛОК 09.01




Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Алгебра

Тема: Функція у = , її графік і властивості.

Повторити п. 10 стор . 69 – 71

Виконати № 323, 325 (1, 3)

                                     

2

Укр. мова

Тема: Просте ускладнене речення.  Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв"язком). Навчальне читання мовчки тексту публіцистичного стилю

Опрацювати п. 26, знати і вміти застосовувати правила ст. 94-95. Уважно переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=nwMxZczOmAs

Звернути увагу на рубрику "Культура слова" ст. 97, вик. Впр. з будиночком ст. 97

 

Перейти за посилання  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2642252, спершу прочитати мовчки текст, зрозуміти, потім пройти тестування за змістом

 

3

Фіз. культура

Варiативний модуль "Баскетбол".

Правила гри.

https://youtu.be/ba0tcoRHbjY

Правила безпеки під час занять баскетболом.

https://youtu.be/bCaI_qtlHyU

Виконувати ЗРВ баскетболіста ,за відео посиланням, (завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/S4cgqShqc7k

Переглянути відео за посиланням. Способи пересування гравців.

https://youtu.be/3Uj02pg4xHQ

Види передач та кидків м'яча.

https://youtu.be/tUEjM4ljgao

 

4

Укр. література

Тема: І. Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга 

Уважно переглянути відеоматеріали  та статтю з підручника за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=JCtdVQ_o3Vc, записати в зошит у вигляді плану основні біографічні відомості драматурга, усно вміти пояснювати поняття "театр корифеїв". Починаємо читати п"єсу "Сто тисяч"

 

5

Заруб. літер.

Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури.

Опрацювати с. 178-180 підручника.

Переглянути відео урок:

https://www.youtube.com/watch?v=R-aZmnfzCUE

 Пройти о-т:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1004292

6

Англ. мова

Monday, the 9th of January

Classwork

What`s wrong with you?

Тема уроку "What`s wrong with you?" - це запитання, яке зазвичай вживається аби запитати про чиєсь здоров'я "Як ти?"

 

1. Vocabulary 

Записати в зошит:

a pain – біль (гострий, раптовий)

an ache [eik] – біль (безперервний, суцільний)

(За допомогою іменника  ache - можемо утворювати назви illnesses (хвороб)

a backache - біль у спині

an earache - біль у вусі

a headache -  головний біль

a stomach ache - біль у животі 

a toothache -  зубний біль

a cough [kɒf] -  кашель

the flu - грип

a sore throat [sɔː θrəʊt] - біль у горлі

сold - застуда 

fever [fi͟ːvə(r)] – лихоманка

a temperature - температура

 
2. SB p. 34 ex. 1 

Прочитати речення під малюнком та підкреслити назви захворювань, наприклад, earache. Перекласти речення та підписати на малюнку імена тих, хто має це захворювання. Наприклад, 1. Roger (Roger has got a cough).

3. SB p. 34 ex. 2 А - прочитати, перекласти текст, позначити малюнки (a-d, стр.34-35) до абзаців тексту.

 

Hometask

Вивчити нові слова (назви хвороб)

WB p. 92 ex. A - вписати потрібні слова під малюнки 

 

Дати відповіді на запитання в зошиті (згідно тексту с. 34)

1. When did people use to put a hot onion into their ear?

2. How does hot air from a hairdryer help earache?

3. What`s the best thing to do if you`ve got earache?

4. What will your doctor give you if you`ve got earache?

 

Знайти в Інтернеті 1 прислів'я про здоров'я на англійській мові (обов'язково знати його переклад)

Наприклад, Good health is above wealth. - Здоровя важливіше за гроші.

 

7

Трудове навчання

Проєкт 3. Об’єкт проєктної діяльності : Елементи ландшафтного дизайну ( 9 годин)

Основна технологія: технологія ландшафтного дизайну

Інструктж з ТБ поведінки 

Історія розвитку ландшафтного дизайну. Особливості дизайну насаджень садів різних країн та епох. Основні принципи створення сприятливого середовища для відпочинку людини

Переглянути посилання:https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ponatta-pro-landsaftnij-dizajn-442295.html

Презентація «Поняття про ландшафтний дизайн»https://www.youtube.com/watch?v=EqBzyramCKg

Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища.https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ponatta-pro-landsaftnij-dizajn-442295.html

                                                                  
ВІВТОРОК 10.01

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Всесвітня історія

Повторення. Тема. Англійська революція. Олівер Кромвель. Утвердження парламентаризму. «Білль про права». Опрацювати § 15.

Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=FHLZHDWfHmQ&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%9A%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9

Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1294761

Завдання необхідно виконати до  15 січня 22:00

                                                                                                                     2

Геометрія

Тема  Ознаки подібності трикутників.

Опрацювати п. 13 – 14 стор. 91, 102 – 103

Переглянути відео за посиланням

https://youtu.be/1x2wgUI58VY

Виконати № 454, 456

 

3

Географія

Тема уроку : Басейн річки.Будова річки.

