№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема: Зведене квадратне рівняння і формула його коренів. Повторити п. 19 (формули) Виконати № 893( 3, 4. 7, 8)
|
2 |
Укр. мова |
Тема:
Поняття про відокремлення. Аналіз контрольної роботи Опрацювати
п. 35, знати і вміти застосовувати правила ст. 124 Уважно
переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=09kOkyE1I0U Виконати
вправу з будиночком ст. 128 (А) та (Б) https://www.youtube.com/watch?v=-F-bMZhaK-M |
3 |
Фіз. культура |
Варiативний
модуль "Футбол". Правила
гри. Виконувати
ЗРВ та спеціальні вправи для ніг ,за відео посиланням, (завдання
виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути
відео за посиланням. Орієнтовно навчальний норматив 5 спроб обведення стояків
(фішок). Тактичні
вправи гра квадрат. |
4 |
Укр. література |
Тема:
Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути". Повість про школу й проблеми
дорослішання. Особливості композиції твору Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=MheeU6I2LNw-
урок Опрацювати
презентацію, виписати паспорт твору Прочитати
ст. 147-157, вміти давати відповіді на запитання ст. 157 Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=evXHSkrlPq4 Пройти
онлайн тест за прочитаним розділом Приєднатися для виконання тесту на сайті
«На Урок» (join.naurok.ua) Відкритий
до (22.03. 21.00год)
|
5 |
Заруб. літер. |
Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство
Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=HlLwisRkm8g Пройти от: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9668451 Опрацювати с. 239-243 підручника. |
6 |
Англ. мова |
Monday, the 20th of March Classwork Module 8 "Entertainment" (розваги) What`s on?
What`s
on? – це запитання ми ставимо, коли хочемо запитати, яку телепрограму ми
можемо подивитися у конкретний день та у конкретний час. 1)
Vocabulary (SB p.46 ex. 1) - з'єднати малюнки з видами телепрограм Записати
в зошит та вивчити! https://wordwall.net/resource/54087423 2)
Reading (SB p.46 ex. 2 A, B) - передивитися TV guide (телепрограму, телегід),
що показують та о котрій годині. Прочитати анонси передач Don`t miss! на стр.
47 (в жовтому стовпчику). Дати
відповіді на запитання - стр. 45 впр. 2В (1. Who stars in The Last Soldier? і
т.д.) Homework вивчити нові слова, https://wordwall.net/resource/54087280, |
7 |
Трудове навчання |
Проєкт 4. Об’єкт проєктної діяльності:
Кондитерські вироби . Основна технологія: технологія виготовлення
кондитерських виробів Інструктаж з ТБ поведінки на уроках трудового
навчання Короткі історичні відомості про виникнення
десертів, кондитерських виробів. Види десертів: кондитерські вироби, фрукти
(салати), мед, горіхи, сири. Опрацювати матеріал https://naurok.com.ua/prezentaciya-konditerski-virobi-316459.html Презентація "Кондитерські
вироби" https://svitppt.com.ua/trudove-navchannya/konditerski-virobi.html Кондитерські вироби-Історія і сучасність. |
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Всесвітня історія |
Практична робота №4
"Східна Європа й Османська імперія в XVI — першій половині XVIII
ст." На основі підручника
Всесвітня історія та інших доступних джерел, виконати у зошитах 1 та 4
завдання параграфу 24 на с. 136-137: 1. Укладаємо синхронізовану
хронологічну таблицю - ст.136 4. Історичні докази - ст.137. Д.з. Підготуватися до тематичного
контролю. Повторити параграфи 20-23. |
2 |
Геометрія |
Тема; Контрольна робота №4 « Розв’язування прямокутних
трикутників» Завдання контрольної роботи будуть
відкриті під час уроку. |
3 |
Географія |
Онлайн
консультація на 3 уроці. Переглянути відео
, зробити короткий запис конспекту. https://www.youtube.com/watch?v=covuZVxeSn0 Опрацювати 46
параграф .Виконати дослідження .
|
4 |
Фіз.культура |
Варiативний
модуль "Футбол". Правила гри. Виконувати ЗРВ та
спеціальні вправи для ніг ,за відео посиланням, (завдання виконаних
вправ, присилаєте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути відео
за посиланням. Тактика захисту, командні дії. Тактичні вправи
гра квадрат.
|
5 |
Укр. мова |
Тема: Відокремлені
другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах. Повторити правила
п. 35, звернути увагу на рубрику "Культура слова" ст. 127 та
"Нове в правописі" ст. 128 Опрацювати
презентацію за темою уроку https://naurok.com.ua/prezentaciya-ponyattya-pro-vidokremlennya-rozdilovi-znaki-pri-vidokremlenih-chlenah-rechennya-289970.html Виконати
інтерактивну вправу https://learning.ua/mova/vosmyi-klas/vidokremliuiemo-chleny-rechen-rozdilovymy-znakamy (скрін
надіслати в особисті повідомлення)
|
6 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Введення та виведення даних. 1.
Опрацювати
матеріал за посиланням:https://alextexnok.blogspot.com/p/v-behaviorurldefaultvmlo_67.html АБО стр. 190 –
196 підручника 2.
Виконати
проект стр. 195 (скрін надіслати вчителю)
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема: Аналіз контрольної роботи. Многокутник та його
елементи.
