№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема: Контрольна робота. Завдання отримаєте під час уроку. |
2 |
Укр. мова |
Онлайн
консультація Тема:
Кома між однорідними членами речення Опрацювати
таблицю п. 26, вивчити правила з таблички, уважно переглянути
відеоматеріали, активно за ними попрацювати https://www.youtube.com/watch?v=rKqp_6PcbJY. Творче
завдання: Складіть та запишіть розповідь на тему "Моя родина".
Скористайтесь поданими запитаннями. У тексті використовуйте однорідні члени
речення як поширені, та і непоширені 1. Якою
є ваша родина? 2. Хто
стоїть на чові вашої родини? 3. Чи є
династії? Які? 4.
Людей яких професій об*єднує ваша родина? 5. Кого
ви набільше поважаєте з членів вашої родини? 6. Як
часто ви збираєтесь разом? 7. Яких
традицій ви дотримуєтесь найбільше? 8. Чи є
у вас родинні реліквії? Розкажіть про них. 9. Що
ви успадкували від своєї родини?
|
3 |
Фіз. культура |
Правила
т/б. Варiативний
модуль "Баскетбол". Правила
гри. Виконувати
ЗРВ баскетболіста ,за відео посиланням, (завдання виконаних вправ, присилаєте
в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути
відео за посиланням. Кидки м'яча в кільце.
|
4 |
Укр. література |
Тема:
І. Карпенко - Карий "Сто тисяч". Проблема бездуховності людини,
засліпленої прагненням наживи" Уважно
переглянути відеоматеріали, активно за ними попрацювати https://www.youtube.com/watch?v=CFBDjDkw0a8 С.
98-105 дочитати ІІ дію, скласти інформаційне гроно "Риси характеру
Герасима Калитки" (підібрати цитати із твору, які характеризують героя),
за змістом другої дії намалювати (схематично) комікс або скласти план.
|
5 |
Заруб. літер. |
Вільям Шекспір. Сонети № 66,
116, 130. Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської
національної літератури і світового мистецтва. Основні теми сонетів. Опрацювати с. 186-191 підручника Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=2r-Li-c5zHA https://www.youtube.com/watch?v=YxUAjmynHwk Вивчити напам’ять сонет В.
Шекспіра (с.190-191)
|
6 |
Англ. мова |
Monday, the 16th of
January Classwork At the gym 1)
Proverb Method (усно підібрати переклад до кожного прислів’я)
Прослухати: https://drive.google.com/file/d/1zn7xJWCC7z3ipyZhS-PnesemsCJc55lw/view?usp=share_link
Прослухати
текст: https://drive.google.com/file/d/1NSKHFW_KsYcJN7_dGFkQOCYooPbendSx/view?usp=share_link
5) SB p. 37 ex. 3
(Доповнити речення, Наприклад, 1. How often do you work out
at the gym?)
|
7 |
Трудове навчання |
Проєкт 3. Об’єкт проєктної діяльності : Елементи
ландшафтного дизайну ( 9 годин) Основна технологія: технологія ландшафтного
дизайну Сучасні стилі і технології ландшафтного дизайну:
регулярний; пей- зажний; східний стиль; модерн (сучасний);
сільський стиль (кантрі). Види квітників. Традиційні квіти, які прикрашають
українські садиби. Вибір та обґрунтування теми проєкту «Естетичне
оформлення зеленої зони території або приміщення». Складання плану роботи з
виконання проєкту. Зміст роботи на кожному етапі проєктування. Переглянути посилання:https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ponatta-pro-landsaftnij-dizajn-442295.html Презентація «Поняття про ландшафтний дизайн» https://www.youtube.com/watch?v=EqBzyramCKg Ландшафтний дизайн як засіб організації
середовища. |
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Всесвітня історія |
Тема. Річ
Посполита: «шляхетська демократія". Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=GA71ym0RweI&ab_channel=%D0%A2%D0%92-%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D0%BA Опрацювати:
параграф 16. Виконайте
онлайн-вправу: «Річ Посполита — шляхетська республіка» https://cutt.ly/rhVYOph |
2 |
Геометрія |
Тема: Застосування подібності трикутників до
розв’язування задач. Повторити п. 13
-14 Переглянути відео
за посиланням ( за потреби) Виконати № 462,
497
|
3 |
Географія |
Тема уроку :
Болота та їх типи.Водні ресурси України та Одеської області. Переглянути відео
, зробити короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=OPi1Sdw9JQs
|
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний
модуль "Баскетбол". Правила гри. Виконувати ЗРВ
баскетболіста ,за відео посиланням, (завдання виконаних вправ, присилаєте в
приватне повідомлення на вайбер). Перкглянути відео
за посиланням. Ведення м'яча.