Переглянути відео , зробити короткий запис

https://www.youtube.com/watch?v=gzCoCSlasDQ
Опрацювати 28 параграф. Виконати Практичну роботу сторінка 145.

 

4

Фіз.культура

Правила т/б.

Варiативний модуль "Баскетбол".

Правила гри.

https://youtu.be/ba0tcoRHbjY

Виконувати ЗРВ баскетболіста ,за відео посиланням, (завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/S4cgqShqc7k

Переглянути відео за посиланням. Способи пересування гравців.

https://youtu.be/jyEyCQGbTXQ

https://youtu.be/3Uj02pg4xHQ

Види передач та кидків м'яча.

https://youtu.be/srMIk_moYuI

https://youtu.be/tUEjM4ljgao

 

5

Укр. мова

 

Онлайн консультація

Тема: Поширені і непоширені однорідні члени речення

Уважно переглянути відеоматеріали за темою уроку, активно за ними попрацювати https://www.youtube.com/watch?v=G_S77MxbjpY, повторити правила с. 94-95 

Виконати Впр. 6 ст. 96. Доповнення до вправи: підкреслити поширені однорідні члени речення. 

 

6

інформатика

Тема: ІБЖД. Створення сайту засобами онлайн – системи конструювання сайтів

Опрацювати матеріал за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1tiSPhCgUrAREH2VkWk4bZspR9g3iJMyk/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true АБО стр. 111-116 

Виконати завдання 5 (стр. 116) підручника

 

 

 




СЕРЕДА 11.01

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Геометрія

Тема:  Ознаки подібності трикутників.

 Повторити  п. 13 – 14 стор. 91, 102 – 103

Переглянути відео за посиланням ( за потреби)

https://youtu.be/1x2wgUI58VY

Виконати № 492, 495

Виконати тест « На Урок» за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8066342

Тест відкритий до 20.00  16.01

 

2

Фізика

Тема. Електричні явища.Електризація тіл.Електричний заряд та електрична взаємодія

Опрацювати § 19, Впр.19 №1-4 

Опрацювати відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=NQoHjm94Xv4

цікаві досліди https://www.youtube.com/watch?v=i18jgNXTVGk

 

3

Біологія

Тема уроку : Видільна система.
Переглянути відео,зробити короткий запис.

https://www.youtube.com/watch?v=pU8dl5-yAnE
Опрацювати 24 параграф.

 

4

Алгебра

 Тема Функція у = , її графік і властивості. Самостійна робота.

Виконати  № 332 (1)

Виконати  тест « На Урок» за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8398838

Тест відкритий до 20.00  12.01

 

5

Історія України

Тема. Українська козацька держава – Військо Запорозьке. Адміністративно-територіальний устрій. Соціально-економічні реформи.

Опрацювати § 24. Виконайте онлайн-вправу «Українська козацька держава — Військо Запорозьке» 

https://cutt.ly/Sb8Q0V1 Зробіть скріншот і надішліть в особисті повідомлення.

 

6

Заруб. літер.

 

 

7

Історія України

Тема. Зовнішня політика козацької держави: у пошуку союзників.

Переглянути : https://www.youtube.com/watch?v=yIgR9ZKDi9A&ab_channel=%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8F%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2

Опрацювати § 25. Упорядкувати в зошиті 1 завдання на с.111. 

 



ЧЕТВЕР  12.01

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Англійська мова

Thursday, the 12 th of January

Classwork

What`s wrong with you?

1) Повторення слів (хвороби)

2) SB p. 35 ex. 2 B (прочитати речення та виправити помилки, згідно тексту) 

Наприклад, 1. People used to tie  put a cockroach to their ear. (записати в зошит виправлені речення)

3) Модальне дієслово should 

Модальне дієслово should - не змінюється по родам та числам (однина та множина), ставиться перед основним дієсловом, перекладається як "слід, варто".

Записати в зошит:

+ I, you, we, they, he, she, it + should + verb

-  I, you, we, they, he, she, it + should not (shouldn`t) + verb

? Should + I, you, we, they, he, she, it + verb

 

Ми використовуємо  модальне дієслово should:

1. аби попросити чи дати пораду:

What should I do? You shouldn't work so hard. (Тобі не слід важко працювати)

2. висловити думку:

I think the children should eat more fruit. ( Я вважаю, що дітям слід їсти більше фруктів)

3. висловлювати припущення:

We should go to the cinema. There's A nice film on it. (Нам слід піти в кінотеатр. Там показують класний фільм)

SB p. 35 ex. 3 (вставити should (варто, слід) або shouldn't (не слід, не варто)

Наприклад, 1. Dennis has got a bad cough. Dennis (He) should see the doctor.

4) SB p. 35 ex. 4 - Прослухати аудіозапис та поставити вірні позначки.

Посилання на аудіозапис:

https://drive.google.com/file/d/1tD2-KaMkFAwLfn6o7CSWhz34PsUAaCEh/view?usp=sharing

 

5) SB p. 35 ex. 5 - вибрати одну з ситуація (хлопець чи дівчина) та дати їм пораду, що слід зробити з того списку, що розташований під ними, використовуючи You should / You shouldn't ...

