Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

неділя, 2 квітня 2023 р.

Завдання для опрацювання з 20.03 - 24.03

         

Понеділок 20.03

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Алгебра

Тема: Зведене квадратне рівняння і формула його коренів.

Повторити п. 19 (формули)

Виконати № 893( 3, 4. 7, 8)

 

2

Укр. мова

Тема: Поняття про відокремлення. Аналіз контрольної роботи

Опрацювати п. 35, знати і вміти застосовувати правила ст. 124

Уважно переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=09kOkyE1I0U

Виконати вправу з будиночком ст. 128 (А) та (Б) https://www.youtube.com/watch?v=-F-bMZhaK-M

3

Фіз. культура

Варiативний модуль "Футбол".

Правила гри.

https://youtu.be/cKW1UZPJ-uY

Виконувати ЗРВ та спеціальні вправи для ніг  ,за відео посиланням, (завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/E1VMLTryfTk

https://youtu.be/akc_BDdRTUc

Переглянути відео за посиланням. Орієнтовно навчальний норматив 5 спроб обведення стояків (фішок).

https://youtu.be/NjVh6WZfBtg

Тактичні вправи гра квадрат.

https://youtu.be/GwdKObVRvU8

4

Укр. література

Тема: Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути". Повість про школу й проблеми дорослішання. Особливості композиції твору

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=MheeU6I2LNw- урок

Опрацювати презентацію, виписати паспорт твору

https://naurok.com.ua/nina-bichuya-shpaga-slavka-berkuti-povist-pro-shkolu-y-problemi-doroslishannya-osoblivosti-kompozici-tvoru-219566.html

Прочитати ст. 147-157, вміти давати відповіді на запитання ст. 157

Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=evXHSkrlPq4

Пройти онлайн тест за прочитаним розділом   Приєднатися для виконання тесту на сайті «На Урок» (join.naurok.ua)

Відкритий до (22.03. 21.00год)

 

5

Заруб. літер.

Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.

Переглянути:

https://www.youtube.com/watch?v=HlLwisRkm8g

Пройти от:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9668451

Опрацювати с. 239-243 підручника.

6

Англ. мова

 Monday, the 20th of March

Classwork

Module 8 "Entertainment" (розваги)

What`s on?

 

What`s on? – це запитання ми ставимо, коли хочемо запитати, яку телепрограму ми можемо подивитися у конкретний день та у конкретний час.

1) Vocabulary (SB p.46 ex. 1) - з'єднати малюнки з видами телепрограм

Записати в зошит та вивчити!
soap opera – мильна опера, телесеріал
quiz show – телевікторина
reality show – реаліті-шоу
weather forecast – прогноз погоди
the news - новини
wildlife documentary – докум. фільм про дику природу
сontestant |kənˈtest(ə)nt| - учасник, супротивник, конкурент

https://wordwall.net/resource/54087423

2) Reading (SB p.46 ex. 2 A, B) - передивитися TV guide (телепрограму, телегід), що показують та о котрій годині. Прочитати анонси передач Don`t miss! на стр. 47 (в жовтому стовпчику).

Дати відповіді на запитання - стр. 45 впр. 2В (1. Who stars in The Last Soldier? і т.д.)

Homework

вивчити нові слова,

https://wordwall.net/resource/54087280,
WB p. 102 ex.
A - прочитати короткі діалоги та визначити , які телепрограми дивляться люди (надписати на єкрані телевізора). Наприклад, в 1му - weather forecast .
Записати в зошиті, які телепрограми ви любите дивитися : I like watching ... 

7

Трудове навчання

Проєкт 4. Об’єкт проєктної діяльності: Кондитерські вироби .

Основна технологія: технологія виготовлення кондитерських виробів

Інструктаж з ТБ поведінки на уроках трудового навчання

Короткі історичні відомості про виникнення десертів, кондитерських виробів.

Види десертів: кондитерські вироби, фрукти (салати), мед, горіхи, сири.

Опрацювати матеріал https://naurok.com.ua/prezentaciya-konditerski-virobi-316459.html   Презентація "Кондитерські вироби"

https://svitppt.com.ua/trudove-navchannya/konditerski-virobi.html   Кондитерські вироби-Історія і сучасність.


Вівторок 21.03

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Всесвітня історія

Практична робота №4 "Східна Європа й Османська імперія в XVI — першій половині XVIII ст."

На основі  підручника Всесвітня історія та інших доступних джерел, виконати у зошитах 1 та 4 завдання параграфу 24 на с. 136-137:

1. Укладаємо синхронізовану хронологічну таблицю - ст.136

4. Історичні докази - ст.137.

Д.з. Підготуватися до тематичного контролю. Повторити параграфи 20-23.

                                                                                                                     2

Геометрія

Тема; Контрольна робота №4 « Розв’язування прямокутних трикутників»        

 Завдання контрольної  роботи будуть відкриті під час уроку.

