Рада вітати Вас на сторінках блогу вчителя інформатики та педагога - організатора ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Барабой! Бажаю здоров'я, успіхів та творчого натхнення!

середа, 8 травня 2024 р.

Опитування щодо ментального здоров’я молоді Одеської області за програмою О. Зеленської "Ти як?"

 

З метою впровадження Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» за ініціативою Олени Зеленської забезпечує Координаційний центр КМУ/Mental Health UA у співпраці з Міністерство охорони здоров'я України,  експертного партнерства та підтримки World Health Organization Ukraine, 8 травня, після онлайн -  консультацій та порад щодо ментального здоров'я  від практичного психолога Голіченко О. В.,  з учнями 9 класу було  проведено опитування по QR-коду: «Мій емоційний стан» та «Ментальне здоровя це…….». 

      При    відповідях на тести, діти ділилися, що відчували себе обізнаними з питань ментального здоров'я та називали вправи, які можна використати при знятті емоційного та психологічного стресу.










-  

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.