№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема
Розв’язування рівнянь. Самостійна робота. Повторити
п 7 стор. 46 – 47 Виконати
№ 213( 1. 2) Виконати
тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7054627 |
2 |
Укр. мова |
Тема:
Односкладні речення як частина складного речення. Аналіз контрольного твору Опрацювати
рубрику "Культура слова" та "Нове в правописі" ст. 83,
повторити види односкладних речень (називні, означено-особові,
неозначено-особові, узагальнено-особові та безособові). Переглянути
відеоматеріали за темою уроку: https://www.youtube.com/watch?v=RWtkmEpD6Tw (Просте
та складне речення, односкладні та двоскладні) - ПОВТОРЕННЯ https://www.youtube.com/watch?v=L68MrJZVM3M (Види
односкладних речень) - ПОВТОРЕННЯ https://www.youtube.com/watch?v=WyiF_6dyCyg (Односкладні
речення як частина складного речення) Виконати
інтерактивну вправу https://learningapps.org/1926648 (скрін
надіслати в особисті повідомлення) та виписати три складних речення, у яких
одна чи обидні із частин будуть односкладові, підкреслити граматичні
основи та визначити вид односкладної частини складного речення. Наприклад:
Люблю, коли люди сміються (перша частина речення односкладна, має лише
присудок, означено - особова, друга частина - двоскладна, бо має і підмет і
присудок). Так розписути не потрібно. ПІДКРЕСЛЮЄМО І НАДПИСУЄМО!!!!
|
3 |
Фіз. культура |
Правила
т/б. Варiативний
модуль "Гімнастика". Виконувати
ЗРВ ,за відео посиланням. Елементи ритмічної, художньої гімнастики,(завдання
виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути
відео за посиланням. Згинання та розгинання рук в упорі від підлоги. Опорні
стрибки через козла.
|
4 |
Укр. література |
Тема:В.
Підпалий. Бачиш між трав зелених…”, “Зимовий етюд”. Ідея гуманізму,
людяності, бережливого ставлення до природи. Незбагненна краса світу,
патріотичні почуття, передані словом Опрацювати
ст. 71-74, навчитися виразно читати поезії, вміти давати відповіді на
запитання, записати в зошит ТЛ: етюд ст. 73 Уважно
переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=i7d41WfO7QM,
виписати з відео літ. паспорти поезій.
|
5 |
Заруб. літер. |
Золота доба персько-таджицької
лірики, її характерні особливості, видатні представники. Омар Хайям (бл. 1048–після 1122). Рубаї. Лаконізм і місткість
жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості Омара Хайяма. Опрацювати с.145-150 підручника. Вивчити напам’ять 2 рубаї (вибрати
на с.149-150) Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=46O25hORws0 Пройти о-т: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7052527
|
6 |
Англ. мова |
Monday, the
5th of December Classwork
Тема
"Revision" (поточне оцінювання)
Виписати
в зошит (приклади речень можна не переписувати!) Transitions
(Переходи) (або signal words (сигнальні слова) -
це слова та фрази, які показують зв'язок між ідеями: in addition - на додачу, крім цього Part-time English classes are offered. In
addition, students can take classes in other languages. (Крім
цього, студенти можуть відвідувати заняття іншими мовами.) also -
також, до того ж She has a reputation for brilliance. Also, she
is a good communicator. (До того ж, вона добре спілкується) another thing - інша річ, інше And another thing. You were late for
work again this morning. (І інше. Сьогодні вранці
ви знову запізнилися на роботу) however - проте, однак This is a cheap and simple process. However,
there are dangers. (Однак,
існують небезпеки) but - але It’s an old car, but it’s very
reliable. (Машина стара, але дуже надійна)
Пройти
тестування на платформі Всеосвіти https://vseosvita.ua/test/start/nyz345 Homework SB p. 29 ex. 5 (Вписати слова addition, also, another thing, however) WB
p. 89 ex. C (обвести вірне слово)
|
7 |
Трудове навчання |
Проєкт № 2 Об’єкт проєктної діяльності :Сумка,
наплічник (8 годин) Ознайомлення з будовою та принципом дії швейної
машини. Механізми перетворення та передачі руху. Роль механізмів у
перетворювальній діяльності. Обробка країв деталей виробу на швейній машині (швом «зигзаг»,
якщо сумка не має підкладки). Добір машинних швів для з’єднання деталей
сумки. З’єднання деталей сумки. Переглянути посилання:Проєкт № 2 Об’єкт проєктної діяльності
:Сумка, наплічник (8 годин) Завдання: оздобити оброною технікою пошиту сумку та провести
контроль якості виготовленої сумки-шопера. Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1345022 Завдання необхідно
виконати до 11 грудня 21:00 |
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Всесвітня історія |
Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ в
ХVІ–ХVІІ ст. Тема. Становлення абсолютної
монархії у Франції. Франциск І. Особливості Реформації у Франції. Релігійні
війни. Нантський едикт. Опрацювати параграф 12. Виконати
письмово 1 - 2 завдання на с.66. |
2 |
Геометрія |
Тема Вписані і
описані чотирикутники. Розв’язування задач. Повторити п.9 –
10 Переглянути відео
( за потреби) https://www.youtube.com/watch?v=SPuOM1TvdMQ https://www.youtube.com/watch?v=JkM8LcHprIQ Виконати № 243
|
3 |
Географія |
Тема
уроку : Циклони і антициклони.Повітряні маси Переглянути відео
, зробити короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=iZhx-bGqmq8 Опрацювати 23
параграф.