|
5 |
Укр. мова |
Тема: Речення з
кількома рядами однорідних членів речення Повторити правила
у табличці ст. 94-95. Уважно переглянути відеоматеріали за темою уроку,
скориставшись посиланням https://www.youtube.com/watch?v=aSqDOaGRUf0 Поширити
запропоновані речення, дібравши однорідні члени до виділених слів (за
аналогією до завдань з відео), щоб утворилося речення з кількома рядами
однорідних членів речення, до кожного речення намалювати схему. 1. Діти гралися на
подвір"ї. 2. У
вишині пролітала біла хмара. 3.
Насторожено шумів ліс. 4.
Данило взяв на руки побратима. 5. Тихий ранок
застав гайдамаків недалеко від Путивля
|
6 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Поняття мультимедіа. Кодування аудіо та відеоданих. Формати
аудіо та відео файлів.
1.
Опрацювати
матеріал за посиланням https://ppt-online.org/1086106 АБО стр 118 – 122 підручника 2.
Завдання:
Записати на диктофон уривок вашого улюбленого вірша або відео – він має
відкриватися на будь – якому пристрої.
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема: Застосування подібності трикутників до розв’язування
задач. Самостійна робота. Повторити п. 13 -14 Переглянути відео за посиланням ( за потреби) Виконати № 468, 467
|
2 |
Фізика |
Тема: Механізм електризації. Електроскоп Опрацювати § 21 опрацювати відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=x-_yzFqnaiA https://www.youtube.com/watch?v=U2gr8kHTOu4 Виконати експериментальні завдання 1,2 на стор.
112(зробити фотозвіт) Розв’язати Впр.21 №1-3 |
3 |
Біологія |
Онлайн консультація на 3
уроці. https://www.youtube.com/watch?v=7pBBoL_Q3hQ https://www.youtube.com/shorts/PDegn5R6Lco
|
4 |
Алгебра |
Тема: Корекція знань з вивченої теми. Функція у = у = х2 Опрацювати п. 11, переглянути відео за посиланням Виконати № 354 (1), 356 (1)
|
5 |
Історія України |
Тема. Українсько-московський договір 1654 р. Опрацювати § 26. Переглянути відео «Міфологія
возз’єднання» («Живе телебачення», тривалість 04 хв 14 с) Використано відеофрагменти і саундтреки з фільму «Вогнем
і мечем» (1999 р.) https://cutt.ly/CnjqUxo Дайте письмові відповіді на запитання: 1. Якими були історичні передумови укладення
українсько-московської угоди? 2. Яких цілей, на думку українських істориків, намагався
досягнути московський цар, укладаючи угоду з Б. Хмельницьким?
|
6 |
Заруб. літер. |
Вільям Шекспір.
Трагедія «Ромео і Джульєтта». Історія створення. Конфлікт
справжнього почуття і забобонів. Прочитати трагедію (с. 192-207
підручника) Переглянути: Ромео та
Джульєтта - про вічне кохання у Вероні - YouTube
|
7 |
Історія України |
Див.
вище |
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|||
1 |
Англійська мова |
|
|||
2 |
Укр. мова |
Тема: ОЧР: розділові знаки між однорідними членами
речення; речення з кількома рядами однорідних членів речення. Урок-практикум Повторити правила п. 26, ст. 94-95, звернути увагу на рубрику
"Культура слова", вивчити слова з правильним наголосом (завдання
А), скласти три речення з ОЧР ввівши правильні варіанти слововживання
(варіант Б) ст. 97. На закріплення теми виконати онлайн тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1119688 (відкрито до 20. 01. 19.00)
УВАГА: Для тих, хто не виконав попереднє завдання: навчальне читання
мовчки тексту публіцистичного стилю: https://naurok.com.ua/test/chitannya-movchki-tekstu-publicistichnogo-stilyu-708983.html (текст,
прочитати, потім пройти тест за змістом) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7479606 (тест,
відкритий до 23.01)
|
|||
3 |
фізика |
Тема.
