Понеділок 12.12
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема: Стандартний вигляд
числа Повторити
п. 8 стор. 53 – 54 Виконати
№ 243, 247 Виконати
тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7477695 Тест
відкритий до 13.12 21.00 |
2 |
Укр. мова |
Тема:
Р.М. 12. Контрольний діалог. Складання та розігрування діалогу-розпитування з
використанням неповних та односкладних речень "Екскурсія
пам*ятними місцями України" Згадайте,
що таке Діалог, Репліка, Розділові знаки при діалозі, переглянувши
відеоматеріали https://www.youtube.com/watch?v=4SkKSrCe6r Потім
починаємо мандрувати Україною і переносимося до Української Атландити та
уважно переглядаємо відео https://www.youtube.com/watch?v=etexbNCIxqc (Затоплене
село Бакота). Опановуємо отримані емоції від побаченого, обираємо собі
співрозмовника (можна умовного) і починаємо писати діалог - розпитування
(10-15 реплік) на основі відео, використовуючи односкладні та неповні
речення - ОБОВ*ЯЗКОВО. Діалог виразно читаємо в парі або
самостійно, записуємо відео чи аудіо та надсилаємо в особисті повідомлення. Я
у Вас вірю!
|
3 |
Фіз. культура |
Правила
т/б. Варiативний
модуль "Гімнастика". Виконувати
ЗРВ ,за відео посиланням. Вправи для розвитку гнучкості та сили ,(завдання
виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути
відео за посиланням. Стрибки на скакалці. Виконати
орієнтовно навчальний норматив -піднімання тулуба в сід за 30 с.
|
4 |
Укр. література |
Тема: Із сучасної української поезії кінця XX- початку XXI ст. Іван
Малкович "З янголом на плечі", "З нічних
молитов", Василь Герасим*юк "Чоловічий
танець" Опрацювати
ст. 79-82. 1.
Знати зміст поезії "Чоловічий танець" https://www.youtube.com/watch?v=g115ek-mEmU -
виписати з поезії епітети. 2.
Знати зміст поезії "З янголом на плечі" https://www.youtube.com/watch?v=9q8Nhtfumms (читає
автор) 3.
"З нічних молитов" https://www.youtube.com/watch?v=2KdX6Dt3ADU записати
в зошит літ. паспорт поезії за посиланням https://dovidka.biz.ua/z-n-chnih-molitov-anal-z-pasport/
|
5 |
Заруб. літер. |
Аліг’єрі
Данте (1265–1321).
Сонет 11 («В своїх очах вона несе кохання…»). Данте як ключова постать
італійського Середньовіччя і переходу до Відродження. Загальна характеристика
його творчості. Утілення в сонеті 11 Данте краси високого почуття кохання. Опрацювати
с.166-170 підручника. Переглянути експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=mffkRShPnw0&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=20 Виконати о-т: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5639885 Підготуватися
до контрольної роботи за темою «Середньовіччя» (с.130-170) |
6 |
Англ. мова |
Контроль
письма Завдання
складається з 3 блоків, кожне з яких оцінюється у 4 бали: І завдання -
потрібно вставити вірне слово в кожне речення. Спочатку перекладіть ті слова,
які даються a-h, щоб точно знати що підходить. Переписувати речення повністю
НЕ потрібно, лише 1. f, 2. a, і т.д. ІІ завдання -
обрати a, b, c. Уважно читайте речення, які даються та варіанти відповідей.
УВАЖНО! Також пишете відповідь скорочено 1.a, 2. b, і т.д. ІІІ завдання -
вам дається 2 теми для їх розкриття. Потрібно обрати 1 з тем, яка вам більше
подобається та написати коротке есе (4-7 речень), звісно на англійській
мові!, важливо відповісти на всі запитання, які даються. 1 тема. Кожна
людина чимось обдарована. Деякі з нас чудові музиканти, інші – найкращі
математики або талановиті комунікатори. Якби ви могли вибрати особливий
талант (вміння) для себе, що б ви вибрали? Чому ви вибрали б саме цей талант?
Як би ви використовували цей талант? Як це змінило б ваше життя або життя
інших?
Важливо!!!
