Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

середа, 8 лютого 2023 р.

Завдання для опрацювання з 16.01 - 20.01

 


ПОНЕДІЛОК 16.01


Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Алгебра

       Тема: Контрольна робота.

Завдання отримаєте під час уроку.                              

2

Укр. мова

Онлайн консультація

Тема: Кома між однорідними членами речення

Опрацювати таблицю п. 26, вивчити правила з таблички,  уважно переглянути відеоматеріали, активно за ними попрацювати  https://www.youtube.com/watch?v=rKqp_6PcbJY.

Творче завдання: Складіть та запишіть розповідь на тему "Моя родина". Скористайтесь поданими запитаннями. У тексті використовуйте однорідні члени речення як поширені, та і непоширені

1. Якою є ваша родина?

2. Хто стоїть на чові вашої родини?

3. Чи є династії? Які?

4. Людей яких професій об*єднує ваша родина?

5. Кого ви набільше поважаєте з членів вашої родини?

6. Як часто ви збираєтесь разом?

7. Яких традицій ви дотримуєтесь найбільше?

8. Чи є у вас родинні реліквії? Розкажіть про них.

9. Що ви успадкували від своєї родини?

 

3

Фіз. культура

Правила т/б.

Варiативний модуль "Баскетбол".

Правила гри.

https://youtu.be/ba0tcoRHbjY

Виконувати ЗРВ баскетболіста ,за відео посиланням, (завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/S4cgqShqc7k

Переглянути відео за посиланням. Кидки м'яча в кільце.

https://youtu.be/mpaLN1A7Elg

 

4

Укр. література

Тема: І. Карпенко - Карий "Сто тисяч". Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням наживи"

Уважно переглянути відеоматеріали, активно за ними попрацювати https://www.youtube.com/watch?v=CFBDjDkw0a8

С. 98-105 дочитати ІІ дію, скласти інформаційне гроно "Риси характеру Герасима Калитки" (підібрати цитати із твору, які характеризують героя), за змістом другої дії намалювати (схематично) комікс або скласти план. 

 

5

Заруб. літер.

Вільям ШекспірСонети № 66, 116, 130.  Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні теми сонетів.

Опрацювати с. 186-191 підручника

Переглянути:

https://www.youtube.com/watch?v=2r-Li-c5zHA

https://www.youtube.com/watch?v=YxUAjmynHwk

Вивчити напам’ять сонет В. Шекспіра (с.190-191)

 

6

Англ. мова

Monday, the 16th of January

Classwork

At the gym

1) Proverb Method (усно підібрати переклад до кожного прислів’я)
1.
A sound mind in a sound body.          
2. In sport and journeys men are known.
3. It’s not whether you win or lose that matters, it’s how you play.
4. Sport to the cat is death to the mouse.
a) Спорт для кішки – смерть для мишки.
b) У здоровому тілі - здоровий дух.
c) Люди пізнаються в спорті і в подорожах.
d) Головне не перемога, а участь.


2) Записати в зошит та вивчити слова:
go jogging |ˈdʒɒɡɪŋ| – бігати
do karate |kəˈrɑːtɪ| - займатися карате
lift weights |weɪts| - піднімати вагу
do aerobics |eəˈrəʊbɪks| - займатися аеробікою
work out – тренуватися
use machines – використовувати спортивне обладнання
SB p. 36 ex. 1 (підписати малюнки)

Прослухати: https://drive.google.com/file/d/1zn7xJWCC7z3ipyZhS-PnesemsCJc55lw/view?usp=share_link


3) SB p. 36 ex. 2A (прочитати , перекласти текст) Усно дати відповідь на запитання: Which class does Phil want to join? Why?

Прослухати текст:  https://drive.google.com/file/d/1NSKHFW_KsYcJN7_dGFkQOCYooPbendSx/view?usp=share_link


4) SB p. 37 ex. 2B (Доповнити речення згідно тексту. Наприклад
, 1. Nat is having an aerobics class)

5) SB p. 37 ex. 3 (Доповнити речення, Наприклад, 1. How often do you work out at the gym?)


Homework
1) Вивчити нові слова
2) WB p. 94 ex. А (Вставити у постер слова з рамки, Наприклад, 1. Do you want to be fit?)
3) Знайти в Інтернеті одне прислів’я або афоризм про спорт, знати переклад (Наприклад,  Stumbling is not falling. Спіткнутися
не впасти.)
4) Agree or disagree with the statement “Karate is only for boys”.
Чи погоджуєшся ти з твердженням? Аргументуй свою думку (2-3 речення) записати в зошит.