Взаємодія заряджених тіл.Закон Кулона Опрацювати
§ 21, 22 Впр.22 №1-3 Опрацювати
відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=RxgHM4MWr4U Розв’язати
Впр.22 №1-3 Цікаві
експерименти |
|||
4 |
Фіз.культура |
Правила гри. Виконувати ЗРВ баскетболіста ,за відео посиланням, (завдання
виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на вайбер). Перкглянути відео за посиланням. Кидки м'яча. Штрафний кидок.
|
|||
5 |
географія |
Тема уроку : Умови ґрунтоутворення. Переглянути відео , зробити короткий запис . https://www.youtube.com/watch?v=eUQVkexuwzM Опрацювати 32 параграф .
|
|||
6 |
Укр. літ. |
Тема: І. Карпенко - Карий. "Сто тисяч". Проблема
бездуховності людини, засліпленої прагненням наживи та проблема влади грошей
- наскрізна і "вічна" у світовому мистецтві. Аналіз образів твору. Прочитати ІІІ дію ст. 105-114, знати зміст, вміти
переказувати. Записати в зошит: позитивні та негативгі риси Герасима
Калитки, та декілька цитат з твору до образу головного героя: https://dovidka.biz.ua/harakteristika-gerasima-kalitki-sto-tisyach/ Характеристику образу Параски: https://dovidka.biz.ua/sto-tisyach-obraz-paraski/ Характеристику Романа: https://dovidka.biz.ua/sto-tisyach-obraz-romana/ Характеристику образу Мотрі: https://www.ukrtvory.com.ua/ukrlit/obraz-motri-u-tragikomedii-karpenko-karogo-sto-tusyach.html (виписати
головне 2-3 речення) Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=VGyl6bpPvqs Переказ твору від Пані Вчительки https://www.youtube.com/watch?v=ZGSBrYXyktE
|
|||
7 |
мистецтво |
Тема: Бароко: архітектура, скульптура, живопис. Д/З: Перегднути: https://www.youtube.com/watch?v=l73PxJp-1J0 Опрацювати ст.88-97, виписати терміни та їх значення з
мистецької скарбнички ст 97.
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема: Функція у = х2
Її графік і властивості. Самостійна робота. Повторити п. 11 Виконати № 354 (2), 356 (2) |
2 |
Укр. мова |
Тема: РМ №13. Особливості
будови опису місцевості. Контрольний усний твір-опис місцевості
(вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому
стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначення
місця. Опрацювати
презентацію за темою уроку https://vseosvita.ua/library/osoblivosti-budovi-opisu-miscevosti-usnij-tvir-opis-miscevosti-vulici-sela-mista-na-osnovi-osobistih-sposterezen-i-vrazen-u-hudoznomu-stili-za-skladni-490612.html, записати в зошит план твору: План
опису вулиці •Оцінка
й загальне враження від місцевості. •У
якому місті (селі) знаходиться вулиця? •Яка
її назва? Чому її так названо? •Опис
місцевості. а)
Яка довжина вулиці? Вона широка чи вузька? б)
Який транспорт рухається вулицею? в)
Які будівлі тут розташовано? Яке вони мають призначення й вигляд? г)
Що прикрашає вулицю? •За
що ви любите вулицю? •Що
б ви хотіли змінити на цій вулиці? Завдання:
пройтися центральною вулицею свого села або тією на якій живете, зробити
загальне фото вулиці, звернути увагу на особливіості і на план, підготуватися
до усного контрольного твору - опису. |
3 |
біологія |
Тема
уроку : Захворювання шкіри. https://www.youtube.com/watch?v=TjP9q7e5oXI https://www.youtube.com/watch?v=wLIAGIC53ms Опрацювати
26-28 параграф. |
4 |
хімія |
Тема уроків 1, 2. Відносна густина газів. Завдання. Опрацювати пар. 25, виконати завд. 5, 7. |
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Програмне забезпечення для опрацювання
об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо
та відео. Засоби перетворення аудіо та відео форматів 1.
Пройти
інтерактивну вправу на перевірку пройденого матеріалу за посиланням: https://learningapps.org/4069347 2.
опрацювати
матеріал на стр. 121 – 127 АБО презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1ZKjGv6kp-95CIwa7XmFu8_psqN7nVC9f/view?usp=sharing 3.
Зробити відео
«Мої друзі» в будь - якій програмі та надіслати вчителю. |
6 |
основи здоров’я |
Тема: «Розвиток логічного та
образного мислення. Принципи запам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги» Переглянути відео «Розвиток
логічного та образного мислення», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6Yk4sX6p3Wo Переглянути відео «Принципи
запам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=UtIcUOeTT7g Д/з: Опрацювати § 15-16. Повтор. § 1-2, 12-14 підгот. до
к.р. (за підручником). Виконати у робочому зошиті Практичну
роботу № 8 (за під. №8) «Вправи на розвиток пам’яті та уваги» (Сфотографувати
та надіслати Ганні Сергіївні). |
7 |
хімія |
Див. вище |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.