 

3

Географія

Онлайн консультація на 3 уроці.
Тема уроку : Природно-ресурсний потенціал. Дослідження"Вплив екологічних компонентів на здоров'я людини "

Переглянути відео , зробити короткий запис конспекту.

https://www.youtube.com/watch?v=covuZVxeSn0

Опрацювати 46 параграф .Виконати дослідження .

 

4

Фіз.культура

Варiативний модуль "Футбол".

Правила гри.

https://youtu.be/cKW1UZPJ-uY

Виконувати ЗРВ та спеціальні вправи для ніг  ,за відео посиланням, (завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/E1VMLTryfTk

https://youtu.be/akc_BDdRTUc

Переглянути відео за посиланням. Тактика захисту, командні дії.

https://youtu.be/o0lyxl3vebM

Тактичні вправи гра квадрат.

https://youtu.be/GwdKObVRvU8

 

5

Укр. мова

Тема: Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах.

Повторити правила п. 35, звернути увагу на рубрику "Культура слова" ст. 127 та "Нове в правописі" ст. 128

Опрацювати презентацію за темою уроку https://naurok.com.ua/prezentaciya-ponyattya-pro-vidokremlennya-rozdilovi-znaki-pri-vidokremlenih-chlenah-rechennya-289970.html

Виконати інтерактивну вправу https://learning.ua/mova/vosmyi-klas/vidokremliuiemo-chleny-rechen-rozdilovymy-znakamy (скрін надіслати в особисті повідомлення)

 

6

інформатика

Тема: ІБЖД. Введення та виведення даних.

1.     Опрацювати матеріал за посиланням:https://alextexnok.blogspot.com/p/v-behaviorurldefaultvmlo_67.html   АБО стр. 190 – 196 підручника

2.     Виконати проект  стр. 195  (скрін надіслати вчителю)

 


Середа 22.03

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Геометрія

 Тема: Аналіз контрольної роботи.

           Многокутник та його елементи.

 

Опрацювати п. 19

 Виконати № 648, 650

 

 

2

Фізика

Тема. Паралельне з’єднання провідників

Опрацювати §32 та відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Ny86b57Lbko

Розв’язати Впр.32( 2,3) та інтерактивну вправу

https://learningapps.org/9776443

 

 

3

Біологія

Тема уроку: Умовні , безумовні рефлекси , інстинкт. Лабораторне дослідження "Реакції зіниці на світло" 

Переглянути відео , зробити короткий запис .

https://www.youtube.com/watch?v=qH4-I__pUXg

Опрацювати 48 параграф.Виконати лабораторку, сторінка 223.

 

4

Алгебра

Тема:  Теорема Вієта.

Опрацювати п.20, переглянути відео

https://youtu.be/RyfKJHdvlpk

Виконати № 683( 1, 3), 687

 

5

Історія України

Практична робота «Руїна — кризове явище в історії України».

Виконати у зошиті завдання § 40–41, підручника Історія України:

1. ІСТОРИЧНІ ПАРИ - ст.171

2. ХРОНОЛОГІЧНА РОЗМИНКА - ст.172

3. ІСТОРИЧНА МАТЕМАТИКА - ст.172

Д.з. Виконати онлайн-вправу «Видатні постаті козацької України» https://cutt.ly/Gb8Wab6

 

 

6

Заруб. літер.

 Тема: Мольєр «Міщанин-шляхтич». Історія створення комедії. Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.

Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=crC1EN4Ktpg&list=UUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=49

 

Опрацювати с. 245-251 підручника.

 

7

Історія України

Див. вище


Четвер 23.03

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Англійська мова

 Thursday, the 23d of March

Classwork

Повторення слів 
https://wordwall.net/uk/resource/54269967

1) Grammar SB p. 47 ex. 3 (правило на стр. 65 - Both / All / Neither / None)
Записати в зошит:

Відносяться до 2-х людей або речей:

Both - "обидва", має позитивне значення.
Neither - "ні той, ні другий", "жоден", має негативне значення.

Стосується більше двох людей чи речей:

All - "всі", позитивне значення.

None - "ніхто", негативне значення.

 

Отже, якщо мова йде про 2-х людей або 2 предмети, ви вживаєте both або neither. Якщо про більше ніж 2-є людей і речей, то all або none.

1. Chris and Harry are visiting Spain next month. They`re both (бо мова йде про 2-х людей) very excited.

2. Mike, Andy and Ann stayed at home. None (бо людей більше ніж 2) of them wanted to go to the cinema.


Для ознайомлення з правилом 
https://studfile.net/preview/5374358/page:7/

SB p. 47 ex. 3 - Вставити у речення both, all , neither або none.

 

2) Listening (SB p. 47 ex. 4) - прослухати 5 коротких діалогів та до цифр підписати про яку телепередачу йшлося у діалозі. 
https://drive.google.com/file/d/1uD3CYs6Tg_5WKFj5-RjF60kXEh4kHZtI/view?usp=share_link

Homework

Повторити слова, 

SB p. 47 ex. 5 - написати невелике есе про 2 улюблені телепередачі, відповідаючи на запитання, які даються (What kind of programmes are they? ...)
WB p. 103 ex. C - об'єднати 2 речення в 1, використовуючи both, all , neither або none. Наприклад, 1. Both of the boys went to the cinema.

