№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема Корекція знань з теми « Множення і ділення раціональних дробів.
Тотожні перетворення раціональних виразів» Повторити п. 14 -15 стор. 221 Виконати № 842 (2. 3) |
2 |
Укр. мова |
Тема: Урок - практикум за темою "Односкладні
речення" Повторити правила п. 18,19,20,22 За потреби переглянути відеоматеріали до кожного виду
односкладних речень: 1. Означено-особові https://www.youtube.com/watch?v=r8TZVIntK1o 2. Неозначено-особові https://www.youtube.com/watch?v=6i4YEZ4BLPU&t=42s 3. Узагальнено-особові https://www.youtube.com/watch?v=CX7HoULs18k 4. Безособові https://www.youtube.com/watch?v=szSBiBknSLc&t=46s Виконати інтерактивну вправу https://sites.google.com/view/ulanlida/%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8/%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D1%96-%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F (скрін
надіслати в особості повідомлення) Написати вільне есе (5-10 ресень) на тему "З
Україною в серці" з використанням односкладних речень
|
3 |
Фіз. культура |
Правила т/б. Варiативний модуль "Гімнастика". Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку
гнучкості та сили,(завдання виконаних вправ, присилайте в приватне
повідомлення на вайбер). Переглянути відео за посиланням. Дівчата вправи на рівноваги. Хлопці стійка на руках.
|
4 |
Укр. література |
Тема: Світ
української поезії В. Сосюра
"Любіть Україну!" Коротко про поета. Патріотичні
інтимні, пейзажні мотиви його творів. Любов до Батьківщини як важливий
складних життя людини Опрацювати біографічні дані поета ст. 63 та
відеоматеріали https://www.youtube.com/watch?v=9zaUN3hyZKk (записати
в зошит, що найбільше вразило з біографії В. Сосюри) Прослухати виконання поезіїі https://www.youtube.com/watch?v=0NlkOX-PSYE (Гостя
"Сніданку, маленька актриса Фрося) Записати літ. паспорт поезії в зошит https://dovidka.biz.ua/lyubit-ukrayinu-sosyura-analiz/ Вивчити поезію "Любіть Україну" ст. 64-65
|
5 |
Заруб. літер. |
Основні жанри середньовічної
літератури на Заході й Сході. Особливості розвитку
китайської лірики епохи Тан. Лі Бо (701–762). «Печаль на яшмовому ганку», «Сосна біля
південної галереї». Опрацювати с.130-141
підручника Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=yoAptTHfLcM Виконати о-т: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9974219
|
6 |
Англ. мова |
Monday, the 28th of November Classwork Тема "Get a job"
1) Vocabulary Виписати в зошит: a part-time job – робота на неповний робочий день, підробіток
Виконати
SB p. 28 ex. 1 – з'єднати малюнки 1-6 з реченнями a-f
2) Reading
(SB p. 28 ex. 2 A) - прочитати, перекласти текст (незнайомі слова -
надписуємо переклад) SB p. 29
ex. 2 B - прочитати твердження та проставити T (True- Правда) або F
(False-Неправда) згідно тексту
3)
Speaking (SB p. 29 ex. 4) - сказати ким би ти хотів працювати та ким би
не хотів і чому Зелений
боксик - назви професій, оранжевий - прикметники, яка робота, блакитний -
також опис роботи, яка вона. Зелений
бокс: fruit picker
- збирач фруктів furniture
tester - тестувальник меблів street
cleaner - прибиральник вулиць street performer - вуличний артист football player - футболіст pop star - поп-зірка astronaut - космонавт clown - клоун scientist - вчений dog stylist - собачий стиліст librarian - бібліотекар Оранжевий бокс: dangerous - небезпечний boring - нудний exciting - захоплюючий tiring - стомлюючий, виснажливий interesting - цікавий Блакитний бокс: make a lot of money - заробити багато грошей work long hours - працювати багато годин travel a lot - багато подорожувати be afraid of ... - боятися чогось ... can become famous - стати відомим
Наприклад, I`d (I would) like to be an astronaut because it's very interesting. I wouldn`t like to be a fruit picker because it`s boring.
