№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема:
Теорема Вієта і обернена до неї теорема. Повторити
п. 20 переглянути відео(за потреби) Виконати
№ 698, 695 |
2 |
Укр. мова |
Тема:
Самостійна робота. Відокремлення неузгоджених означень Опрацювати
п. 37, знати та вміти застосовувати правила ст. 133 Уважно
переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=ufFs4hkbAM8 Виконати
Впр. 7 ст. 135 - описати двома-трьома реченнями (Шрека, Віслюка, Кота в
чоботях, Посіпаки), використавши відокремлені означення (як узгоджені, так і
неузгоджені) Щоб
згадати переглянути трейлери до мультфільмів: https://www.youtube.com/watch?v=9Va7ri_2uEk "Шрек" https://www.youtube.com/watch?v=hVDqzsxGqxI "Посіпаки" |
3 |
Фіз. культура |
Варiативний
модуль "Футбол". Правила
гри. Виконувати
ЗРВ та спеціальні вправи для ніг ,за відео посиланням, (завдання виконаних
вправ, присилаєте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути
відео за посиланням. Удари м'яча по воротах. Тактичні
вправи гра квадрат. |
4 |
Укр. література |
Тема:
Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути". Проблема особистості в
сучасному світі Опрацювати
презентацію https://naurok.com.ua/nina-bichuya-shpaga-slavka-berkuti-problemi-osobistosti-u-suchasnomu-sviti-219633.html Прослухати
стислий переказ https://www.youtube.com/watch?v=R34rY8GbauQ (багато
моментів у підручнику випущено) Скласти
сенкан до слова "Особистість" (для тих, кого не було на уроці) Виписати
цитати для характеристики образів Славка, Юлька, Стефка та Лілі (ЦИТАТИ з
ТЕКСТУ) або скористатися посиланням https://znanija.com/task/52288872 - 2-3
цитати до кожного образу, вміти їх пояснювати |
5 |
Заруб. літер. |
Тема: Мольєр «Міщанин-шляхтич». Основні
образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена,
Клеонт та ін.). Переглянути:https://www.youtube.com/watch?v=t3rCRREMqrY Знати
зміст комедії (с. 245-251 підручника). Повторити засоби комічного. |
6 |
Англ. мова |
Monday, the
27th of March Classwork 1) Vocabulary - https://wordwall.net/uk/resource/27283686/ingilizce/unit-5-television-programmes-vocabulary cookery show - cookery programme - Кулінарне
шоу. comedy show =
comedy situation
comedy (Sitcom)- Ситком або комедія ситуацій talk show - Ток-шоу WB p. 103 ex. B, D
(В - вставити слова в речення, D - в пропуски вставити all, both,
neither, none) |
7 |
Трудове навчання |
Проєкт 4. Об’єкт проєктної діяльності:
Кондитерські вироби . Класифікація кондитерських виробів: цукристі
конди- терські вироби (карамель, драже, мармелад,
пастильні вироби, ірис, козинак, халва, східні солодощі, цукерки без вмісту
какао, желе); борошняні кондитерські вироби (печиво, бісквіти, рулети,
мафіни, круасани, сушки, торти, тістечка, вафлі, чізкейки тощо); шоколадні
кондитерські вироби. Опрацювати матеріал https://naurok.com.ua/prezentaciya-konditerski-virobi-316459.html Презентація "Кондитерські вироби" https://svitppt.com.ua/trudove-navchannya/konditerski-virobi.html
- Кондитерські вироби - Історія і сучасність https://studfile.net/preview/9421462/page:6/ -
Кондитерські вироби. Класифікація кондитерських виробів.
Характеристика сировини, яка використовується для виробництва кондитерських
виробів. Д/З: Знайдіть в інтернет-ресурсах тлумачення
таких слів, як: Конфітюр. Пастила. Марципан. Меренга. Сорбет. Ромава баба.