|
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний
модуль "Гімнастика". Виконувати ЗРВ
,за відео посиланням. Вправи для розвитку гнучкості та сили ,(завдання
виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути
відео за посиланням. Стрибки на скакалці. Виконати
орієнтовно навчальний норматив - нахил уперед з положення сидячи (см). Пройти
тест: http://join.naurok.ua/ код доступу:
(6386589), тест відкритий до кінця тижня.
|
5 |
Укр. мова |
Тема:
Повні і неповні речення. Тире в неповних реченнях Опрацювати п. 24,
знати що називають повними та неповними реченнями (правила ст. 88) Уважно
переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=epAvRrF-aHU (Повні
та неповні речення) https://www.youtube.com/watch?v=FRFtMd9a8Sk (Тире
в неповних реченнях) Виконати
інтерактивну вправу https://learningapps.org/view3915941 (скрін
надіслати в особисті повідомлення) та Впр. 3 ст. 89 Фото виконаних
робіт ОБОВ"ЯЗКОВО надсилати в особисті повідомлення Вайбер, Телеграм
(0633510833)
|
6 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Створення формул та написів 1.
Опрацювати матеріал за посиланням: Або стр. 95 – 98 підручника 2. Виконати завдання з презентації:
(на останньому слайді)
3. ДЛЯ ТИХ, ХТО НЕ ПРОЙШОВ ТЕСТ НА ТЕМУ «ГІПЕРПОСИЛАННЯ. ЗМІСТ ТЕКСТУ» з
попереднього уроку - пройшли тільки 7
учнів !!! https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6469797 тест відкрито до 10 грудня до 21.00 – одна спроба проходження!!!
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема: Контрольна робота Виконати контрольний тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6219984 Тест відкритий до 14.12 20.00
|
2 |
Фізика |
Тема.Розв’язування задач. Самостійна робота Дз: Повторити стор.92-93 Це цікаво https://www.youtube.com/watch?v=yWjQ0npZZ-o Розв’язати завдання для самоперевірки стор.96-97 №1-9( усно), №10,13 Вибрати тему для доповіді стор.100 |
3 |
Біологія |
Тема
уроку : Опорно-рухова система.
|
4 |
Алгебра |
Тема: Степінь з цілим від’ємним показником Опрацювати п. 8 стор. 53 – 54 Виконати № 233, 235
|
5 |
Історія України |
Тема. Розгортання воєнних подій 1648–1649 рр. Зборівський договір. Опрацювати пункти 3.1; 3.2; 3.3; 3.4; 3.5 параграфа 20-21 на с.87-90.
Письмово підготувати відповідь на 3 та 4 питання, с.91.
|
6 |
Заруб. літер. |
«Пісня про Роланда» (X ст.) (2-3
розділи за вибором учителя). Історична основа твору й поетичне
переосмислення в ньому реальних подій. Патріотичні ідеї в «Пісні про
Роланда». Образна система (Роланд, Ганелон, Карл та ін.). Елементи фольклору.
Особливості поетичної мови твору. Переглянути: Зарубіжна
література. 8 кл. Урок 19 - YouTube Опрацювати с. 151-165
підручника. Виконати онлайн-тестування: |
7 |
Історія України |
Тема. Події 1650–1651 рр. Битва поблизу Берестечка. Опрацювати параграф 22. Письмово виконати завдання 1 та 2,
заповнити порівняльну таблицю на с. 96.