 

7

Трудове навчання

Проєкт 3. Об’єкт проєктної діяльності : Елементи ландшафтного дизайну ( 9 годин)

Основна технологія: технологія ландшафтного дизайну

Сучасні стилі і технології ландшафтного дизайну: регулярний; пей-

зажний; східний стиль; модерн (сучасний); сільський стиль (кантрі). Види квітників. Традиційні квіти, які прикрашають українські садиби.

Вибір та обґрунтування теми проєкту «Естетичне оформлення зеленої зони території або приміщення». Складання плану роботи з виконання проєкту. Зміст роботи на кожному етапі проєктування.

Переглянути посилання:https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ponatta-pro-landsaftnij-dizajn-442295.html

Презентація «Поняття про ландшафтний дизайн» https://www.youtube.com/watch?v=EqBzyramCKg

Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища.


ВІВТОРОК  17.01

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Всесвітня історія

Тема. Річ Посполита: «шляхетська демократія".

Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=GA71ym0RweI&ab_channel=%D0%A2%D0%92-%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D0%BA

Опрацювати: параграф 16. 

Виконайте онлайн-вправу: «Річ Посполита — шляхетська республіка» https://cutt.ly/rhVYOph

                                                                                                                     2

Геометрія

Тема:  Застосування подібності трикутників до розв’язування задач.

Повторити п. 13 -14

Переглянути відео за посиланням ( за потреби)

https://youtu.be/1x2wgUI58VY

Виконати № 462, 497

 

3

Географія

Тема уроку : Болота та їх типи.Водні ресурси України та Одеської області.

Переглянути відео , зробити короткий запис

https://www.youtube.com/watch?v=OPi1Sdw9JQs
Опрацювати 31 параграф.

 

4

Фіз.культура

Правила т/б.

Варiативний модуль "Баскетбол".

Правила гри.

https://youtu.be/ba0tcoRHbjY

Виконувати ЗРВ баскетболіста ,за відео посиланням, (завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/S4cgqShqc7k

Перкглянути відео за посиланням. Ведення м'яча.

https://youtu.be/6W_XRmbu8Ck

https://youtu.be/-7eViHbUOyQ

 

5

Укр. мова

Тема: Речення з кількома рядами однорідних членів речення

Повторити правила у табличці ст. 94-95. Уважно переглянути  відеоматеріали за темою уроку, скориставшись посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=aSqDOaGRUf0

Поширити запропоновані речення, дібравши однорідні члени до виділених слів (за аналогією до завдань з відео), щоб утворилося речення з кількома рядами однорідних членів речення, до кожного речення намалювати схему. 

1. Діти гралися  на подвір"ї.

2. У вишині пролітала біла хмара.

3. Насторожено шумів ліс.

4. Данило взяв на руки побратима.

5. Тихий ранок застав гайдамаків недалеко від Путивля

 

 

6

інформатика

Тема: ІБЖД. Поняття мультимедіа. Кодування аудіо та відеоданих. Формати аудіо та відео файлів.

 

1.         Опрацювати матеріал за посиланням

https://ppt-online.org/1086106  АБО стр 118 – 122 підручника

2.         Завдання: Записати на диктофон уривок вашого улюбленого вірша або відео – він має відкриватися на будь – якому пристрої.

 

 


СЕРЕДА  18.01

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Геометрія

Тема: Застосування подібності трикутників до розв’язування задач. Самостійна робота.

Повторити п. 13 -14

Переглянути відео за посиланням ( за потреби)

https://youtu.be/1x2wgUI58VY

Виконати № 468, 467

 

 

2

Фізика

Тема: Механізм електризації. Електроскоп

Опрацювати § 21 опрацювати відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=x-_yzFqnaiA

https://www.youtube.com/watch?v=U2gr8kHTOu4

 Виконати експериментальні завдання 1,2 на стор. 112(зробити фотозвіт)

Розв’язати Впр.21 №1-3

 

3

Біологія

Онлайн консультація на 3 уроці.
Тема уроку : Значення і будова шкіри.Терморегуляція.
 Проект: «Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою».
Переглянути відео,зробити короткий запис.

https://www.youtube.com/watch?v=7pBBoL_Q3hQ

https://www.youtube.com/shorts/PDegn5R6Lco
Опрацювати 26-27 параграф.

 

4

Алгебра

 Тема: Корекція знань з вивченої теми. Функція у = у = х2

Опрацювати п. 11, переглянути відео за посиланням

https://youtu.be/cRmG_gO7gag

Виконати № 354 (1), 356 (1)

 

 

5

Історія України

Тема.  Українсько-московський договір 1654 р. 