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Всесвітня історія |
Узагальнення з розділу 4 «Османська імперія. Країни
Східної Європи в XVI — першій половині XVIII ст.». Узагальнюємо
знання https://cutt.ly/Rv3KD89 Тематичний
контроль. Перевірте, як ви засвоїли матеріал теми за допомогою
онлайн-тесту. Для виконання завдання перейдіть за посиланням: https://forms.gle/t66C1Pnkrv2ZYAzU8 Результат
надіслати в особисті повідомлення. |
2 |
Геометрія |
Тема Вписані і описані кола
многокутників. Повторити п. 19 Виконати № 653, 655
|
3 |
Географія |
Тема
уроку : Національна екологічна мережа. Переглянути відео
, зробити короткий запис конспекту. https://www.youtube.com/watch?v=djTiWH6y2FI Опрацювати 48
параграф .
|
4 |
Фіз.культура |
Варiативний
модуль "Футбол". Правила гри. Виконувати ЗРВ та
спеціальні вправи для ніг ,за відео посиланням, (завдання виконаних вправ,
присилаєте в приватне повідомлення на вайбер). Переглянути відео
за посиланням. Елементи гри воротаря. Тактичні вправи
гра квадрат. Пройти
тест: http://join.naurok.ua/ (код
доступу 1829870)
|
5 |
Укр. мова |
Тема:
Відокремлення неузгоджених означень. Урок-практикум. Самостійна робота Повторити правила
п. 37 ст. 133. Опрацювати рубрику "Культура слова" ст. 136 За потреби переглянути
відео з попереднього уроку https://www.youtube.com/watch?v=ufFs4hkbAM8 Виконати Впр. з
будиночком ст. 136 та виконати онлайн тест для закріплення теми
"Узгоджені та неузгоджені відокремленні означення" https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7996105 (відкрито
до 29.03 19.00год)
|
6 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Налагодження проэкту. 1.
Виконати та
налагодити проэкт «Калькулятор» в Лазарусі. Відеоінструкція до роботи знаходиться за посиланням: https://youtu.be/ZWpvFnPhuKg 2.
Виконати
тематичний тест, який буде відкрито під час уроку
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Геометрія |
Тема: Поняття площі.
Площа прямокутника. Опрацювати п. 20,
переглянути відео Виконати № 670, 673
|
2 |
Фізика |
Тема.Розв’язування задач.Види
з’єднань провідників Повторити §31,32. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk https://www.youtube.com/watch?v=1h1_ClfRxVg Виконати онлайн вправи ( з’єднання провідників) https://learningapps.org/view11902638
|
3 |
Біологія |
Тема уроку: Поняття про сигнальні системи ,
свідомість. Переглянути відео , зробити короткий запис . https://www.youtube.com/watch?v=xN0jw7YfGAY Повторити 49 параграф.
|
4 |
Алгебра |
Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми « Квадратні рівняння» Повторити п. 18 – 20 Виконати № 1 – 7 стор. 165
|
5 |
Історія України |
Узагальнення з
розділу 4. Переглянути: https://cutt.ly/gmu8R3n Тематичний
контроль. Перевірте,
як ви засвоїли матеріал теми за допомогою онлайн-тесту. Для
виконання завдання перейдіть за посиланням: https://forms.gle/FbrypVySBDpb1YJs7 Результат
надіслати в особисті повідомлення.
|
6 |
Заруб. літер. |
Мольєр
«Міщанин-шляхтич». Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=LidStXw6Wuk Пройти о-т: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9664786
|
7 |
Історія України |
Див.
вище |
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
|||
1 |
Англійська мова |
|
|||
2 |
Укр. мова |
Тема: Відокремлені
прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках Опрацювати п.