Опрацювати п. 19 Виконати № 648, 650
|
2 |
Фізика |
Тема. Паралельне з’єднання провідників Опрацювати §32 та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Ny86b57Lbko Розв’язати Впр.32( 2,3) та інтерактивну вправу https://learningapps.org/9776443
|
3 |
Біологія |
Тема уроку: Умовні , безумовні рефлекси ,
інстинкт. Лабораторне дослідження "Реакції зіниці на світло" Переглянути відео , зробити короткий запис . https://www.youtube.com/watch?v=qH4-I__pUXg Опрацювати 48 параграф.Виконати лабораторку, сторінка
223.
|
4 |
Алгебра |
Тема: Теорема Вієта. Опрацювати п.20, переглянути відео Виконати № 683( 1, 3), 687
|
5 |
Історія України |
Практична робота «Руїна
— кризове явище в історії України». Виконати у зошиті завдання § 40–41, підручника Історія
України: 1. ІСТОРИЧНІ ПАРИ - ст.171 2. ХРОНОЛОГІЧНА РОЗМИНКА - ст.172 3. ІСТОРИЧНА МАТЕМАТИКА - ст.172 Д.з. Виконати онлайн-вправу «Видатні
постаті козацької України» https://cutt.ly/Gb8Wab6
|
6 |
Заруб. літер. |
Тема: Мольєр
«Міщанин-шляхтич». Історія створення комедії. Тематика і проблематика твору,
його загальнолюдське значення. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=crC1EN4Ktpg&list=UUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=49
Опрацювати с.
245-251 підручника.
|
7 |
Історія України |
Див.
вище |
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|||
1 |
Англійська мова |
|
|||
2 |
Укр. мова |
Тема: Відокремлення узгоджених означень. Умови
відокремлення означень, їхня роль у мовленні Опрацювати п. 36, знати і вміти застосовувати правила ст.
129-130 Уважно переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=EnwRpin6EyE Виконати
Впр.3 ст. 131 та виконати інтерактивну вправу http://learningapps.org/watch?v=pk9u75idk17 (скрін
надіслати в особисті повідомлення)
|
|||
3 |
фізика |
Тема.Лабораторна робота №5. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням
провідників Опрацювати онлайн урок за посиланням https://probapera.org/publication/13/53623/lr-doslidzhennya-elektrychnoho-kola-2.html та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=8CZGO4JHiqU Виконати онлайн тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2893188 |
|||
4 |
Фіз.культура |
Варiативний модуль "Футбол". Правила гри. Виконувати ЗРВ та спеціальні вправи для ніг ,за відео
посиланням, (завдання виконаних вправ, присилаєте в приватне повідомлення
на вайбер). Переглянути відео за посиланням. Зупинки м'яча. Тактичні вправи гра квадрат.
|
|||
5 |
географія |
Тема уроку : Дослідження "Чорного
моря" https://www.youtube.com/watch?v=cpim0HYw9xU
|
|||
6 |
Укр. літ. |
Тема: Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути". Роль батьків
у вихованні дітей Самостійна робота за змістом Переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=47ZaUqQ6gOM Прочитати ст. 157-162, вміти переказувати Скласти сенкани до імен головних героїв: Лілі, Юлько, Стефко
та Славко Дати повну відповідь на запитання (письмово) "У сім'ї
якого героя твору я хотів би виховуватися і жити?" Пройти онлайн тест за змісто, після прочитання твору https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6882735 (відкритий
до наступного уроку)
|
|||
7 |
мистецтво |
7. Тема: Романтизм в образотворчому мистецтві. Д/З: Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=6KESGAl7JRM
Опрацювати ст.146-155, виконати один із варіантів ст.154-155.
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема Теорема Вієта. Самостійна робота. Повторити п. 20 Виконати № 691, 693
|
2 |
Укр. мова |
Тема: Відокремлені
означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях. Урок-практикум Повторити
правила п. 36 знати і вміти застосовувати правила
ст. 129-130 За потреби переглянути відеоматеріали за посиланням з
попереднього уроку уроку https://www.youtube.com/watch?v=EnwRpin6EyE.
Опрацювати рубрику "Культура слова" Виконати Вправу з
будиночком ст. 132 Творче завдання: Висловте свою думку: Чи може бути стильним поєднання вишитої
сорочки з джинсовими штанами (спідницею). Дайте поради щодо добору кольорів.
Сформулюйте свої думки 4-5 реченнями, використавши відокремленні
означення. Область вкладених файлів Переглянути відео YouTube "8
клас. Українська мова. Відокремлені означення
|
3 |
біологія |
Тема уроку : Мова й мовлення. Переглянути відео , зробити короткий запис. https://www.youtube.com/watch?v=KezTkMs-6xk Опрацювати 49 параграф.
|
4 |
хімія |
Тема 1. Солі. Завдання. Опрацювати пар. 35 Виконати завд. 7 на стор. 191. Повторити матеріал про
кислоти та основи.
|
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Практична робота №10 «Проєкти з полем, з
уведенням даних і виведенням даних»
1.
Виконати завдання
1 стр. 203 ( відеоінструкція за посилання: https://youtu.be/L-3meL5Y5A4) 2.
Виконати завдання
2 стр. 203 (відео інструкція за посиланням: https://youtu.be/hbJmBlFFPRI)
|
6 |
основи здоров’я |
Тема: «Мотоцикл і безпека. Правила для
мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Небезпека керування транспортним
засобом у нетверезому стані» Переглянути відео «Мотоцикл і безпека»,
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=osXDRrAXEHQ&t=181s Переглянути відео «Основні вимоги Правил
дорожнього руху для мотоциклістів», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ZD1DsCiZE3w Д/з: Опрацювати § 23. Виконати у робочому зошиті
Практичну роботу № 11 (за під. №11) «Відпрацювання навичок відмови від
небезпечних пропозицій, пов’язаних з транспортними засобами» (сфотографувати
та надіслати Ганні Сергіївні). |
7 |
хімія |
Тема. 2.Хімічні властивості солей. Завд. Опрацювати пар. 36, виконати завд.2, 8 на
стор.202. |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.