Опрацювати § 26. Переглянути відео «Міфологія возз’єднання» («Живе телебачення», тривалість 04 хв 14 с)

Використано відеофрагменти і саундтреки з фільму «Вогнем і мечем» (1999 р.) https://cutt.ly/CnjqUxo

Дайте письмові відповіді на запитання:

1.  Якими були історичні передумови укладення українсько-московської угоди?

2.  Яких цілей, на думку українських істориків, намагався досягнути московський цар, укладаючи угоду з Б. Хмельницьким?

 

6

Заруб. літер.

 Вільям Шекспір. Трагедія «Ромео і Джульєтта». Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.

Прочитати трагедію (с. 192-207 підручника)

Переглянути:

Ромео та Джульєтта - про вічне кохання у Вероні - YouTube

 

 

7

Історія України

Див. вище


ЧЕТВЕР  19.01

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Англійська мова

Thursday, the 19th of January

Classwork

"At the gym"

Question Tags (розділові питання)– це речення, в якому питальна частина (tag) стоїть після основної фрази і відділяється комою,перекладається як «Правда? »,«Чи не так? », «Правильно?». Дуже часто їх називають «питання з хвостиком». Наприклад, They dont work a lot, do they? - They dont work a lot - основна фраза, , do they? - питальна частина ("хвостик")

В основному tag questions утворюються за такою формулою:
Позитивна пропозиція + негативний хвостик
He is your doctor, isn`t he? 
Негативна пропозиція + позитивний хвостик
You aren'friends, are you?

Сам хвостик будується так: те ж допоміжне дієслово, яке підходить для головної пропозиції, або модальне дієслово і займенник, що позначає особу, про яку йшлося в головній частині.
Якщо в першій частині вжито допоміжне дієслово
to be, to have або to do, а також модальне дієслово або змістове дієслово to be, то у хвостику ви використовуєте їх у тій же особі, числі, але в протилежній формі.
You didn't walk yesterday, did you?

They have already left, haven't they

You should call her, shouldn’t you?

Додаткове пояснення в відео:

https://www.youtube.com/watch?v=tY7uRpVUfvw

1) SB p. 37 ex. 4 (опрацювати правило та виконати завдання)

Наприклад, 1. Jenny hasn`t joined the karate class, has she?

2. John went jogging, didn`t he? (went - це неправильне дієслово в минулому часі, а допоміжне дієслово для минулого часу did)

2) SB p. 37 ex. 3 (вставити слова)

3) WB p. 94 ex. B (з'єднати речення та хвостик запитання). Наприклад, 1. Bill could read when he was five, couldn`t he?

Homework

1) Повторити слова

2) WB p. 95 ex. C, D, E

C - обвести правильний хвостик. Наприклад, 1. Barry hasn't seen this film, has he?

D - дописати правильні хвостики. Наприклад, 1. You`re not (You are not) going jogging, are you?

E - доповнити діалог

Підготуватися до поточного контролю (повторити всі правила та слова які вивчали з початку семестра)

2

Укр. мова

Тема: ОЧР: розділові знаки між однорідними членами речення; речення з кількома рядами однорідних членів речення. Урок-практикум

Повторити правила п. 26, ст. 94-95, звернути увагу на рубрику "Культура слова", вивчити слова з правильним наголосом (завдання А), скласти три речення з ОЧР ввівши правильні варіанти слововживання  (варіант Б) ст. 97.

На закріплення теми виконати онлайн тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1119688

(відкрито до 20. 01. 19.00)

 

 

УВАГА: 

Для тих, хто не виконав попереднє завдання: навчальне читання мовчки тексту публіцистичного стилю:

https://naurok.com.ua/test/chitannya-movchki-tekstu-publicistichnogo-stilyu-708983.html (текст, прочитати, потім пройти тест за змістом)

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7479606 (тест, відкритий до 23.01)

 

 

3

фізика

Тема. Взаємодія заряджених тіл.Закон Кулона

Опрацювати § 21, 22 Впр.22 №1-3

Опрацювати відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=RxgHM4MWr4U

Розв’язати Впр.22 №1-3

Цікаві експерименти

https://www.youtube.com/watch?v=8fu8h1L1VDs&feature=share&fbclid=IwAR1x6JpRJox_oYb9-GW-K4G-CkCXv7NufLnTEdNmAKAdX-I1koxMK1Dy1V0

 

 

4

Фіз.культура

Правила гри.

https://youtu.be/ba0tcoRHbjY

Виконувати ЗРВ баскетболіста ,за відео посиланням, (завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/S4cgqShqc7k

Перкглянути відео за посиланням. Кидки м'яча. 

https://youtu.be/ktBzt2lcSe8

Штрафний кидок.

https://youtu.be/bVdrBlZuCAc

 

5

географія

Тема уроку : Умови ґрунтоутворення.

