Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

вівторок, 28 травня 2024 р.

Урок ментального здоров'я за програмою О. Зеленської "Ти як?"

                           

У межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?», ініціативи першої леді України Олени Зеленської, для учнів 9 класу був проведений урок ментального здоров'я з переглядом освітнього серіалу для підлітків «Ден і Рора проти корпорації С».( https://www.youtube.com/playlist?list=PLC_UdmXsjq2ceMYVM6IUZVl2G1 Li1zFpw). 

                      

Це серіал створено у співпраці з Координаційним центром з психічного здоров’я при Кабінеті Міністрів України, Міністерством освіти і науки України, Міністерством цифрової трансформації  України та Національною едьютейнмент освітньою платформою Дія Освіта.  

Переглянувши всі 7 серій, учні дізналися як розпізнавати свої емоції, отримали практичні поради: що робити, якщо вони не можуть впоратися з ними;

навчилися  деяким вправам та практикам, щоб допомогти впоратись зі
стресом, страхом, тривогою, опанувати злість, заспокоїтися, почуватися
впевненіше; опановували дихальні вправи, вправи на заземлення, вправи на зниження емоційної напруги





























































Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.