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|||
1 |
Англійська мова |
|
|||
2 |
Укр. література |
Тема: В. Голобородько. Поезії "З дитинства:
дощ"", "Наша мова", "Теплі слова". Самобутня
постать поета в українській літературі. ТЛ: рима, вільний вірш, велібр. Опрацювати ст. 75-78, до біографії поета ст. 75 скласти 3-5
запитань та вміти давати на них відповіді, навчитися виразно читати вірші, вміти
давати відповіді на запитання. Уважно переглянути відеоматеріали за темою
уроку, записати з відео літ. паспорти поезій і визначення що називають
велібром https://www.youtube.com/watch?v=ffM3rvavpZA З підручника записати ТЛ: рима та вільний вірш ст. 76 Творче завдання: за бажанням намалювати ілюстрацію до поезії
"З дитинства дощ"
|
|||
3 |
фізика |
Тема.Теплові двигуни. Принципи дії теплових двигунів. ККД
теплових двигунів. Дз Опрацювати § 16 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BAdEYdInZrU Розв’язати Впр.16 №2-4 виконати онлайн вправи https://learningapps.org/2852153 https://learningapps.org/4244771 https://learningapps.org/2852595
|
|||
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний модуль "Гімнастика". Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Вправи для розвитку
гнучкості та сили ,(завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне
повідомлення на вайбер). Переглянути відео за посиланням. Стрибки на скакалці. Виконати орієнтовно навчальний норматив - згинання і
рогнинання рук в упорі лежачи.
|
|||
5 |
географія |
Тема уроку : Кліматичні показники Переглянути відео, зробити короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=QKZapTRaZ_c&t=155s Практична робота 5 Визначення вологості та температури .
сторінка126
Опрацювати 23 -24параграф.
|
|||
6 |
Укр. мова |
Тема: Повні і неповні речення. Тире в неповних реченнях.
Урок-практикум Опрацювати п. 24, знати що називають повними та неповними
реченнями (правила ст. 88) 0 ПОВТОРЕННЯ Уважно переглянути відеоматеріали за темою уроку (відео з
попернього уроку) https://www.youtube.com/watch?v=epAvRrF-aHU (Повні
та неповні речення) https://www.youtube.com/watch?v=FRFtMd9a8Sk (Тире
в неповних реченнях) Виконати онлайн тестування за темою уроку https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1034728 (відкрито до 12.12, 18.00год)
|
|||
7 |
мистецтво |
Тема: Шедеври Північного Відродження. Д/З: Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=-XNHCoK0VEM Виконати завдання (до 12.12.22) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1504123
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
алгебра |
Тема Степінь з цілим від’ємним показником Повторити п. 8 стор. 53 – 54 Виконати № 241, 243 |
2 |
Укр. мова |
Тема: Навчальний диктант. Підготовка до контрольного диктанту Написати аудіодиктант https://www.youtube.com/watch?v=ObNu413JF3g,
фото роботи надіслати в особисті повідомлення Повторити правила п. 18-24 (готуємося до контрольної роботи за
темою «Односкладні речення» |
3 |
біологія |
Тема уроку : Будова
скелету.З'єднання кісток https://www.youtube.com/watch?v=6WSBeY0AaQw |
4 |
хімія |
Тема . Контрольна робота 1 (з теми “Будова атома.
Періодичний закон”). Завдання на два уроки. (завдання в групі) |
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Створення
об’єктів SmartArt. 1.
Опрацювати
матеріал за посиланням: або матеріал підручника на стр.
98-101 2.
Пройти онлайн –
тестування за посиланням на тему: «Створення
формул, написів та об’єктів SmartArt» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8459228 Тест відкрито до
12.12 до 21.00 – одна спроба проходження |
6 |
основи здоров’я |
Тема: «Складові духовного розвитку особистості.
Формування системи цінностей. Моральний розвиток особистості. Піраміда
потреб. Планування майбутнього» Переглянути відео «Духовний розвиток
особистості», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=urk5p41vFd8 Переглянути відео «Формування системи
цінностей», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=BP4Vhl2BZCQ Д/з: Опрацювати § 13. Виконати у робочому зошиті Практичну
роботу № 5 (за під. № 6) «Відпрацювання алгоритму постановки й досягнення
мети» |
7 |
хімія |
Див. вище |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.