Homework SB p. 29
ex. 5 B – написати про свою ідеальну роботу (і розповісти) 7-10 речень What is your ideal job?
|
7 |
Трудове навчання |
Проєкт № 2 Об’єкт проєктної
діяльності :Сумка, наплічник (8 годин) Способи перенесення малюнка на тканину. Добір способу перенесення
малюнка. Перенесення візерунка для вишивання на тканину. Види швів вишивання
шовковими стрічками, їх виконання з дотриманням прийомів роботи з
інструментами та пристосуваннями. Правила безпечної праці. Виконання
технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його
виготовлення. Дотримання правил безпечної праці. Переглянути посилання: Завдання: оздобити оброною
технікою пошиту сумку та провести контроль якості виготовленої сумки-шопера.
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Всесвітня історія |
Узагальнення.
Тематичний контроль з розділу 2. ВИСОКЕ ВІДРОДЖЕННЯ. РЕФОРМАЦІЯ В ЗАХІДНІЙ
ЄВРОПІ. Виконати контрольний
тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7046196 Завдання необхідно виконати до 8 грудня 22:00
|
2 |
Геометрія |
Тема Вписані
чотирикутники Опрацювати п. 10
стор. 63 -64 Переглянути відео
за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SPuOM1TvdMQ Виконати № 331, 334
|
3 |
Географія |
Онлайн
консультація на 3 уроці. |
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний
модуль "Гімнастика". Виконувати ЗРВ
,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку гнучкості та сили,(завдання
виконаних вправ, присилайте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути
відео за посиланням. Перетягування канату. Стрибки на
скакалці. Нахил тулуба
уперед з положення сидячи (см). Підтягування у
висі.
|
5 |
Укр. мова |
Тема:
Контрольний письмовий твір-опис пам"ятки історії й культури на основі
особистих спостережень і вражень у художньому стилі Переглянути
відеоматеріали https://www.youtube.com/watch?v=0-2Vh7O3xaE Опрацювати
презентацію, записати в зошит план та написати твір-опис за скульптурою Лесі
Українки в Новгород-Волинському https://vseosvita.ua/library/kontrolnyi-tvir-opys-pamiatok-istorii-ta-kultury-na-osnovi-osobystykh-sposterezhen-i-vrazhen-u-khudozhnomu-styli-pidhotovcha-robota-562170.html (виконану
роботу надіслати в особисті повідомлення)
|
6 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Спільна робота з
документом 1.
Опрацювати
матеріал за посиланням: https://docs.google.com/presentation/d/1RDL3Qv7PrFZECdAHjlLNVJV5rteDzxvb/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true Або стр. 91 – 94 підручника 2.
Пройти тест за
посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5012751 тест відкрито до 30.11 до
21.00 ОДНА СПРОБА ПРОХОДЖЕННЯ!!!!
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема: Описані чотирикутники. Самостійна робота. Опрацювати п.10 стор. 64 -65 Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JkM8LcHprIQ Виконати № 339 Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5365630 Тест відкритий до 03.12 20.00
|
2 |
Фізика |
Тема. Теплота згоряння палива. Коефіцієнт корисної дії
нагрівника. Дз: Повторити §15 та опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=kWZCfQoa_eE Виконати онлайн тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/xhg924 Додатково Розв’язати Впр.15 № 4 |
3 |
Біологія |
Тема уроку : Кровотечі.Серцево-судинні
хвороби та їх профілактика. |
4 |
Алгебра |
Тема Рівносильні рівняння. Раціональні рівняння. Опрацювати п.7 стор. 46 – 47 Виконати № 208 (1, 2)
|
5 |
Історія України |
Тема. Передумови і причини Національно-визвольної
війни. Богдан Хмельницький. Переглянути відео - Повстання Богдана Хмельницького 1648
року | Пишемо історію https://www.youtube.com/watchv=TEiArG0XwfY&ab_channel=FREE%D0%94OM Опрацювати параграф 19. Виконати онлайн-вправу https://learningapps.org/watch?v=px58rt57321
|
6 |
Заруб. літер. |
Ду Фу (712–770). «Пісня про хліб
і шовк», «Весняні надії». Зв’язок поезії Ду Фу з історичною
реальністю. Вплив конфуціанства на його світогляд. Національні образи,
символи в ліриці митця. Образ ліричного героя... Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=AYF-6-Cij7Y Опрацювати с.142-144 підручника. Виконати о-т:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7063602 |
7 |
Історія України |
Тема. Козацько-кримський союз. Переглянути урок - Козацько-кримський союз. Події 1648–1649
рр. Зборівський договір.
Д/з. Опрацювати параграф 20-21. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9227974 Завдання необхідно виконати до 7 грудня 22:00
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|||
1 |
Англійська мова |
|
|||
2 |
Укр. література |
Тема: В. Сосюра. "Васильки" - зразок інтимної лірики.