 

2

Укр. мова

Тема: Відокремлення узгоджених означень. Умови відокремлення означень, їхня роль у мовленні

Опрацювати п. 36, знати і вміти застосовувати правила ст. 129-130

Уважно переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=EnwRpin6EyE Виконати Впр.3 ст. 131 та виконати інтерактивну вправу http://learningapps.org/watch?v=pk9u75idk17 (скрін надіслати в особисті повідомлення)

 

 

3

фізика

Тема.Лабораторна робота №5.

Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників

Опрацювати онлайн урок  за посиланням 

https://probapera.org/publication/13/53623/lr-doslidzhennya-elektrychnoho-kola-2.html

та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=8CZGO4JHiqU

Виконати онлайн тестування за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2893188

 

4

Фіз.культура

Варiативний модуль "Футбол".

Правила гри.

https://youtu.be/cKW1UZPJ-uY

Виконувати ЗРВ та спеціальні вправи для ніг  ,за відео посиланням, (завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на  вайбер).

https://youtu.be/E1VMLTryfTk

https://youtu.be/akc_BDdRTUc

Переглянути відео за посиланням. Зупинки м'яча.

https://youtu.be/Wq38o2GbIWU

https://youtu.be/YeuRanbuOXQ

Тактичні вправи гра квадрат.

https://youtu.be/GwdKObVRvU8

 

5

географія

Тема уроку : Дослідження "Чорного моря"

https://www.youtube.com/watch?v=cpim0HYw9xU

 

 

6

Укр. літ.

Тема: Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". Роль батьків у вихованні дітей

Самостійна робота за змістом

Переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=47ZaUqQ6gOM

Прочитати ст. 157-162, вміти переказувати

Скласти сенкани до імен головних героїв: Лілі, Юлько, Стефко та Славко

Дати повну відповідь на запитання (письмово) "У сім'ї якого героя твору я хотів би виховуватися і жити?"

Пройти онлайн тест за змісто, після прочитання твору https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6882735 (відкритий до наступного уроку)

 

7

мистецтво

7. Тема: Романтизм в образотворчому мистецтві.

Д/З: Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=6KESGAl7JRM  Опрацювати ст.146-155, виконати один із варіантів ст.154-155.

 


П'ятниця 24.03

Розклад   уроків

                              Домашнє  завдання

1

Алгебра

Тема Теорема Вієта. Самостійна робота.

Повторити п. 20

Виконати № 691, 693

 

2

Укр. мова

Тема: Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях. Урок-практикум

Повторити правила п. 36 знати і вміти застосовувати правила ст. 129-130

За потреби переглянути  відеоматеріали за посиланням з попереднього уроку уроку https://www.youtube.com/watch?v=EnwRpin6EyE. Опрацювати рубрику "Культура слова"  Виконати Вправу з будиночком ст. 132

Творче завдання:

Висловте свою думку: Чи може бути стильним поєднання вишитої сорочки з джинсовими штанами (спідницею). Дайте поради щодо добору кольорів. Сформулюйте свої думки 4-5 реченнями, використавши відокремленні означення. 

Область вкладених файлів

Переглянути відео YouTube "8 клас. Українська мова. Відокремлені означення

 

3

біологія

Тема уроку : Мова й мовлення.

Переглянути відео , зробити короткий запис.

https://www.youtube.com/watch?v=KezTkMs-6xk

Опрацювати 49 параграф.

 

 

4

хімія

Тема 1. Солі.

Завдання. Опрацювати пар. 35

Виконати завд. 7 на стор. 191. Повторити матеріал про кислоти та основи.

 

5

інформатика

Тема: ІБЖД. Практична робота №10 «Проєкти з полем, з уведенням даних і виведенням даних»

 

1.     Виконати завдання 1 стр. 203

( відеоінструкція за посилання: https://youtu.be/L-3meL5Y5A4)

2.     Виконати завдання 2 стр. 203

(відео інструкція за посиланням:    https://youtu.be/hbJmBlFFPRI)

 

 

6

основи здоров’я

Тема: «Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані»

Переглянути відео «Мотоцикл і безпека», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=osXDRrAXEHQ&t=181s

Переглянути відео «Основні вимоги Правил дорожнього руху для мотоциклістів», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ZD1DsCiZE3w

Д/з: Опрацювати § 23. Виконати у робочому зошиті Практичну роботу № 11 (за під. №11) «Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов’язаних з транспортними засобами» (сфотографувати та надіслати Ганні Сергіївні).

7

хімія

Тема. 2.Хімічні властивості солей.

Завд. Опрацювати пар. 36, виконати завд.2, 8 на стор.202.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.