Homework

1) Повторити слова

2) WB p. 92 ex. C (перші 3 речення - підібрати вірне дієслово в речення та вставити його використовуючи should / shouldn`t)
3) WB p. 93 ex. D (лише другий та третій приклади - скласти речення - поради, використовуючи should / shouldn`t) Наприклад, 1.
Mark looks really tired.

He shouldn't work long hours. He should relax more.

4) WB p. 93 ex. E (вставити фрази в діалог) 

2

Укр. мова

Тема: Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові)

Уважно переглянути відеоматеріали за темою уроку, виписати види смислових відношень між однорідними членами речення з прикладами до кожного виду https://www.youtube.com/watch?v=I0gFRkksar0

Письмово: скласти три речення про Україну за схемами, визначити смислові відношення між однорідними членами речення:

1) О, О, О.

2) О, О і О.

3) О і О, і О. 

Виконати інтерактивну вправу, скрін результату надіслати в особисті повідомлення: https://learningapps.org/2427245 (для тих, кого не було під час уроку) 

 

 

3

фізика

Тема.Електричний заряд. Два роди електричних зарядів.

Дз Опрацювати § 20 та відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=mXGxYDW2XbY

Виконати оанлайн тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8795266

та онлайн вправу за посиланням

https://learningapps.org/16468893

 

4

Фіз.культура

Правила т/б.

Варiативний модуль "Баскетбол".

Правила гри.

https://youtu.be/ba0tcoRHbjY

Виконувати ЗРВ баскетболіста ,за відео посиланням, (завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на  вайбер).

 

https://youtu.be/S4cgqShqc7k

Переглянути відео за посиланням. Протидія атакувальним прийомам суперника.

https://youtu.be/kp5Kijitla8

Пройти тест: 

http://join.naurok.ua/

код доступу (4640956)

 

5

географія

Тема уроку : Озера

Переглянути відео , зробити короткий запис .

https://www.youtube.com/watch?v=0aJl3jGseOw

Опрацювати 30 параграф .Виконати Практичну роботу сторінка 150.

 

6

Укр. літ.

Тема: Трагікомедія "Сто тисяч" - класичний взірець українського "театру корифеїв". ТЛ: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія

Переглянути відеоматеріали "Цікаві факти з біографії І. Карпенко - Карого, знати походження псевдоніму драматурга https://www.youtube.com/watch?v=makIlqvmg8k

Записати в зошит літ.паспорт трагікомедії, скориставшись посиланням  https://dovidka.biz.ua/sto-tisyach-analiz/ (рік написання, жанр, літ. рід, тема, ідея, основна думка, головні герої, проблематика).

Підручник: С. 87-98, прочт І дію п"єси, скласти план до прочитаного, вміти переказувати

 

7

мистецтво

Тема: Бароко: архітектура, скульптура, живопис.

Д/З: Переглянути:  https://www.youtube.com/watch?v=InDVLqcknsM

Опрацювати ст. 88-97, виконати один із варіантів ст.96-97.

 


П'ЯТНИЦЯ 13.01

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Алгебра

Тема: Розв’язування завдань.

Повторити п. 7 – 10 стор. 46 – 69

Виконати № 2, 4, 6, 9 – 11 стор. 79 « Перевір себе»

Підготуватись до к. р

 

2

Укр. мова

Тема: Однорідні члени речення. Урок - практикум

Повторити правила п. 26 та записані у зошит. Виконати Впр.2 ст 95, Впр. 3 ст. 96

Виконати на закріплення онлайн тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6786031 (відкрито до 16.01)

 

3

біологія

Тема уроку : Захворювання органів сечовидільної системи та їх профілактика.

Переглянути відео , зробити короткий запис .

https://www.youtube.com/watch?v=dbfMVW4HJJg
Опрацювати 25 параграф .

 

4

хімія

Тема 1. Кількість речовини.

5

інформатика

Тема: ІБЖД. Практична робота №5 «Створення сайту з використанням онлайн – системи конструювання сайтів»

Виконати завдання за відео – інструкцією за посиланням:

https://youtu.be/9FLx_jFzC0g

АБО на стр. 117

Файли  - заготовки знаходяться за посилання:

https://drive.google.com/drive/folders/1rNxqV45ZA1aY5l94Fkn_JIUTTSM8irQ0?usp=share_link

6

основи здоров’я

Тема: «Уміння вчитися. Складові уміння вчитися. Важливість налаштування на успіх. Бар’єри ефективного навчання»

Переглянути відео, за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=u7hzBdq9KBY

Д/з: Опрацювати §15 за підручником.

Виконати у робочому зошиті Практичну роботу № 7 (за під. №7)

«Моделювання прийомів ефективного запам’ятовування, концентрації уваги» (сфотографувати та надіслати Ганні Сергіївні).

7

хімія

Тема 2. Розв'язування задач на визначення кількості речовини .

Дом. завд.

 Опрацювати  пар. 22, виконати завд.3, 4 б).

Перенести в зошит таблицю величин.

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.