"Осінь" ("Облітають квіти, обриває вітер...". Щирість
ліричного самовираження. ТЛ: громадянська лірика, інтимна лірика, пейзажна
лірика. Опрацювати ст. 67-70, теорію літератури записати в зошит,
навчитися виразно читати поезії та прослухати їх: https://www.youtube.com/watch?v=mmbJYDc2rVc ("Васильки") https://www.youtube.com/watch?v=6noKvQkEIz0 ("Осінь") Записати в зошит літ. паспорти поезій: https://dovidka.biz.ua/sosyura-osin-analiz/ ("Осінь") https://dovidka.biz.ua/vasilki-sosyura-analiz/ ("Васильки") За бажання намалювати ілюстрацію до однієї поезії на вибір
|
|||
3 |
фізика |
Тема. Розв’язування задач. Самостійна робота Дз: Повторити §15 Це цікаво https://www.youtube.com/watch?v=yWjQ0npZZ-o Виконати онлайн тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/qct617 Додатково Розв’язати Впр.15 № 5
|
|||
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний модуль "Гімнастика". Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням. Спец вправи для розвитку
гнучкості та сили,(завдання виконаних вправ, присилайте в приватне
повідомлення на вайбер). Переглянути відео за посиланням. Стійка на руках Рівновага на одній нозі.
|
|||
5 |
географія |
Онлайн консультація на уроці. Переглянути відео , зробити короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=qwoCq-lStVg Опрацювати 23 параграф.
|
|||
6 |
Укр. мова |
Тема: Р.М №11. Контрольний письмовий твір-опис памятки історії
й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі
(завершуємо роботу над твором) Переглянути відеоматеріали https://www.youtube.com/watch?v=0-2Vh7O3xaE Опрацювати презентацію, записати в зошит план та написати
твір-опис за скульптурою Лесі Українки в Новгород-Волинському https://vseosvita.ua/library/kontrolnyi-tvir-opys-pamiatok-istorii-ta-kultury-na-osnovi-osobystykh-sposterezhen-i-vrazhen-u-khudozhnomu-styli-pidhotovcha-robota-562170.html.
(Виконану роботу надіслати в особисті повідомлення). Опрацювати рубрику
"Нове в правописі" ст. 83
|
|||
7 |
мистецтво |
Онлайн консультація за розкладом. Тема: Шедеври Північного Відродження. Д/З: Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=2gywzhXXE8c Опрацювати ст.74-83, виконати один із варіантів ст.82-83.
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
алгебра |
Тема: Рівносильні рівняння Повторити п. 7 стор. 46 – 47 Виконати № 208 ( 4, 5, 7)
|
2 |
Укр. мова |
Тема: Односкладні прості речення з головним членом у формі
підмета (називні) Опрацювати п. 23, розуміти та вміти застосовувати правило на ст.
84. Переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=HhGAlqCiNGw.
Виконати вправу з будиночком ст. 87, звернути увагу на рубрику "Культура
слова"
|
3 |
біологія |
Онлайн консультація на 3 уроці. Тема уроку : Узагальнення знань з теми
"Дихання.Кровоносна система " https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-z-temi-dihanna-transport-recovin-75335.html Виконати у зошиті , варіант 1
|
4 |
хімія |
Тема уроку 1, 2. Кристалічні гратки. Залежність
фізичних властивостей речовин від типів кристалічних граток. Завдання.
Опрацювати пар. 21. Повторити пар. 18 - 20, переглянути відео - урок.
|
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Практична робота 4. «Стилі. Структура
документа. Автоматизоване створення змісту. Гіперпосилання»
виконати практичну роботу на стр. 94-95 АБО пройти онлайн тестування
за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6959079 тест відкрито до 05.12 до 21.00 (одна спроба
проходження)
Для тих, хто не пройшов попередній тест – відкритий
знову!!!! https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1909756 тест відкрито до 04.12 до 21.00 (одна спроба
проходження)
|
6 |
основи здоров’я |
Тема: «Становлення особистості.
Біосоціальний характер особистості. Розвиток особистості. Формування
самосвідомості у підлітковому віці» Переглянути відео, за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=oywOwyO5tgI Д/з: Опрацювати § 12 у підручнику. Виконати тест, за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6983874, Код доступу 6983874 Відкритий до 09.12.22 (18:00)
|
7 |
хімія |
Див. вище |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.