На тому
листочку, на якому писали контроль читання відступаєте 5 стовпчиків або 2
лінії і пишете посередині: Thursday, the 15th of December Writing Comprehension І. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. ІІ. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. ІІІ. 1)
або 2) номер теми, яку розкриваєте
Посилання на
завдання https://drive.google.com/file/d/1hurHNwO5ojju4MXZLKXegnN9vKNDEnw_/view?usp=sharing
|
7 |
Трудове навчання |
Проєкт № 2 Об’єкт проєктної діяльності :Сумка,
наплічник (8 годин) Ознайомлення з будовою та принципом дії швейної
машини. Механізми перетворення та передачі руху. Роль механізмів у
перетворювальній діяльності. Обробка країв деталей виробу на швейній машині (швом «зигзаг»,
якщо сумка не має підкладки). Добір машинних швів для з’єднання деталей
сумки. З’єднання деталей сумки. Переглянути посилання:Проєкт № 2 Об’єкт проєктної діяльності
:Сумка, наплічник (8 годин) Завдання: оздобити оброною технікою пошиту сумку та провести
контроль якості виготовленої сумки-шопера. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1345022 Завдання необхідно
виконати до 18 грудня 21:00 |
Вівторок 13.12
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Всесвітня історія |
Тема. Володіння
Габсбургів. Карл V, Філіп ІІ. Національно-¬визвольна війна у Нідерландах.
Утрехтська унія. В.Оранський. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=TBfTLr0Soyk&ab_channel=%D0%9F%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8E! Опрацювати
§13. Заповнити таблицю на с. 69. Виконайте тренувальну онлайн-вправу: https://cutt.ly/3kH5NfP
|
2 |
Геометрія |
Тема: Аналіз контрольної роботи.
Теорема Фалеса. Узагальнена теорема Фалеса. Опрацювати п.11 стор. 76 – 77 Виконати № 376, 380
|
3 |
Географія |
Онлайн
консультація на 3 уроці. Переглянути відео
, зробити короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=ko67OgiDmOc
|
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний
модуль "Гімнастика". Виконувати ЗРВ
,за відео посиланням. Вправи для розвитку гнучкості та сили ,(завдання
виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути
відео за посиланням. Стрибки на скакалці. Виконати
орієнтовно навчальний норматив - підтягування (кількість разів)
|
5 |
Укр. мова |
Тема:
Узагальнення й систематизація вивченого з теми "Односкладні
речення" Повторити правила
п. 18, 19, 20, 22, 23, 24, знати і вміти розрізняти односкладні речення
від двоскладних та визначати їх вид, а також вміти знаходити неповні речення
та правильно ставити тире на місці пропущених членів речення. Готуємося до
контрольної роботи. Пройти онлайн тестування за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1479589 (відкрито
до 15.12 , 20.00год)
|
6 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Узагальнення знань з теми «Опрацювання
текстових даних» Пройти онлайн – тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9498042 (16 питань) Тест відкрито до 17.12 до 21.00 – одна спроба
проходження
|
Середа 14.12
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема: Властивість медіани трикутника Опрацювати п. 11 ( теорема 11.3 стор. 78) Виконати № 384, 389
|
2 |
Фізика |
Тема. Деякі види теплових двигунів. Дз Опрацювати § 17 та відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=oDTf_rxDsDc https://www.youtube.com/watch?v=yS6Bk9YUnrg Розв’язати Впр.17 (усно) та онлайн тестування за
посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5935388 |
3 |
Біологія |
Тема уроку : Будова і функція скелетних
м'язів.
|
4 |
Алгебра |
Тема: Степінь з цілим показником і його
властивості Опрацювати п. 9 стор. 61 – 63 Виконати № 275, 277
|
5 |
Історія України |
Тема. Події 1650–1651 рр. Битва поблизу Берестечка. Д.з. Опрацювати пункт 1-2 на с.92-94
|
6 |
Заруб. літер. |
Тематичне оцінювання №3. Середньовіччя. Виконати о-т: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2625882 Підготуватися до уроку позакласного
читання за творчістю Рудакі. |
7 |
Історія України |
Тема. Білоцерківський договір. Іван Богун. Опрацювати § 22. Письмово виконати завдання 1 та 2,
заповнити порівняльну таблицю на с. 96. Виконану роботу надіслати в особисті повідомлення.