39, знати і вміти застосовувати правила ст. 139. Уважно переглянути
відеоматерали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=kXVqJ1UCGns Переглянути
трейлер до фільму "Аліса в країні чудес" https://www.youtube.com/watch?v=IGWhY9oeiJc виконати Впр. 3 ст. 140 та
інтерактивну вправу https://wordwall.net/uk/resource/4126811/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%B8-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D1%85-%D1%96-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BA%D0%B0%D1%85 (скрін результату надіслати в
особисті повідомлення)
|
|||
3 |
фізика |
Тема. Розв’язування задач. Мішане з’єднання
провідників Підготовка до контрольної роботи . Дз Повторити § 23-32 або переглянути відео за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=L0P5wNN6iVY Розв’язати завдання для самоперевірки стор.220-221 Тести №4-7. Задачі №12-16 Додатково переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=dyKiffiNilI
|
|||
4 |
Фіз.культура |
Варiативний модуль "Легка атлетика". Правила безпеки на уроках легкої атлетики. Виконувати ЗРВ (завдання виконаних вправ, присилаєте в
приватне повідомлення на вайбер). Різновиди бігу, спеціальні вправи бігуна. Переглянути відео за посиланням. Особливості дихання під час
бігу. Біг на короткі дистанції.
|
|||
5 |
географія |
Тема уроку : Практична робота № 8 Практична робота сторінка 232
|
|||
6 |
Укр. літ. |
Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса
та Лілі Теслюк. Уважно
переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=SmioEY2cn6Y (для тих, кого не було на уроці,
виписати з відео інформаційні грона до образів головних героїв) Скласти фанфік
до твору (написати лист одному з героїв; змінити фінал повісті, змінити
характер одного з героїв) - пояснення завдання в кінці відео, виберіть одне
із запропонованих.
|
|||
7 |
мистецтво |
7. Тема: Романтизм в образотворчому мистецтві. Д/З: Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=1jBX814X8_k Опрацювати
ст.146-155, дослідіть творчість митця, який привернув вашу увагу найбільше і
підготуйте розповідь про нього з демонстрацією слайд-шоу.
|
№ |
Розклад уроків |
Домашнє завдання |
1 |
Алгебра |
Тема: Розв’язування вправ. Повторити п. 18 – 20 Виконати № 8 – 12 стор. 165, підготуватись до к. р. |
2 |
Укр. мова |
Тема: Відокремлення прикладок (поглиблення знань) Повторити правила п. 39 ст. ст. 139, опрацювати п. 40,
знати і вміти застосовувати правила ст. 143. Опрацювати рубрику
"Культура слова" ст. 142, ст. 146 Уважно переглянути відеоматеріали за темою уроку https://www.youtube.com/watch?v=76Uflm3UTis,
виконати Впр. 3 (А,Б) ст. 144 та інтерактивну вправу https://wordwall.net/uk/resource/4126811/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%B8-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D1%85-%D1%96-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BA%D0%B0%D1%85 (скрін
виконаної вправи надіслати в особисті повідомлення !!!)
|
3 |
біологія |
Тема уроку: Поняття про сигнальні системи
, навчання Переглянути відео , зробити короткий запис .https://www.youtube.com/watch?v=eqEolltUqoM |
4 |
хімія |
Тема: Хімічні властивості солей (продовження). Завдання. Виконати завд.7 на стор.202. |
5 |
інформатика |
Тема: ІБЖД. Вирази. Логічні вирази та змінні. 1.
Опрацювати
матеріал за посиланням: АБО на стр. 208
– 211 2.
Виконати вправу 4
на стр. 213 |
6 |
основи здоров’я |
Тема: «Екологічна безпека. Забруднення
навколишнього середовища і здоров’я. Питна вода і здоров’я. Небезпека купання
у забруднених водоймах» Переглянути відео, за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=hkiWEy2geig&t=646s Переглянути відео «Якість питної води та
її вплив на здоров‘я», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=MDhXx5iKzUU Переглянути відео «Небезпека купання у
забруднених водоймах», за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=luw9KU8niYk Виконати тестування, за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8861519, Код доступу 8861519 Відкритий до 06.04.23 (18:00) |
7 |
хімія |
Тема :
Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук. Завдання. Виконати завд.10 на стор. 202. |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.