Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

пʼятниця, 5 квітня 2024 р.

Квест - гра до Дня здоров'я

 

                                     Квест-гра «Єдина краса – це здоров’я»

                         

5 квітня, напередодні Дня здоров'я,  для учнів 5-9 класів був проведений квест  "Єдина краса - це здоров'я", метою якого було:  сприяти  необхідності вести здоровий спосіб життя; закріпити раніше набуті знання дітей про значення здоров’я, ; виховати дбайливе ставлення до свого здоров’я; навчити дітей розумно ставитися до свого здоров’я, поважати спорт, раціональне харчування. 
Учні виконували  завдання, які для них підготували вчителі та Лідери самоврядування:
 на етапі "Народна мудрість" необхідно було дописати прислів'я про здоров'я; у "Зеленій аптеці"  треба було за описом та значенням, яке має для здоров'я рослина - назвати її назву; на етапі "Спортивна фігура" - потрібно було колективно зобразити спортивну фігуру; "Види спорту" - учні мали вгадати назву видам спорту, які показував спікер команди й, звісно, не обійшлося без спортивних естафет.
Підрахувавши набрані бали, виявилося, що всі 5 команд є переможцями:
1 місце посіла команда 9 класу
2 місце - 8 - А клас
3 місце розділили команди 5,6 та 7 - А класу. 

Цікаво та корисно пройшов цей день,  переконавши дітей у важливості здоров'я. 







                                                                                                     
                                   

























































Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.