Переглянути відео , зробити короткий запис .

https://www.youtube.com/watch?v=eUQVkexuwzM

Опрацювати 32 параграф .

 

6

Укр. літ.

Тема: І. Карпенко - Карий. "Сто тисяч". Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням наживи та проблема влади грошей - наскрізна і "вічна" у світовому мистецтві. Аналіз образів твору

Прочитати ІІІ дію ст. 105-114, знати зміст, вміти переказувати. 

Записати в зошит: позитивні та негативгі риси Герасима Калитки, та декілька цитат з твору до образу головного героя: https://dovidka.biz.ua/harakteristika-gerasima-kalitki-sto-tisyach/

Характеристику образу Параскиhttps://dovidka.biz.ua/sto-tisyach-obraz-paraski/

Характеристику Романа: https://dovidka.biz.ua/sto-tisyach-obraz-romana/

Характеристику образу Мотріhttps://www.ukrtvory.com.ua/ukrlit/obraz-motri-u-tragikomedii-karpenko-karogo-sto-tusyach.html (виписати головне 2-3 речення)

Аудіокнига:  https://www.youtube.com/watch?v=VGyl6bpPvqs

Переказ твору від Пані Вчительки https://www.youtube.com/watch?v=ZGSBrYXyktE

 

7

мистецтво

Тема: Бароко: архітектура, скульптура, живопис.

Д/З: Перегднути: https://www.youtube.com/watch?v=l73PxJp-1J0

Опрацювати ст.88-97, виписати терміни та їх значення з мистецької скарбнички ст 97.

 


П'ЯТНИЦЯ 20.01

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Алгебра

Тема: Функція у = х2   Її графік і властивості. Самостійна робота.

Повторити п. 11

Виконати № 354 (2), 356 (2)

 

2

Укр. мова

Тема:  РМ №13. Особливості будови опису місцевості. Контрольний усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначен­ня місця.

Опрацювати презентацію за темою уроку https://vseosvita.ua/library/osoblivosti-budovi-opisu-miscevosti-usnij-tvir-opis-miscevosti-vulici-sela-mista-na-osnovi-osobistih-sposterezen-i-vrazen-u-hudoznomu-stili-za-skladni-490612.html, записати в зошит план твору:

План опису вулиці

Оцінка й загальне враження від місцевості.

У якому місті (селі) знаходиться вулиця?

Яка її назва? Чому її так названо?

Опис місцевості.

а) Яка довжина вулиці? Вона широка чи вузька?

б) Який транспорт рухається вулицею?

в) Які будівлі тут розташовано? Яке вони мають призначення й  вигляд?

г) Що прикрашає вулицю?

За що ви любите  вулицю?

Що б ви хотіли змінити на цій вулиці?

 

Завдання: пройтися центральною вулицею свого села або тією на якій живете, зробити загальне фото вулиці, звернути увагу на особливіості і на план, підготуватися до усного контрольного твору - опису.

 

3

біологія

Тема уроку : Захворювання шкіри.  
Переглянути відео,зробити короткий запис.

  

https://www.youtube.com/watch?v=TjP9q7e5oXI

 

https://www.youtube.com/watch?v=wLIAGIC53ms

Опрацювати 26-28 параграф.

 

4

хімія

Тема уроків 1, 2.

Відносна густина газів.

Завдання. Опрацювати пар. 25, виконати завд.  5, 7.

 

5

інформатика

Тема: ІБЖД. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів  мультимедіа. Захоплення аудіо та відео. Засоби перетворення аудіо та відео форматів

 

1.     Пройти інтерактивну вправу на перевірку пройденого матеріалу за посиланням:

https://learningapps.org/4069347

2.     опрацювати матеріал на стр. 121 – 127

АБО  презентацію за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1ZKjGv6kp-95CIwa7XmFu8_psqN7nVC9f/view?usp=sharing

3.     Зробити відео «Мої друзі»  в будь  - якій програмі та надіслати вчителю.

 

6

основи здоров’я

Тема: «Розвиток логічного  та образного мислення. Принципи запам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги»

Переглянути відео «Розвиток логічного  та образного мислення», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6Yk4sX6p3Wo

Переглянути відео «Принципи запам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=UtIcUOeTT7g

Д/з: Опрацювати § 15-16. Повтор. § 1-2, 12-14 підгот. до к.р. (за підручником).

Виконати у робочому зошиті Практичну роботу № 8 (за під. №8) «Вправи на розвиток пам’яті та уваги» (Сфотографувати та надіслати Ганні Сергіївні).

7

хімія

Див. вище

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.