«Безпечний Інтернет та соціальні мережі»
Мета: розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет та соціальні мережі, сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та соціальних мережах і про шляхи їх подолання, мотивувати поширювати цю інформацію у своєму середовищі.
Розпочався тренінг з того, що учні класів мали привітатися один з одним без слів, розробили правила тренінгу.
Правила:
Толерантність, Не критикувати, Добровільність, Активність, Говорити коротко, але по суті, Правило піднятої руки
Далі була проведена гра «Плутанина».
(Обрався учасник, який виходить або відвертається на деякий час. Всі інші беруться за руки і утворюють коло, яке потім заплутують, повертаючись навколо себе. Але головне: руки в жодному разі не можна розчіплювати. Коли руки остаточно переплуталися, викликати учасника, який буде розплутувати плутанину. Його завдання – поставити учнів назад в коло і при цьому стежити, щоб руки не розчепилися.)
Обговорення: Чи легко було виконати завдання? Чому? Аналогія з мережею Інтернет. Іноді ми можемо заплутатися у великій кількості ресурсів Інтернету або потрапити на сайти із небажаним змістом. Але виплутатися можна завжди, потрібні лише бажання та терпіння
Наступною була вправа: «Хто більше?» ( учасникам було запропоновано об’єднатися у дві групи та за 1 хвилину написати якомога більше назв соціальних мереж. Кожна команда по черзі зачитує по назві, якщо ця назва є в обох групах назви закреслюють. Перемагає та група, у якій залишиться більше не закреслених назв. Обговорення: Навіщо створюються соціальні мережі? Скільки часу в день вони забирають? Назвіть альтернативи сидінню у мережі.
Закінчився тренінг розробкою правил безпеки в соціальних мережах та записом повчального відео.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.