|
Четвер 15.12
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|||
1 |
Англійська мова |
|
|||
2 |
Укр. література |
Тема: А. Мойсієнко "Жовтень жовті
жолуді". І Павлюк "Дівчинка". Поєднання в поезіях глибинної
історичності бачення світу і відчуття сучасної присутності в ньому Опрацювати ст. 83-85, навчитися виразно читати поезії, зазначені в
темі, вміти давати відповіді на запитання. Вивчити НАПАМ"ЯТЬ одну поезію на вибір АБО створити
відеряд до однієї із поезій (відео з картинками, які ілюструють те, про що
йде мова у поезії та прописати рядки поезії, яку оберете чи самостійно її
озвучити)
|
|||
3 |
фізика |
Тема. Урок-семінар “ Теплові двигуни, їх
використання та вплив на навколишнє середовище” Дз Дз: Повторити стор.92-93 Розв’язати завдання для самоперевірки стор.96-97 №1-9( усно), №15,17 Це цікаво https://www.youtube.com/watch?v=mAmwNIZWBN0 |
|||
4 |
Фіз.культура |
Правила т/б. Варiативний модуль "Гімнастика". Виконувати ЗРВ ,за відео посиланням ,(завдання виконаних
вправ, присилаєте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути відео за посиланням. Стрибки на скакалці. Виконати вправи у стані рівноваги.
|
|||
5 |
географія |
Тема уроку : Кліматичні карти.Кліматичні
ресурси. Стихійні явища. Переглянути відео , зробити короткий запис https://www.youtube.com/watch?v=ko67OgiDmOc
|
|||
6 |
Укр. Літ. |
Тема: Г. Кирпа "Мій ангел такий
маленький", "Коли до Вас темної ночі". Поєднання в поезіях
глибинної історичності бачення світу із відчуттям сучасної присутності в
ньому Опрацювати ст. 85-86, навчитися виразно читати поезії,
зазначені у темі, вміти давати відповіді на запитання ст. 86. Переглянути https://www.youtube.com/shorts/I1AHG59a2YQ Намалювати ілюстрацію (можна в зошиті) до однієї поезії
Г.Кирпи
|
|||
7 |
мистецтво |
Тема: Контрольна робота : https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3404344 (Відкрито до 21.12.22 до 21.00) Д/З: повторити ст.56-83.
|
П'ятниця 16.12
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
алгебра |
Тема Степінь з цілим показником і його властивості Повторити п. 9 стор. 61 – 63 Виконати № 279 (1, 3. 5), 281(1. 2, 3) |
2 |
Укр. мова |
Тема: Контрольний диктант за І семестр Для тих, хто не вийде на зв*язок пишемо аудіодиктант https://www.youtube.com/watch?v=DQBE5KSIM4Q Письмова робота: Виписати з відомих українськиїх пісень слова з орфограмами
(написання м*якого знака, апострофа, великої літери, ненаголошені голосні
(е,и), ться, шся, не з різними частинами мови, подвоєння, буквосполучення дж,
ждж, написання префіксів (пре, при, прі), орфорграми в суфіксах (ськ,
зьк) тощо) Пропоную: https://www.youtube.com/watch?v=ClqHX_Eo90s (NK
"Я - Україна") https://www.youtube.com/watch?v=-ZuCAA_93wc (Люся
Кава "Незламна") https://www.youtube.com/watch?v=6CrwyBT7MiU ("Буде
весна") |
3 |
біологія |
Тема уроку : Робота м'язів.Основні групи. Втома. Переглянути відео , зробити короткий запис . https://www.youtube.com/watch?v=bBKnCyJiVs4 |
4 |
хімія |
Тема уроку 1. Ковалентний зв'язок, його утворення.
Полярний і неполярний ковалентний зв'язок. |
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Структура веб – сторінок. Правила ергономічного розміщення
відомостей на веб – сторінці. 1.
Опрацювати
матеріал презентації за посиланням: https://docs.google.com/presentation/d/1qSpL3jaPmR7L8_8WZTz_fK4ZiAqHzgOC/edit?usp=sharing&ouid=100276375463896360034&rtpof=true&sd=true Або стр. 102 – 105 підручника 2.
Виконати інтерактивну вправу за посиланням: https://learningapps.org/watch?v=pnsnpduka21 3.
Фото результату
надіслати вчителю в особисті повідомлення |
6 |
основи здоров’я |
Тема: «На порозі дорослого життя.
Фізіологічна, психологічна та соціальна зрілість. Соціальні ролі і життєві
навички в сучасному світі» Переглянути відео «На порозі дорослого
життя», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=khJrGR4qbz8 Переглянути відео «Соціальні ролі і
життєві навички в сучасному світі», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=59tlOAtb_Sg Д/з: Опрацювати § 1-2. Виконати у робочому зошиті
практичну роботу № 6 (за під. №1) «Самооцінювання рівня зрілості та
готовності до дорослого життя». |
7 |
хімія |
Тема уроку 2. Йонний зв'язок, його утворення.
.Завданнядля закріплення знань.: опрацювати пар. 18, 19, 20. Виконати
завдання 3, стор. 103. Переглянути відео - урок. |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.